Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Skrekk og gru så innviklet! :hår: tror jeg må få nerdete venn på besøk igjen jeg gitt!

Han brant forresten ut University til meg i går, så nå skal det installeres :-D

Har ennå ikke fått noen til å dø av alderdom, jeg :( Tilogmed ikke i går da jeg startet med en gamling i familien!

Jeg skal ha alle expansionpacksene, jeg må jo det ;D

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg får ikke til å laste ned hår og slikt.. det kommer sånn WinRAR greie opp, også skjer ingenting... -_-

Skrevet

Jeg blir hekta en periode, og så tar det litt tid før jeg begynner igjen. Synes det er morsomst å lage familier som får unger, for å lage et slags slektstre. Det gøyeste er å lage en mann og en dame med hver sin versjon av et veldig stygt utseende, og så se hvordan ungene ser ut!

:ler:

Gjest Wolfmoon
Skrevet
jeg får ikke til å laste ned hår og slikt.. det kommer sånn WinRAR greie opp, også skjer ingenting... -_-

Hvor prøver du å laste ned fra? vanskelig å vite uten å ha litt mer info!

Skrevet

De fleste nedlastningsfiler (i hvertfall fra www.modthesims2.com) er nedpakkede. Dvs at du må pakke dem opp og så legge de utpakkede filene i EAGames/Sims2/Downloads-mappen.

Hvis det var forståelig. :ler:

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_Sofie_*
Skrevet

Heisann, Det er noe jeg ikke får til: Når jeg har lastet ned noen tillegsting fra internett til The sims2, så vet jeg ikke hvordan jeg får det med på spillet. Er det et spisiellt sted jeg skal lagre det, eller noe sånt?

Hjelp meg er dere sinill!

Hilsen Jente på 11 år :)

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Du må legge det du laster ned i en egen mappe. Den finner du under Mine dokumenter/EA games/The sims2/Downloads. Hvis du legger det i downloads mappa så kommer det automatisk med i spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...