Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

hvor lang tid tar det før du går lei? Jeg spiller det en gang hvert kvartal tror jeg, og da tar jeg helt av med spillingen også. I dag skal jeg lage en perfekt familie, og spille til gamla dør! Ja faktisk! Bestille hushjelp også, og barnepike.

Vet noen en side jeg kan laste ned dreads til simmene mine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir lei i løpet av en time, og da begynner jeg å drepe menneskene mine.. :ler: T

Hmm, kanskje jeg burde hatt profesjonell hjelp.. :sjenert:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror det er helt normalt.. håper det iallfall :sjenert:

men de skulle hatt mer utvalg i hår! De dreadsene der er så små og stusselige :(

Skrevet

Det er sikkert fordi vi lekte voldtektsforbytere og drapsmenn når vi var små :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

De dreadsene je har lastet ned er ikkeno fine, der ut som om søsteren min på syv har laget det :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Nå har jeg det! jeg inviterer naboen over på en ekslusiv fransk kopp te, så inngjerder jeg han/henne og venter til han dauer. Da får jeg spøkelseshus :)

Gjest gjest1
Skrevet
De dreadsene je har lastet ned er ikkeno fine, der ut som om søsteren min på syv har laget det :roll:

Usj! Men har du noe link til gratis nedlastning av sims2 ting/folk? Finner bare betalingssider jeg..

Gjest Gjesta
Skrevet

Maskinen min for varm etter en times tid med sims, og da virker ikke musen lenger. Og å spille sims med touchpad blir for tungvint. Så da går jeg lei...

Gjest Gjesta
Skrevet
Usj! Men har du noe link til gratis nedlastning av sims2 ting/folk? Finner bare betalingssider jeg..

www.thesimsresource.com Her er vel 3 % av alt gratis, og de rullerer hver tredje dag. Du må registrere deg, men det koster ingenting.

Skrevet

Det går i perioder. Det er litt for ensformig til at jeg kan holde det gående i flere uker. Som oftest spiller jeg det daglig en uke eller kanskje to, og så kan det gå lang tid før jeg spiller igjen.

Skrevet

Jeg synes det er morsomst å lage hus.

Gjest Gjesta
Skrevet
Jeg synes det er morsomst å lage hus.

:Nikke: Jeg spiller lite, bygger mest jeg :)

Skrevet

Helt klart morsomst å bygge, og innrede. Bruker en side til å finne det siste som blir laget av Sims 2 ting og tang, og det er :Sims Showcase

Der er det meste gratis, noen sider er pay, men da står det gjerne......

Her er alt, fra hus, tapeter-gulv, klær-sminke-hår, møbler etc. Mye bra å finne der, og oppdateres stadig. Sjekk på toppen av siden, der står det "arkiv"

Skrevet

Oh, er helt hektet på sims og har vært det siden originalspillet.

Jeg laster ned veldig mye jeg da, og tror du kan finne det meste du trenger på www.modthesims2.com (gratis)

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for link :)

Liker best å lage folk og finne klær jeg!

Nå har jeg to familier jeg skal spleise foreldrene med, men det går så dårlig. Alle horer rundt med alle, og bestefar har funnet seg ei yngre dame og hatt seg med henne i senga han og sønnen sin sover i :O

Håper ikke sønnen må söve på den våte flekken ;D

De eneste som får være i fred er tenåringene mine, ei gotherjente og ei kvapsete disco-kjerring med rødt hår og tjukke øyenbryn :D

Gjest gjest1
Skrevet

Så rart. Står jeg skal lagre dem i eagames/sims2/downloads, men jeg finner ingen downloads-mappe...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Mine dokumenter-->Ea Games-->The Sims 2--> Downloads

(det ligger altså ikke der du lagret Sims 2 på maskina, men på mine dokumenter)

Har du ikke en Downloads-mappe der så får du opprette en :)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg fant den på mine dokumenter ja :klø: ingen downloads der... men jeg lagde min egen, og la inn det jeg lastet ned, extractet dem og prøvde spillet. Fant ikkeno :grine:

Gjest Bøllefrøet
Skrevet (endret)

Hmm.. Hvordan ser filene ut som du har extractet? Ser de ut som en slags boks som en sim kommer ut av eller noe sånt? I så fall må du trykke på hver og en av disse for å få de installert :) Hvis ikke filene ser sånn ut så vet jeg dessverre ikke hva som er problemet, for da skal de egentlig bare fungere med en gang..

PS: Jeg sjekket nå og de filene som skal bli lagt rett in når du legger de inn i downloads mappa er PACKAGE-fil, og de du må klikke på for å få de installert heter SIMS2PACK-fil.

Har du forresten begge tilleggspakkene til sims 2? Hvis ikke kan det hende at det du lastet ned krever en eller begge tilleggspakkene, og at det derfor ikke fungerer

Endret av *MissA*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...