AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #1 Del Skrevet 29. november 2024 Skal man beklage da? Det føles bare helt feil fordi hvis jeg beklager, da sier jeg på en måte meg enig i at jeg har gjort en feil og jeg vet at jeg ikke har gjort noe. Bør jeg si "Kan du vise meg hvor jeg har gjort feil?". Jeg er litt redd for at det kan oppleves som aggressivt. Det var en liten feil, som han mener jeg har gjort, men han var rask til å påpeke den. Er det en måte å bli kvitt meg på? Å bare finne på "feil"? Man begynner å lure... Anonymkode: 6ccf1...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #2 Del Skrevet 29. november 2024 Be han vise deg og forklare slik at du kan unngå feilen i fremtiden… Anonymkode: 020dd...add 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #3 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Be han vise deg og forklare slik at du kan unngå feilen i fremtiden… Anonymkode: 020dd...add Men hvilke feil hvis jeg vet at jeg sjekket alt hundre ganger, så jeg vet at det ikke var noen feil? Anonymkode: 6ccf1...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #4 Del Skrevet 29. november 2024 Lurer på akkurat det samme selv har ny jobb med kun en annen i firmaet som er sjefen min. vil ligge lav i terrenget men vil ikke at han skal tro jeg har gjort feil når jeg VET jeg ikke har gjort feil men kjenner på at jeg ikke vil at han skal tro jeg er dum liksom. Anonymkode: 2c657...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #5 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Men hvilke feil hvis jeg vet at jeg sjekket alt hundre ganger, så jeg vet at det ikke var noen feil? Anonymkode: 6ccf1...9ea Da er det noe du ikke har sjekket da. Derfor må du selvsagt spørre. Om ikke vil du kanskje gjøre det igjen. Eventuelt gjør du det rett men sjefen tror det er feil. Fortsetter du å gjøre det vil sjef fortsette å påpeke at det er feil. Anonymkode: 3c4ea...658 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer på akkurat det samme selv har ny jobb med kun en annen i firmaet som er sjefen min. vil ligge lav i terrenget men vil ikke at han skal tro jeg har gjort feil når jeg VET jeg ikke har gjort feil men kjenner på at jeg ikke vil at han skal tro jeg er dum liksom. Anonymkode: 2c657...6d6 Vet du hva feilen var da? Anonymkode: 3c4ea...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Men hvilke feil hvis jeg vet at jeg sjekket alt hundre ganger, så jeg vet at det ikke var noen feil? Anonymkode: 6ccf1...9ea Sjefen din påstår at det er en feil. Be sjefen vise deg så unngår du samme "feil" senere. Og så får du det litt gøy når det går opp for sjefen at det ikke var du som tok feil. Anonymkode: 6d83b...963 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #8 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Be han vise deg og forklare slik at du kan unngå feilen i fremtiden… Anonymkode: 020dd...add Hvis du ikke har gjort noe feil så er det vel ikke noe problem å spørre om han kan vise deg feilen, da finner dere fort ut hvem av dere som har feil. Anonymkode: 539b7...25a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #9 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er det noe du ikke har sjekket da. Derfor må du selvsagt spørre. Om ikke vil du kanskje gjøre det igjen. Eventuelt gjør du det rett men sjefen tror det er feil. Fortsetter du å gjøre det vil sjef fortsette å påpeke at det er feil. Anonymkode: 3c4ea...658 Enig i denne, og alle gjer jo feil av og til, ingen skam i det, så samme om det er man sjølv eller sjefen som tar feil, berre finn ut av det på ein hyggelig måte:) Anonymkode: ac8c3...30e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 29. november 2024 #10 Del Skrevet 29. november 2024 Er det så vanskelig å spørre om hva han mener du har gjort feil? Det blir jo veldig vanskelig på sikt å forholde seg til en sjef/arbeidsplass om du ikke kan ha en dialog om det, så for videre arbeidsforhold er det viktig å kunne spørre og ha samtale om det☺️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #11 Del Skrevet 29. november 2024 Det er ikke aggressivt å be han vise deg feilen og forklare så du vet til neste gang. Så får du også forklart deg, evt sjefen ser at du ikke har gjort feil, men han selv og da har du mulighet til å være den som tar det pent. Det kan heller virke som om du ikke bryr deg om du ikke spør. Anonymkode: 664f7...01e 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #12 Del Skrevet 29. november 2024 Du må absolutt be ham vise deg. Lar du deg tråkke på en gang, skjer det garantert igjen. Men det finnes sjefer som aldri vil innrømme feil selv om du har alskens bevis, sånne er det ikke håp for. Anonymkode: 11912...c04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 29. november 2024 #13 Del Skrevet 29. november 2024 "Oy, det var jeg ikke klar over. Jeg ønsker å lære av feilen, kan ikke du vise meg hva jeg gjorde feil?" 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #14 Del Skrevet 30. november 2024 Bombasi skrev (9 timer siden): "Oy, det var jeg ikke klar over. Jeg ønsker å lære av feilen, kan ikke du vise meg hva jeg gjorde feil?" Selv om jeg vet at det sjefen sier ikke stemmer? Anonymkode: 6ccf1...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #15 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Selv om jeg vet at det sjefen sier ikke stemmer? Anonymkode: 6ccf1...9ea Det blir opp til sjefen å vise deg feilen helt konkret. Anonymkode: 0c455...187 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #16 Del Skrevet 30. november 2024 Du sier dette var en liten feil og så gnager det sånn på deg at du må lage et innlegg på KG om det? Du vil få det tungt på jobben hvis du ikke bare kan riste på hodet av dette og jobbe videre. Hvis dette skjer gjentatte ganger er det på tide å søke seg vekk. Anonymkode: 91f2d...e92 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #17 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du sier dette var en liten feil og så gnager det sånn på deg at du må lage et innlegg på KG om det? Du vil få det tungt på jobben hvis du ikke bare kan riste på hodet av dette og jobbe videre. Hvis dette skjer gjentatte ganger er det på tide å søke seg vekk. Anonymkode: 91f2d...e92 Jeg kan ikke bare riste på hodet av dette fordi det sjefen sier er feil og oppleves derfor urettferdig Anonymkode: 6ccf1...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #18 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Selv om jeg vet at det sjefen sier ikke stemmer? Anonymkode: 6ccf1...9ea Hva tenker du selv er løsningen da? Dersom du ønsker å ordne opp i dette må du nesten gå i dialog med sjefen din. Anonymkode: 8b9f8...de4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #19 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hvilke feil hvis jeg vet at jeg sjekket alt hundre ganger, så jeg vet at det ikke var noen feil? Anonymkode: 6ccf1...9ea Da viser du sjefen hvordan du gjorde det og ber han vise deg hvordan det skal gjøres og jeg hadde laget rutineskjema hvis jeg ble stresset av det. (På sjefens måte) Anonymkode: aa277...3cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #20 Del Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg kan ikke bare riste på hodet av dette fordi det sjefen sier er feil og oppleves derfor urettferdig Anonymkode: 6ccf1...9ea Unnskyld men Du virker over gjennomsnittet påståelig. Man bør velge sine kamper. Anonymkode: aa277...3cb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå