Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #41 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Så koooslig da Bethina! Hvor lenge vil du vente tror du... ?... Kanskje begynne tidligere? Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mars 2006 #42 Del Skrevet 9. mars 2006 God morgen!! Hva er status på tantefronten da?! Er kjedelig med sånn venteperiode,men tiden går jo egentlig fort da! Før du vet ordet av det er du gift og har kul på magen og sitter og lurer på hvor i all verden du var mens alt dette skjedde Det gjør i allefall jeg! Er ikke gift da,men får det ikke helt til å gå opp for meg at jeg skal ha baby Ha en strålende dag!! PS er -10 grader her idag så jeg tar gjerne imot noen varmere grader....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. mars 2006 #43 Del Skrevet 9. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #44 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Skytte Venter tanta imorgen.. Håper den kommer Jeg håper vi slipper å prøve lenge, at du har rett i det du sier! Ja, er det ikke rart å ha en liten spire i magen? Har du tenkt på navn? Er på dag 29 idag, og har hatt sykluser på ca 30 dager.. Cr@sh Endret 9. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #45 Del Skrevet 10. mars 2006 Rart.. Tok en el test idag.. Men kom ikke på å ta før etter litt kaffe & vann.. Kontrollstreken var nesten like sterk som den andre streken.. Søstra mi sa jeg måtte kjøpe graviditetstest.. Men da måtte jeg hatt el før dag 13.. Hmm?.. Jaja, får se etter jeg har testa. Er nok falsk alarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. mars 2006 #46 Del Skrevet 10. mars 2006 Spennende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2006 #47 Del Skrevet 10. mars 2006 OIOIOI!!!!!!!!!!!!! Kan gå an at du har hatt EL før dag 13 ja...! Hadde det ikke vært bra typisk?! Hehehe!! Nå blir det jammen meg spennende gitt!!! Det er kjempesprøtt å ha en liten baby i magen! Helt surrealistisk! Og fantastisk! Og nå når jeg begynner å kjenne mer og mer liv blir det bare enda mer merkelig! Nesten så jeg ikke skjønner at det virkelig har blitt virkelighet av vår store drøm! Vi har skrevet hver vår liste med navn vi liker,bare for ikke å glemme av noen liksom! Men har ikke snakket så mye om det eller valgt ut noen! Men jeg har et jentenavn jeg driver å spekulerer litt på Håper du får ei kjempefin helg!! Men må innom her å sjekke masse nå vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #48 Del Skrevet 10. mars 2006 Skytte Jaja, nå er testen kjøpt.. 2 stk i en pakke. Skal ta den rundt lunsj tenkte jeg Ja det må være surrealistisk!! Og en deiiilig følelse.. Tenk at spiren blir en baby, med en unik personlighet & utseende.. En del av deg og din kjære.. Gøy med navn! :-D Jeg har hatt et favoritt jentenavn siden sålenge jeg kan huske.. Og heldigvis liker sambo det.. Ha en fin helg & krysser fingrene for at formen holder seg bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #49 Del Skrevet 10. mars 2006 Sambo fortalte igår at en kompis hadde sagt at han og dama skulle begynne å prøve til sommeren. Gøy! Hadde vært koselig hvis noen venninner er gravide når jeg er, og vi har noen små på samme alder.. Men, så kan det jo ta lengre tid for noen enn for andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. mars 2006 #50 Del Skrevet 10. mars 2006 Heia! Så spennende med testing på gang da! *Følgespentmed* Håper du får en superduper helg med et veldig positivt resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #51 Del Skrevet 10. mars 2006 jeg.....er... gravid!!! :grine2: :grine2: Oh My God!!!! Et blått kryss!!!! Fatter det ikke...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 10. mars 2006 #52 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer, Epica, med spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #53 Del Skrevet 10. mars 2006 (endret) Det synker ikke inn.... Er helt svimeslått................. Tuuusen takk *MissS* Endret 10. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #54 Del Skrevet 10. mars 2006 Termin ca. 24 november......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. mars 2006 #55 Del Skrevet 10. mars 2006 :hoppe: GRATULERER!!!!!!!! Å, nå ble jeg glad! Ha en strålende fin helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 10. mars 2006 #56 Del Skrevet 10. mars 2006 Gratulerer så mye . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. mars 2006 #57 Del Skrevet 10. mars 2006 Tuuuuuuuusen takk Missbumblebee & Hannen!! Forflytter meg til gravid-nabolaget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg