FruRaeder Skrevet 22. februar #141 Del Skrevet 22. februar Litt lei av å se Emma som stadig trekker seg fra oppgaver, og som klarer å unngå dueller hver gang. Burde vært større konsekvenser for å trekke seg fra oppgaver. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 23. februar #142 Del Skrevet 23. februar (endret) Torsdagens episode: Emma trakk seg i første utfordring og ble dårligst i andre utfordring, men surfer med videre i kjent stil. Emma innrømmet i starten av episoden at hun slet med å motivere seg for utfordringer som kun gjaldt henne, men at motivasjonen slo seg på under lagoppgaver for da måtte hun prestere på vegne av andre. Noe vi har sett tydelig. Emma har virket "ferdig" siden episode 2. Mads Hansen på sin side uttrykte at utfordringene var frivillige der han var tilfreds med at Emma og Hkeem satt på kanten av bygget før de trakk seg. Veldig rart konkurransekonsept. Det er liten til ingen vits å pushe seg for å utføre utfordringene, programlederen er tilfreds med at deltakerne trekker seg og konsekvensene er random uansett. Boksen har gått fra 8/10 til 4/10 på mine rangeringer. Ellers synes jeg den rappelleringsutfordringen med det tauet i kontorlandskapet var gøy å se på, og kokkekonkurransen på mini-kjøkken var helt greit. Nytenkende. Nå ligger det i kortene at Emma trekker seg, og at Hkeem og Ola blir værende med videre. Håper virkelig hun trakk seg og at Hkeem og Ola fortsetter. Endret 23. februar av Ctrl 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miomino Skrevet 23. februar #143 Del Skrevet 23. februar Ctrl skrev (2 timer siden): Torsdagens episode: Emma trakk seg i første utfordring og ble dårligst i andre utfordring, men surfer med videre i kjent stil. Emma innrømmet i starten av episoden at hun slet med å motivere seg for utfordringer som kun gjaldt henne, men at motivasjonen slo seg på under lagoppgaver for da måtte hun prestere på vegne av andre. Noe vi har sett tydelig. Emma har virket "ferdig" siden episode 2. Mads Hansen på sin side uttrykte at utfordringene var frivillige der han var tilfreds med at Emma og Hkeem satt på kanten av bygget før de trakk seg. Veldig rart konkurransekonsept. Det er liten til ingen vits å pushe seg for å utføre utfordringene, programlederen er tilfreds med at deltakerne trekker seg og konsekvensene er random uansett. Boksen har gått fra 8/10 til 4/10 på mine rangeringer. Ellers synes jeg den rappelleringsutfordringen med det tauet i kontorlandskapet var gøy å se på, og kokkekonkurransen på mini-kjøkken var helt greit. Nytenkende. Nå ligger det i kortene at Emma trekker seg, og at Hkeem og Ola blir værende med videre. Håper virkelig hun trakk seg og at Hkeem og Ola fortsetter. Som nevnt tidligere, å tvinge noen til å hoppe i havet, eller i dette tilfellet rappellere ned en høy bygning, er jeg ikke tilhenger av. Jeg kan heller ikke se noe negativt i at de satt på kanten før de konkluderte med at de dette våger jeg ikke. Det jeg derimot reagerer på er det urettferdige i utvelgelsen av motstander til taperne av dagens konkurranse. Som denne uken. Ola Svenneby, ligger på delt andreplass, men ender opp i utslagskonkurranse. I tillegg har hans motstander Hkeem vunnet en slik duell tidligere og har dermed erfaring med dette puslespillet som skal legges. Mer urettferdig er det vel ikke mulig å få det. På motstander laget er det da tre deltakere som er dårligere plassert en Ola Svenneby som "surfer videre" som du sier. Joda, dette er et underholdningsprogram og lek. Men et snev av rettferdighet synes jeg det bør være 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 23. februar #144 Del Skrevet 23. februar Miomino skrev (45 minutter siden): Som nevnt tidligere, å tvinge noen til å hoppe i havet, eller i dette tilfellet rappellere ned en høy bygning, er jeg ikke tilhenger av. Jeg kan heller ikke se noe negativt i at de satt på kanten før de konkluderte med at de dette våger jeg ikke. Det jeg derimot reagerer på er det urettferdige i utvelgelsen av motstander til taperne av dagens konkurranse. Som denne uken. Ola Svenneby, ligger på delt andreplass, men ender opp i utslagskonkurranse. I tillegg har hans motstander Hkeem vunnet en slik duell tidligere og har dermed erfaring med dette puslespillet som skal legges. Mer urettferdig er det vel ikke mulig å få det. På motstander laget er det da tre deltakere som er dårligere plassert en Ola Svenneby som "surfer videre" som du sier. Joda, dette er et underholdningsprogram og lek. Men et snev av rettferdighet synes jeg det bør være Enig. Man skal ikke tvinges til noe- og det er lett å sitte å kalle folk alt mulig når man sitter komfortabelt i sofaen hjemme. Men- det føles samtidig urettferdig at noen som har vært med på alle aktiviteter skal havne i utslag og eventuelt sendes hjem før de som trekker seg. Så det er en svakhet som kanskje kan justeres dersom det blir en sesong til. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 27. februar #145 Del Skrevet 27. februar Spoiler I utgangspunktet håper jeg vi slipper å se Emma i noen nye reality program på en god stund. Hun burde aldri vært med i Boksen. Makan til syt har jeg ikke sett på lenge. Men, samtidig skulle jeg gjerne sett henne i Kompani. Da skulle hun blitt tvunget til å være der til slutt, for det hadde hun hatt så godt av. Herregud, hvordan skal det gå med henne om hun ikke får røynt seg noe og kaster inn håndkleet ved første mulighet? 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 27. februar #146 Del Skrevet 27. februar (endret) Spoiler Jeg mener å huske at når Emma fortalte om seg selv, så sa hun at hun likte utfordringer fordi det fikk henne til å vokse som person, det var altså utfordringer som drev henne framover i livet. Men i episodene, hvor er de ordene blitt av? Jeg kommer ikke til å savne alle "omg" ordene hennes, fælt å høre på.. Endret 27. februar av Beetlegirl91 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. februar #147 Del Skrevet 27. februar Spoiler Er det mulig? Bra hun trakk seg. Har vært med altfor lenge. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 27. februar Forfatter #148 Del Skrevet 27. februar Det var bra at Ola slapp kamp, for det var visst skjedd en feil. Jeg synes synd på ham, som er så stiv og sjenert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lidhun Skrevet 27. februar #149 Del Skrevet 27. februar Perine skrev (1 time siden): Det var bra at Ola slapp kamp, for det var visst skjedd en feil. Jeg synes synd på ham, som er så stiv og sjenert. Lurer på hva slags feil, noen som vet? Synes det er bra at det heretter er de to nederste som må i duell, det blir mye mer rettferdig. 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå