Nevian Skrevet 14. februar #121 Del Skrevet 14. februar Altså, jeg blir nesten flau av å se på Emma Maken til håndfallen stusselig skapning har jeg ikke sett på det jeg kan huske! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo2 Skrevet 15. februar #122 Del Skrevet 15. februar Jeg tenker også at Emma burde vært ute pga hun har trukket seg og vært dårligst i mange konkurranser hittil. Og at det burde vært de to dårligste som burde gått i duell og ikke at det gikk an å bli reddet av laget. Men jeg synes vi må huske på her at Emma er et ungt menneske og hun oppfører seg sånn som veldig mange på hennes alder gjør. Det må det være rom for synes jeg. Spoiler I dag hadde nok rødt lag brukt mye mer tid hadde det ikke vært for Emma. Men synes det ikke var rettferdig at Gro gikk ut i dag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 15. februar #123 Del Skrevet 15. februar Ludovica- skrev (På 13.2.2025 den 21.49): Hun er en annen generasjon enn dere sannsynligvis. Mange unge snakker sånn. Syns forsåvidt hun reflekterer greit. Hun virker som en snill person som bryr seg om de andre. Katarina finner jeg langt mer irriterende. Oppmerksomhetstrengende til enhver tid denne Emma. Langt mer enn sine jevngamle som jeg kan sammenligne med. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 15. februar #124 Del Skrevet 15. februar Istapp skrev (Akkurat nå): Oppmerksomhetstrengende til enhver tid denne Emma. Langt mer enn sine jevngamle som jeg kan sammenligne med. Så har hun vel en historie som i all tydelighet forklarer usikkerhet og kamp for å bli akseptert som den hun er også, med alt som følger med, mer enn andre... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. februar #125 Del Skrevet 15. februar Gidder ikke å se mer. De beste ryker ut og de dårligste sutreungene blir. For et sykt konsept. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 15. februar #126 Del Skrevet 15. februar Jeg syns og det er litt irriterende å se Emma trekke seg fra oppgaver og hadde nok sett at hun hadde røket ut. Men syns hun var tøff forrige episode. Men så blir det feil for folk og fordi hun sier omg, spiser ikke nok og er en stusselig skapning. I det minste virker hun som en snill person som bryr seg om de rundt seg. Katarina derimot, til tross for at hun fullfører oppgaver håper jeg ryker ut. Makan til ufordragelig personlighet. Hun er alt jeg ikke liker i en person. Typisk sånn person jeg er glad jeg ikke har som kollega eller i omgangskretsen. At Gro røyk ut merker jeg at ikke utgjør noe for min del. Tenkte nesten ikke over at hun var med. Tror Ola og Matilde kanskje er de jeg heier på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sam Fox Skrevet 19. februar #127 Del Skrevet 19. februar Emma ødelegger hele programmet. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beetlegirl91 Skrevet 20. februar #128 Del Skrevet 20. februar (endret) Spoiler Jeg bare forstår ikke hvorfor tv2 play legger ut slike spoilere samtidig med dagens episode.. Da vet man jo at Katarina er med videre før man har sett episoden.. Spoiler Endret 20. februar av Beetlegirl91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 20. februar #129 Del Skrevet 20. februar Spoiler Og der gadd ikke jeg mer. Emma gikk videre igjen, etter nok en gang å ha trukket seg eller vært dårligst. Bare sutring, hvining, uffing og akking på henne. I tillegg var oppgavene nok en gang kjedelige. Eller hvertfall filmingen/klippingen. Skuffende dårlig program. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
badevakta Skrevet 20. februar #130 Del Skrevet 20. februar Dette tok seg dessverre ikke opp som jeg håpte. Alt for tregt. For mange høydeoppgaver og for mange har trekt seg fra oppgavene uten at det egentlig har fått konsekvenser. Kun firkant/tunnelloppgaven som virkelig har fenga meg. Emma burde røket ut for lengst. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina84 Skrevet 20. februar #131 Del Skrevet 20. februar Beetlegirl91 skrev (8 timer siden): Vis skjult innhold Jeg bare forstår ikke hvorfor tv2 play legger ut slike spoilere samtidig med dagens episode.. Da vet man jo at Katarina er med videre før man har sett episoden.. Vis skjult innhold Spoiler Det har også vært reklame for "innspurten", og da vet man noen av dem som går lenger. For eksempel visste jeg på forhånd at en av dem i faresonen ville gå videre, og det ødelegger en del 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 20. februar #132 Del Skrevet 20. februar badevakta skrev (2 minutter siden): Dette tok seg dessverre ikke opp som jeg håpte. Alt for tregt. For mange høydeoppgaver og for mange har trekt seg fra oppgavene uten at det egentlig har fått konsekvenser. Kun firkant/tunnelloppgaven som virkelig har fenga meg. Emma burde røket ut for lengst. Enigggg. Jeg gikk så hardt ut i starten med at programmet er helt topp, men nå klarer jeg liksom ikke følge helt med på hva som skjer. Synd! Jeg så på det tidligere i dag men fikk ikke engang med meg hvem som røyk ut? Spoiler Hakeem? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. februar #133 Del Skrevet 20. februar Ingen røyk ut. Programmet stoppet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 21. februar #134 Del Skrevet 21. februar Xstrella skrev (9 timer siden): Ingen røyk ut. Programmet stoppet. Tipper Emma trekker seg, og Ola/Hakeem er videre uten å være i duell. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 21. februar #135 Del Skrevet 21. februar Jeg syns gårsdagens episode var helt episk, det er lenge siden jeg har ledd så godt! Den matlagingen… hysterisk 🤣 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 21. februar #136 Del Skrevet 21. februar Ane Rikke skrev (1 time siden): Jeg syns gårsdagens episode var helt episk, det er lenge siden jeg har ledd så godt! Den matlagingen… hysterisk 🤣 Jeg likte den første 😂 Hysterisk morsomt. Og får fram personlighetene også, hvor lett de gir faen og ikke i at de må krabbe så tett på folk og invadere. Synes også det var fint å se at Emma pressa seg litt mer i går og ikke bare ga opp. Jeg tror duellen avblåses og at Emma har trukket seg, både fordi hun føler hun har fått nok og nettopp fordi hun synes de andre fortjener mer enn henne å gå videre nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 21. februar #137 Del Skrevet 21. februar Ninaen skrev (5 timer siden): Jeg likte den første 😂 Hysterisk morsomt. Og får fram personlighetene også, hvor lett de gir faen og ikke i at de må krabbe så tett på folk og invadere. Synes også det var fint å se at Emma pressa seg litt mer i går og ikke bare ga opp. Jeg tror duellen avblåses og at Emma har trukket seg, både fordi hun føler hun har fått nok og nettopp fordi hun synes de andre fortjener mer enn henne å gå videre nå. Håper det! Lager en pasta carbonara jeg - når størrelsen som skal serveres er sånn omtrent som en eggholder (kanskje til og med litt mindre). 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 21. februar #138 Del Skrevet 21. februar Mollebolle skrev (11 timer siden): Tipper Emma trekker seg, og Ola/Hakeem er videre uten å være i duell. Det var min tanke og. Og håper egentlig det. Hkeem har jo og trukket seg fra noen oppgaver- men også forståelig. Dersom man ikke er veldig konkurranse menneske hvor det å vinne mot andre er viktigere enn å vinne for egen del så tror det er lett å bli rammet av frykt når man sitter der på kanten. Syns og han reflekterer fint rundt det, at han ikke vet hva han er redd for før han står i det- men at det er kun hans egen skyld at han må i duell. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. februar #139 Del Skrevet 21. februar Ane Rikke skrev (8 timer siden): Jeg syns gårsdagens episode var helt episk, det er lenge siden jeg har ledd så godt! Den matlagingen… hysterisk 🤣 Helt enig! En av mine favorittepisoder så langt👌😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caissa Skrevet 21. februar #140 Del Skrevet 21. februar (endret) Sam Fox skrev (På 19.2.2025 den 16.04): Emma ødelegger hele programmet. Sam Fox skrev (På 19.2.2025 den 16.04): Emma ødelegger hele programmet. Eller tilfører en ekstra dimensjon? Mange "elsker å hate" noe eller noen 🙂 (Og det genererer seere) Endret 21. februar av Caissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå