MissStiles Skrevet 9. januar #21 Del Skrevet 9. januar De første oppgavene var litt kjedelige så håper det blir bedre så vil se litt mer… 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yamask Skrevet 9. januar #22 Del Skrevet 9. januar Jeg likte det jeg! Skjer ihvertfall mye, i motsetning til feks Vokteren. Minner bittelitt om squid games bare med mindre blod 😆 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet 9. januar #23 Del Skrevet 9. januar Hadde håpet på mye mer nerve i dette programmet, det var inntrykket etter teaserne at det skulle være intenst og stressende, men langdrøye oppgaver som stadig avbrytes av prating i sync kveler den lille spenningen som kunne ha vært. Sykt kjedelig med fallskjermhopp-sekvensen, kjendiser i fallskjerm har nådd et metningspunkt etter x antall kompani Lauritzen, kjennes som hakk i plata, har du sett én prate i sync om å grue seg og deretter fryde seg over å ha gjennomført, så har du sett dem alle. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 9. januar Forfatter #24 Del Skrevet 9. januar Donatello skrev (2 timer siden): Ja, smak og behag hvem/hva man liker. Selv orker jeg ikke å høre "oh my god" så mye, dersom det fortsetter da... Irriterende. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 9. januar #25 Del Skrevet 9. januar Er det så spennende å se på stolleker og noen løpe rundt på fabrikkområder en time? Og i detalj få vite hva 12 stk memorerer...? Det jeg likte var 'spenningen' med hva som møtte deltakerne hver gang de gikk ut av boksen..så jeg likte ca 4 minutter tilsammen. Ga meg ingenting, bortsett fra at jeg husker en tanke sveipet innom om at Emil Meek kanskje var litt å hvile blikket på, til han ble til en bulldoser og jeg mistet interessen. Fint der de skulle overnatte da og smørbrødene fristet... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 10. januar #26 Del Skrevet 10. januar Jonette skrev (11 timer siden): Holdt ut i 10 min..Ikke noe for meg.😴 Holdt ut i 5 min jeg 😅 Litt stressende program, kjedelig og ikke noe for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 10. januar #27 Del Skrevet 10. januar Første oppgave var litt artig- da skjønte jo ikke jeg heller så mye. Morsomt å se Hakeem løpe- han var jo rask jo! Etter det- kjedelig. Blir å ha programmet på som «bakgrunnsteppe». 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 10. januar #28 Del Skrevet 10. januar Zenhouse skrev (35 minutter siden): Første oppgave var litt artig- da skjønte jo ikke jeg heller så mye. Morsomt å se Hakeem løpe- han var jo rask jo! Etter det- kjedelig. Blir å ha programmet på som «bakgrunnsteppe». Ja, han kunne løpe! Jeg skjønner ikke at folk ikke forsto hva greia var da Gro la den første på nr 10, og Mads sier på høyttaleren at "Gratulerer Gro med 10.plass. Du kan forlate arenaen". Og så legger Emil den på 11. Altså 😅 Hva var det man ikke skjønte? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 10. januar #29 Del Skrevet 10. januar Etter å ha lest her inne hadde jeg veldig lave forventninger, men jeg likte det skikkelig godt! 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
os Maxilla Skrevet 10. januar #30 Del Skrevet 10. januar Jeg synes konseptet virker kult, men jeg har det samme problemet som jeg har med alle andre programmer for tida. Jeg hater, virkelig hater denne kjendisrunkeringen på norsk tv. Dette programmet hadde fungert helt fint med vanlige folk. Det hadde produksjonen spart masse penger på også, siden kjendiser får betalt for å være med på sånt som dette. Jeg føler jeg skriver dette i annenhver tv-tråd. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 10. januar #31 Del Skrevet 10. januar Jeg følte at han tik-tok-fyren hadde veldig rett da han sa (direkte til meg) at "Er du over 40 aner du sikkert ikke hvem jeg er!" Synes det virka mye kjedeligere enn reklamene har lagt opp til og tok for lang tid med hver oppgave. Men håper det bedrer seg. Vokteren brukte enda lengre tid på ting, så der datt jeg ut etter en stund. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 10. januar #32 Del Skrevet 10. januar Jeg synes Boksen var friskt å se på. 1000x bedre enn Vokteren, iallfall. Men det skal vel ikke så mye til... 🥴 Jeg tenker dette er bare starten og gleder meg allerede til neste episode. For nå skjønner deltakerne mer konkurransen og at de må tenke på seg selv, og at det ikke går an å flokke seg, trekke lodd, gi bort stoler, være naiv osv. Liker også uforutsigbarheten. Det skaper stemning. Og så er det noe med psykologien i programmet som fascinerer meg. Hvordan de tenker og ikke minst overtenker rundt det ukjente og under press, samt velger å løse oppgavene på forskjellig måte. Men... hvor er denne oasen de bor på? Hoy, der var det fint! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alessi Skrevet 10. januar #33 Del Skrevet 10. januar Ctrl skrev (5 minutter siden): Jeg synes Boksen var friskt å se på. 1000x bedre enn Vokteren, iallfall. Men det skal vel ikke så mye til... 🥴 Jeg tenker dette er bare starten og gleder meg allerede til neste episode. For nå skjønner deltakerne mer konkurransen og at de må tenke på seg selv, og at det ikke går an å flokke seg, trekke lodd, gi bort stoler, være naiv osv. Liker også uforutsigbarheten. Det skaper stemning. Og så er det noe med psykologien i programmet som fascinerer meg. Hvordan de tenker og ikke minst overtenker rundt det ukjente og under press, samt velger å løse oppgavene på forskjellig måte. Men... hvor er denne oasen de bor på? Hoy, der var det fint! https://florogfjare.no/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepleierinnen Skrevet 10. januar #34 Del Skrevet 10. januar Ctrl skrev (6 minutter siden): Men... hvor er denne oasen de bor på? Hoy, der var det fint! En liten båttur fra Stavanger. Kalles Flor og Fjære. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 10. januar #35 Del Skrevet 10. januar Hadde høye forventninger til dette nye konseptet, men ble litt skuffet. Håper det tar seg betydelig opp i de neste episodene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 11. januar #36 Del Skrevet 11. januar Virket som om ingen av de hadde hørt om Flor og Fjære før...? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta2 Skrevet 12. januar #37 Del Skrevet 12. januar Cookie123 skrev (På 11.1.2025 den 10.52): Virket som om ingen av de hadde hørt om Flor og Fjære før...? Har sett på tur til Flo og FJære, men til den prisen kunne vi, fem stykker, reist langt. Så vi droppet det. Blir nok ikke tur ut der i sommer helller, selv om vi skal til Stavanger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. januar #38 Del Skrevet 14. januar Jeg syns dette var et kjedelig konsept, så første episode men kommer ikke til å se mer. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 16. januar #39 Del Skrevet 16. januar (endret) Zenhouse skrev (På 10.1.2025 den 10.02): Første oppgave var litt artig- da skjønte jo ikke jeg heller så mye. Morsomt å se Hakeem løpe- han var jo rask jo! Etter det- kjedelig. Blir å ha programmet på som «bakgrunnsteppe». Trekker tilbake at det var kjedelig. Har sett neste episode. Syns det var veldig morsomt nå 😅 Endret 16. januar av Zenhouse 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 16. januar #40 Del Skrevet 16. januar Syntes det er kjempegøy, er mest det psykologiske aspektet som fanger meg. Syntes det er sykt interessant å se hvordan de tenker, løser oppgavene, hvordan de følger saueflokken, tviler på seg selv, uvisstheten osv. Dagens episode likte jeg bedre enn forrige uke, men den er vel ikke på tv enda. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå