Gå til innhold

BOKSEN - sesong 1

Perine

Anbefalte innlegg

Jeg får nyhetsbrev fra Tv2play, og der pleier det å stå litt nederst om programmer som kommer om ikke så veldig lenge. Det var noe som het BOKSEN, og jeg googlet. TV 2s nye storsatsning «Boksen» - disse deltar

Ny reality, og programleder er Mads Hansen. Skal si det kommer mye fra den kanten nå.  Gøy, synes jeg :applaus:

boksen.JPG

Endret av Perine
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ninaen skrev (16 timer siden):

Befriende få reality-gjengangere, altså de som er med på «alt». 

Bare synd at de ikke lager reality med vanlige folk lenger, skal alltid være kjendiser nå.

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Boksen begynte i dag, gøy 😀  Har vi en tråd for den, eller bruker vi denne?  Forvirra-Perine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skuffet 😕 lite folk jeg visste hvem var og litt kjedelige oppgaver. Hadde vært gøyere med andre folk tror jeg, men det er jo smak og behag.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt morsomt å se på, men må innrømme at jeg måtte google et par av deltagerne 🙈

Pimp-Lotion og Emil Meek....not my cup of tea, men det er en annen sak. 

Underholdene var det. Og til slutt....fy fader for et fint fylke jeg bor i 🤩 Vil tro Flor og Fjære vil merke det til våren/sommeren.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at Katarina ryker først ut. Etter programmet fikk vi ett blikk over hva som skjer fremover og hun var ikke med der 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første oppgave var jo litt … spennende-ish, den på isen… not! Tror ikke jeg gidder dette

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gledet meg, men ble dessverre litt skuffet :( Jeg syns at oppgavene var for langdryge. Det er begrenset hvor lenge det er artig å se en gjeng med halvkjendiser løpe rundt å lete etter noe. De to første oppgavene var rett og slett for langdryge for min del. 

Skal gi det en sjanse til, men om jeg sitter med samme inntrykket etter neste gang, så tror jeg ikke at dette helt i smak hos meg 😅

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var langdryge saker, ja! Jeg spolet meg gjennom de ulike oppgavene, for å få litt fortgang☺️ Det hjelper heller ikke at jeg nærmest får eksem av å høre Trygve og «OMG-Emma» prate, så det spørs om jeg orker å se noe særlig på de neste episodene. 

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zidji skrev (2 timer siden):

Jeg er litt skuffet 😕 lite folk jeg visste hvem var og litt kjedelige oppgaver. Hadde vært gøyere med andre folk tror jeg, men det er jo smak og behag.

Ja, smak og behag hvem/hva man liker. Selv orker jeg ikke å høre "oh my god" så mye, dersom det fortsetter da...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17åringen og jeg synes det var underholdende og gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe for meg. Syns i likhet med flere at det ble kjedelig og langdrygt. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var litt kjedelig, langdryg. Lite action. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var gøy - fint med noe nytt. Mange fine folk med også 😊

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det jeg, og gleder meg til neste episode 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...