Sarah Salamander :-) Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Vårt største ønske er å "ta bryllupsreisen på forskudd" og gifte oss eks. på Bali. Kun være oss to. Noen som har gjort dette? Funnet en flott link til four seasons hotellene som har noen fantastiske pakker... må si det frister en smule, men aner jo ikke hva noe sånt ville koste.... http://www.fourseasons.com/jimbaranbay/wed...html#division_2 Takker for tips :-)
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Vi tenkte å gjøre noe lignende, det høres fantastisk ut!
*Emma* Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Har ingen erfaringer enda...men vi skal og gifte oss i utlandet. Vi trodde ikke vi skal ha gjester men nå har så mange av familie/venner sagt de vil bli med (de dekker reise og opphold selv) at nå blir vi rundt 15 tror jeg. Men vi skal til Florida. www.disneyweddings.com Vår bryllupspakke koster 3500$ (Det inkluderer seremoni, fotograf,limo, kake, champagne, brudebukett og blomst til mannen, og wedding planner som organisterer og hjelper til siden jeg er langt unna alt sammen.) I tillegg til dette kommer middag som vi regner med vil komme på mellom 500-100kr pr pers inkludert vin. Også er det jo reise og opphold men det hadde vi fått uansett for vi skulle dit på ferie wedding or no wedding.
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Vi giftet oss i Roma, men vi hadde med foreldrene våre og søske med følge. Det var vi veldig glade for når vi skulle ut å feire om kvelden. Vi fikk et eget rom på en restaurant og hadde en virkelig minneverdig kveld. Jeg drømte veeeeeldig om at vi kunne gifte oss på en strand. Tenkte også på Bali.. Problemet var at da ville ikke foreldrene og søskenene våre blitt med.. Og det avgjorde saken for oss. Men jeg tror fremdeles at det å stå på en strand i hvit strandkjole barbeint, med mannen i linbukse, hvit kortermet skjorte og barbeint, ville være det ultimate for meg.. Hadde jeg vært rik nok til å fly de ekstra personene dit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå