AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #1 Del Skrevet 28. november 2024 Bestilte fra Nelly for noen dager siden, men har enda ikke blitt sendt enda. Regnet med forsinkelser pga black week og stod at det ville ta lengre tid. Men i nesten en uke nå har jeg fått mail hver dag om at pakken vil bli sendt men det er tekniske problemer på lageret osv. Bestilte i god tid med tanke på forsinkelser og valgte «prioritert levering», men er nå redd det ikke rekker frem til da jeg trenger det. Som regel har det kommet fram til tide, men da har det blitt sendt innen en uke. Noen som har bestilt i løpet av black week før? Takk til alle som svarer☺️ Anonymkode: 7bce4...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #2 Del Skrevet 28. november 2024 Bestilte for 10 dager siden, enda ikke blitt sendt… har sendt mail til kundeservice, fikk bare et vanlig svar, «tekniske problemer og stor pågang, bla bla bla….». Er tålmodig med pakker da jeg bor utti gokk, men sjeldent at jeg er borte i slikt at det tar over 10 dager før de sender i vei pakken(e). Til og med Temu er raskere🥲 Anonymkode: c4b68...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #3 Del Skrevet 28. november 2024 Bestilte for en uke siden og enda ikke blitt sendt. Avbestilte og bestilte på nytt med gratis frakt, orka ikke å betale ekstra for det der. Anonymkode: 4dc9e...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #4 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bestilte for 10 dager siden, enda ikke blitt sendt… har sendt mail til kundeservice, fikk bare et vanlig svar, «tekniske problemer og stor pågang, bla bla bla….». Er tålmodig med pakker da jeg bor utti gokk, men sjeldent at jeg er borte i slikt at det tar over 10 dager før de sender i vei pakken(e). Til og med Temu er raskere🥲 Anonymkode: c4b68...794 Åååå for noe tull🥲 Har 2 uker på å få det, og har allerede gått 1 uke. Virkelig rart, som regel da jeg har bestilt har det kommet på en uke. Veldig rart at det er så mye forsinket🥲 Anonymkode: 7bce4...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2024 #5 Del Skrevet 28. november 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Åååå for noe tull🥲 Har 2 uker på å få det, og har allerede gått 1 uke. Virkelig rart, som regel da jeg har bestilt har det kommet på en uke. Veldig rart at det er så mye forsinket🥲 Anonymkode: 7bce4...e10 Pleier vanligvis å ta en uke til meg også, så dette er ulikt. Haster her også🥲 Anonymkode: c4b68...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Pleier vanligvis å ta en uke til meg også, så dette er ulikt. Haster her også🥲 Anonymkode: c4b68...794 Har du også fått mail fra dem? Jeg har ikke sendt noe, men fikk mail i dag om at de hadde fått fikset lageret sånn at de kunne begynne å sende ut pakker igjen. Anonymkode: 7bce4...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Har du også fått mail fra dem? Jeg har ikke sendt noe, men fikk mail i dag om at de hadde fått fikset lageret sånn at de kunne begynne å sende ut pakker igjen. Anonymkode: 7bce4...e10 Ikke fått noe annet enn svar fra mailen jeg sendte til kundeservice og ordrebekreftelsen. Aldri sjekket søppelposten så mye før som jeg har gjort nå de siste dagene😂 Anonymkode: c4b68...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #8 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ikke fått noe annet enn svar fra mailen jeg sendte til kundeservice og ordrebekreftelsen. Aldri sjekket søppelposten så mye før som jeg har gjort nå de siste dagene😂 Anonymkode: c4b68...794 Samme her😂 Fikk mail idag og da hadde de fått fikset ett eller annet så nå kunne de begynne å sende ut ordre igjen. Krysser fingrene🤞🏻 Anonymkode: 7bce4...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2024 #9 Del Skrevet 5. desember 2024 Dere som har bestilt og betalt med qliro faktura, har dere mottatt denne? Anonymkode: 4dc9e...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå