AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #41 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, har prøvd flere, ingen virker.. Anonymkode: 71476...ad3 🫤🫤🫤😑 hvilke har du prøvd da? fikk du forverring? Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #42 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har jo fått antidepressiva Men ikke så lett å utrede. Når det er så mye rart Anonymkode: ac2fd...2f0 Du har fått, men du tar den jo ikke. Du bare skriver tråd etter tråd på forum og leter etter unnskyldninger for å la være å ta medisinen. Anonymkode: ae939...bc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #43 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har fått, men du tar den jo ikke. Du bare skriver tråd etter tråd på forum og leter etter unnskyldninger for å la være å ta medisinen. Anonymkode: ae939...bc9 Har fått ja. det skrev jeg jo. Jeg leter etter positive argumenter og håp! Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #44 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har fått ja. det skrev jeg jo. Jeg leter etter positive argumenter og håp! Anonymkode: ac2fd...2f0 Du har blitt vurdert av minst to leger, en er psykiatrispesialist, og du har fått cyp test! Det er maks håp for deg! Skjønner du er redd, men du finner ikke bedre svar på forum enn det du har fått av legene dine. Du er godt ivaretatt av helsevesenet! Anonymkode: b581e...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #45 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har blitt vurdert av minst to leger, en er psykiatrispesialist, og du har fått cyp test! Det er maks håp for deg! Skjønner du er redd, men du finner ikke bedre svar på forum enn det du har fått av legene dine. Du er godt ivaretatt av helsevesenet! Anonymkode: b581e...22a Nja. De skyter litt i blinde dessverre. Spesielt siden jeg ble verre av remeron (eller hvertfall ingen effekt). Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #46 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nja. De skyter litt i blinde dessverre. Spesielt siden jeg ble verre av remeron (eller hvertfall ingen effekt). Anonymkode: ac2fd...2f0 Men det er ingen som kunne gjettet det. Ikke hundre leger kunne gjettet det. Ingen på KG. Anonymkode: b581e...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #47 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men det er ingen som kunne gjettet det. Ikke hundre leger kunne gjettet det. Ingen på KG. Anonymkode: b581e...22a Gjettet hva? Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #48 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjettet hva? Anonymkode: ac2fd...2f0 At du ikke fikk effekt av Remeron? Du forventer at leger og andre skal kunne se inn i fremtiden og når de ikke kan det så tror du det betyr at de ikke er flinke eller kan stoles på? Men ingen kan se inn i fremtiden. Anonymkode: b581e...22a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #49 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): At du ikke fikk effekt av Remeron? Du forventer at leger og andre skal kunne se inn i fremtiden og når de ikke kan det så tror du det betyr at de ikke er flinke eller kan stoles på? Men ingen kan se inn i fremtiden. Anonymkode: b581e...22a Haha nei? Det jeg mente var at når jg ikke hadde effekt (forverring) av remeron, så skjønner jeg ikke hvorfor en annen type skal funke Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #50 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Haha nei? Det jeg mente var at når jg ikke hadde effekt (forverring) av remeron, så skjønner jeg ikke hvorfor en annen type skal funke Anonymkode: ac2fd...2f0 Fordi en annen type har annen virkningsmekanisme som kan virke bedre for deg. Det vet man ikke før man har prøvd. Anonymkode: 92f2e...e7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #51 Del Skrevet 29. november 2024 Ga opp etter å ha forsøkt 3 forskjellige. Den ene i to omganger. Bare bivirkninger og dårlig virkning. Det å være apatisk, flat og likegyldig er ikke noe jeg ønsker å leve med og det er eneste "gode" virkningen jeg får av antidepressiva. Føler meg bare som levende død, på en helt annet måte enn hva depresjonen gjør. Har kronisk tilbakevennende depressiv lidelse. Så medisiner funker ikke hos meg. Man må bare prøve. Ingen som kan si at det vil funke eller ikke. Dessuten så må man forsøke forskjellige doseringer. Anonymkode: f3a11...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #52 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Haha nei? Det jeg mente var at når jg ikke hadde effekt (forverring) av remeron, så skjønner jeg ikke hvorfor en annen type skal funke Anonymkode: ac2fd...2f0 Fordi remeron er en av mange. Har forsøkt remeron og det er helvete på jord i pilleform for meg. Makan til ulvehunger har jeg aldri opplevd i mitt liv. Anonymkode: f3a11...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #53 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fordi remeron er en av mange. Har forsøkt remeron og det er helvete på jord i pilleform for meg. Makan til ulvehunger har jeg aldri opplevd i mitt liv. Anonymkode: f3a11...a63 Ulvehunger er nå en tinh. Men og bli enda mer psykisk ustabil ee jo ikke bra Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #54 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi en annen type har annen virkningsmekanisme som kan virke bedre for deg. Det vet man ikke før man har prøvd. Anonymkode: 92f2e...e7c Åja. De påvirker jo dd samme stoffene i hjernen da. Vil ha noe magisk som gjør at jeg blir meg selv igjen 😅 Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #55 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ga opp etter å ha forsøkt 3 forskjellige. Den ene i to omganger. Bare bivirkninger og dårlig virkning. Det å være apatisk, flat og likegyldig er ikke noe jeg ønsker å leve med og det er eneste "gode" virkningen jeg får av antidepressiva. Føler meg bare som levende død, på en helt annet måte enn hva depresjonen gjør. Har kronisk tilbakevennende depressiv lidelse. Så medisiner funker ikke hos meg. Man må bare prøve. Ingen som kan si at det vil funke eller ikke. Dessuten så må man forsøke forskjellige doseringer. Anonymkode: f3a11...a63 Er allerede flat og rar😅😔 Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #56 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha nei? Det jeg mente var at når jg ikke hadde effekt (forverring) av remeron, så skjønner jeg ikke hvorfor en annen type skal funke Anonymkode: ac2fd...2f0 Fordi den er annerledes. Og hvis den ikke var forskjellig og kunne gi en annen effekt så ville ikke legen din foreslått det for deg... For han har masse kunnskap om medisiner og hjernen bedre enn en vanlig pasient. Du har til og med vært hos psykiater som er en spesialistlege på akkurat dette! De veit hvorfor en annen type skal funke. Du er ikke lege, derfor forstår du det ikke. Sånn er det bare. Anonymkode: b581e...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ut på tur! Skrevet 29. november 2024 #57 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hadde du angst eller depresjon? Lurer sånn på å prøve ketamin for angst, men vet det er mest for depresjon.. Anonymkode: 71476...ad3 Det er hovedsaklig en behandling for alvorlig depresjon, men for veldig mange hjelper det for begge deler. Gjorde det hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #58 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fordi den er annerledes. Og hvis den ikke var forskjellig og kunne gi en annen effekt så ville ikke legen din foreslått det for deg... For han har masse kunnskap om medisiner og hjernen bedre enn en vanlig pasient. Du har til og med vært hos psykiater som er en spesialistlege på akkurat dette! De veit hvorfor en annen type skal funke. Du er ikke lege, derfor forstår du det ikke. Sånn er det bare. Anonymkode: b581e...22a Det er jeg som har foreslått medisin for psykiater, så vet ikke hvor mye jeg stoler på det men🤪 Anonymkode: ac2fd...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå