Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I disse IDOLtider så lurer jeg på hvor det ble av Jorun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Kjartan Salvesen...

Skrevet

Ja... Det er ikke alltid de beste som vinner.

Det har vel bare vært Kurt som har fortjent å vinne Idol hittil.

Gjest Gjest
Skrevet

Det gikk som det måtte gå. Hun er helt ute av bransjen og mediabildet, og jobber vel kanskje i sportsbutikken til faren?

Egentlig er det synd på jenta. Hun ga seg ut i noe hun ikke kunne, nemlig å synge, og det var forbløffende å se at hun kunne komme dit hun kom, med unnskyldningen "sår hals".

Skrevet

Så hun har ingenting med musikk å gjøre lenger?

Gjest Gjest
Skrevet

Det var nærmest et sjokk at den moralske vinneren, Alejandro, tapte for Jorun og denne Damli-jenta.

Men det var han bransjen ville gjøre noe med, og det er han som har solgt plater og vært etterspurt med opptredener.

Gjest Gjest
Skrevet
Så hun har ingenting med musikk å gjøre lenger?

Vanskelig å være i musikkbransjen når ingen etterspør hverken plater eller opptredener.

Gjest gjest1
Skrevet

Jorun har jeg aldri sett i virkeligheten engang, og vibor ikke langt ifra hverandre. Hun er en viktig og hemmelig person antar jeg. Ali derimot er mer villig til å eksponere seg selv for oss stakkars sørlendinger på skoleavslutninger og vinterfest for skolen osv. Hver eneste gang med kommentaren "Æ glømte visst teksta sorry asså!" Du glemmer ikke tekster du selv har skrevet vel?

Skrevet
Og Kjartan Salvesen...

Han er for tida programleiar (halvparten av ein duo) i eit ungdomsprogram på lokal-TV. Og arbeider visst med eit album.

Jorun har eg ikkje høyrt noko om.

Skrevet

Lurer på hvorfor Jorun ble så hausa opp av dommerene i fjor, jeg. I forhold til mange av de som er kommet til finalen i år var ikke Jorun så fantastisk som de ville ha det til.....for de snakket jo hele tiden om at hun hadde en fantastisk stemme og den berømte "pakka". Stakkars Jorun. Søt jente, men ikke flink nok til å synge.

Skrevet

Hun hadde kanskje mer "pakke" enn sangstemme?

Gjest Gjest
Skrevet

Nei han fortjente ikke å vinne.

ÆSJ for en klyse. Klarer han ikke. Hører på mange andre idol vinnere, men ikke han.

Gjest Lupi ii.
Skrevet

Jeg håper bare folk snart har lært jeg, og at de ikke stemmer fram audun eller en annen ikke-verdig idol-vinner i år. la nå for guds skyld en som er god vinne! (irriterer meg over at det ikke var ali og eva i finalen i fjor og at ikke margaret berger vant over kjartan).

Jeg så forresten Jorun sist jeg var i Vennesla, Towelie. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

-så hvem bør vinne årets Idol da?

*lage ny tråd*

Gjest Gjest
Skrevet
I disse IDOLtider så lurer jeg på hvor det ble av Jorun?

Hun er uinteressant. Jeg lurer ikke på hvor hun er.

Skrevet

Helt enig med deg.

Får håpe fjortissene har lært av de to siste årene, og stemmer på de som faktisk kan synge i år..

Skrevet
Hun er uinteressant. Jeg lurer ikke på hvor hun er.

Deg om det

Gjest lilletroll
Skrevet
Hun hadde kanskje mer "pakke" enn sangstemme?

Det var nettopp det som var problemet, og som ble hennes bane.

La oss håpe at en SANGER kan vinne i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...