AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg hørte plutselig en lyd som om noe skrapte oppunder, eller rettere sagt, som om noe var løst og skrapte ned i bakken under høyre side bak på bilen... Kanskje nær høyre bakhjul, men jeg er litt usikker... Siden jeg vet med sikkerhet at jeg ikke kjørte over noe som var høyt nok til å skrape oppunder bilen så må jeg gå ut fra at det er selve bilen det er noe galt med... Jeg var på en grusveg, kanskje 20 meter unna parkeringen, og hørte lyden innimellom hele veien, både i oppoverbakken og på rettstrekken. Ingen annen forandring, f.eks. med styring, bremsekraft eller lignende. Da jeg stoppet og sjekket under bilen så så jeg ikke noe som er synlig løst eller som skulle skrape nedi bakken... (Jeg har ikke jekket den opp for å sjekke noe enda.) Jeg vet dette er lite informasjon å gå etter, men er det noen som har en idè om hva det kan være? (Og om det er dyrt å fikse...🤦♂️) (Bilen er en ca ti år gammel VW Golf med dieselmotor, hvis det har noe å si... ) På forhånd takk for hjelpen. Anonymkode: e899c...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Stein som har kilt seg fast i bremsecaliperen. Prøv å rygg og brems kraftig. Anonymkode: e918c...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Hadde det samme på min bil. Håpet at det bare var stein som hadde satt seg fast, men det viste seg å være endeleddet. Anonymkode: 406fb...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå