Gå til innhold

Robotstøvsuger

Snooze

Anbefalte innlegg

Black week og tenkte å kjøpe robotstøvsuger til huset. Noen som har anbefalinger? Gjerne også med vaskefunksjon 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da ville jeg kjøpt den som visstnok skal være The holy grail: Roborock S8 MaxV Ultra. Har ingen erfaring, men har lyst på den selv. 

Anonymkode: c454d...a39

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Da ville jeg kjøpt den som visstnok skal være The holy grail: Roborock S8 MaxV Ultra. Har ingen erfaring, men har lyst på den selv. 

Jeg kjøpe den og er frelst 🤩

Den er min første robotstøvsuger. Elsker å se den drive på. Hele huset er kartlagt, lett å få den til å ta kun et rom eller kun et lite sted. Går over dørterskelen uten problemer og sjekker om man har flytta på noe om den finner en hindring som ikke var der forrige gang. 
Den var superduper lett å sette opp, og instruksjonene  var lette å forstå. Gode tegninger når man forstod at det løse arket var referanser til instruksjonsheftet 😅 

Har som sagt ikke noe sammenlikningsgrunnlag, men dæven for en maskin 🤩 

Anonymkode: 034ca...d93

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Roborock qrevo S. Helt avsindig bra både på vask og sug😍

Anonymkode: 3eacf...d03

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snooze skrev (8 timer siden):

Black week og tenkte å kjøpe robotstøvsuger til huset. Noen som har anbefalinger? Gjerne også med vaskefunksjon 😀

Den var ok til å begynne med når den var ny. Nå står den mest til pynt, og blir flytta på når det skal vaskes. 
Så tenk over om du virkelig trenger. De bråker, sliter på gulv og tepper, og setter seg fast i ledninger. Jeg liker den ikke nå når nyhetens interesse har lagt seg. 

Anonymkode: 4e9f8...13e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Den var ok til å begynne med når den var ny. Nå står den mest til pynt, og blir flytta på når det skal vaskes. 
Så tenk over om du virkelig trenger. De bråker, sliter på gulv og tepper, og setter seg fast i ledninger. Jeg liker den ikke nå når nyhetens interesse har lagt seg. 

Hvordan kan denne lette saken slite på gulvene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvordan kan denne lette saken slite på gulvene?

Gulvene blir sitte av hjulene. Setter den seg fast så blir det som når en bil står og spinner i jørme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Gulvene blir sitte av hjulene. Setter den seg fast så blir det som når en bil står og spinner i jørme. 

Da lurer jeg på hvilken type du har? Vår setter seg aldri fast, den oppdager om det er hindringer som ledninger i veen og styrer da unna dette. Hundelekene markerer den som bæsj og svinger unna :ler: Roborock s7maxV. Veldig fornøyde med den.

Anonymkode: d003a...373

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Roborock s6 maxv og er veldig fornøyde! Tror ikke du kan gjøre feil om du går for Roborock 😊

Anonymkode: 63551...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Roborock S5 som var grei, men begynte å dra på årene Gikk over til Roborock Q Revo i fjor, og denne er helt super.

Valgte Q Revo Fremfor S8, da førstnevnte er best på harde gulv, mens sistnevnte er best på tepper. Vi har ingen tepper. I tillegg hadde den en helt annen pris i fjor.

Anonymkode: 70687...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jepp! Samme erfaring her. Veldig fin støvsamler. Vår er 2,5år, og det er i tillegg mye feil de gangene vi skal ha den til å støvsuge litt. Gikk tilbake til sentralstøvsugeren her 

Anonymkode: ced7a...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har S7-versjonen og er kjempefornøyd! Kommer uten tvil til å oppgradere til en nyere modell når tiden er inne for det. Den går daglig her hjemme hos oss og jeg kan ikke huske sist vi verken støvsuget eller vasket gulvene manuelt selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roborock Q5 Pro er et greit alternativ i budsjettklassen, spesielt nå som den koster rundt 2000 kr på Black Week. Jeg kjøpte en selv i august (da litt dyrere), og den har virkelig levert! Hos oss går den daglig og holder huset rent etter kidsa. Mopper ca en dag i uken og synes det funker fint å bytte moppen selv. Kjøpte mopper billig på temu. Ikke opplevd noe negativt enda med den, appen er god og nesten sjokkert hvor mye støv den samler opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Aldri opplevd det men min. Setter den seg fast (noe som skjer uhyre sjeldent) stopper den, og sender meg en melding om at jeg må komme og hjelpe den løs.

Anonymkode: f1a60...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en roborock S5 max, elsker den! Den begynner å dra litt på årene, som i at den ikke har noen av de fancy tingene som nyere modeller har, men jeg elsker den likevel. Hver dag støvsuges stuer og kjøkken og ganger, det er helt supert. 

Min er ikke spesielt smart av seg, den er direkte dårlig på å støvsuge langs f.eks kjøkkeninnredning og sokkellister, og den bråker. Og likevel elsker jeg den 😅

Anonymkode: eb70f...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Roborock S7 og er veldig fornøyd. Hadde lett valgt den nyeste fra Roborock. 

Anonymkode: 90652...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...