AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg spiser det ikke ofte, men har alltid likt det godt pga. den spesielle søtsmaken. Aldri før nå har jeg innsett at det faktisk er kokos det smaker, og det skjønte jeg ikke før jeg leste innholdsfortegnelsen. Er dette noe folk går rundt og vet? 😅 Anonymkode: 00480...5dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Beste kjeksen! Ja, den smaker vanilje og kokos. ☺️ Anonymkode: 1db28...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Det visste jeg ikke! Trodde det var bare vanilje. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Elsker Gjende 🥰 Vi var en gjeng på tur som snakket om hva den unike og gode smaken kunne være. Også var det «bare» kokos 🤪🤣 Vi tenkte på både hornsalt, og om det kunne være noen spesielle krydre. Ble nesten litt skuffet 🤣 God er den uansett, og fint med en kjeks med lite søl, og som ikke har så mange kalorier per kjeks, så en lett kan kose seg med flere 🥰😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Daisy-love skrev (11 minutter siden): Elsker Gjende 🥰 Vi var en gjeng på tur som snakket om hva den unike og gode smaken kunne være. Også var det «bare» kokos 🤪🤣 Vi tenkte på både hornsalt, og om det kunne være noen spesielle krydre. Ble nesten litt skuffet 🤣 God er den uansett, og fint med en kjeks med lite søl, og som ikke har så mange kalorier per kjeks, så en lett kan kose seg med flere 🥰😋 Enig! Må innrømme at jeg nesten ble litt "skuffet" over at det var så simpelt. Vet ikke hva jeg så for meg det skulle være, men kokos var langt nede på lista 😄 Anonymkode: 00480...5dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig! Må innrømme at jeg nesten ble litt "skuffet" over at det var så simpelt. Vet ikke hva jeg så for meg det skulle være, men kokos var langt nede på lista 😄 Anonymkode: 00480...5dc Ja det ble litt skuff, og vi var der at «det hadde vært bedre å ikke vite» 🤣🤣 Men vi overlever, og fortsetter å kose oss med Gjendekjeks på tur 🥰😋 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Jeg vet det - nå. Fikk et nostalgianfall forleden og kjøpte meg en pakke, fordi kjeksen minner meg om farfaren min, som alltid hadde en pakke liggende. Men den må virkelig ha forandret seg mye siden 70-tallet, eller så har jeg forandret smak (la oss håpe det når jeg tenker over det). Jeg likte definitivt ikke den gjennomtrengende og kunstige kokos- og vaniljesmaken nemlig. Da vet jeg det, og Gjende står aldri på handlelisten min igjen. Mer til dere andre! Anonymkode: c37a4...2b9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Ja, det har jeg "alltid" visst. Hater nemlig kokos. Anonymkode: ca596...459 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Visste ikke dette før nå.. Anonymkode: 28f0e...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Hadde jeg aldri tippa og jeg har spist pakker av dette haha Anonymkode: 6ea06...c2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er stort sett god på unyttig kunnskap, men dette ante jeg faktisk ikke. 😂 Da ble jeg litt klokere i dag også, takk TS. Anonymkode: de44c...cf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden Nei, nå har jeg lært noe nytt 👍 Anonymkode: 37cda...282 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden Ja, det vet jeg - men visste det ikke før jeg en gang for mange år siden ble nysgjerrig på innholdet - ettersom den ha en litt spesiell søtsmak. Ble også overrasket den gang. Hehe. Anonymkode: 111c2...27d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermosa Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig! Må innrømme at jeg nesten ble litt "skuffet" over at det var så simpelt. Vet ikke hva jeg så for meg det skulle være, men kokos var langt nede på lista 😄 Anonymkode: 00480...5dc Mener du "simpelt" på engelsk eller norsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden I was today years old. Anonymkode: fd0df...530 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden Kokos? Har alltid trodd det var smaken av papp. Anonymkode: f487b...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Jeg må ut og kjøpe Gjende skjønner jeg! Elsker kokossmak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Kjenner dere ikke det?? Anonymkode: 3cb3f...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spiser det ikke ofte, men har alltid likt det godt pga. den spesielle søtsmaken. Aldri før nå har jeg innsett at det faktisk er kokos det smaker, og det skjønte jeg ikke før jeg leste innholdsfortegnelsen. Er dette noe folk går rundt og vet? 😅 Anonymkode: 00480...5dc Jeg vet men så er vi flere i fam som ikke tåler kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden Aldri vist det, før nå. Syns den kun smaker vanilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå