AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Er det noen som vet om man bør koke frossen frukt slik som med frosne bær? Har kjøpt Eldorado smoothiemix med ananas, papaya og mango. Åpenbart ikke norske frukter. Står ingenting på pakken om frukten må kokes før bruk. Anonymkode: fa532...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg ville kokt..så fryst igjen. Tenker å lage smoothie til barna selv snart men er skeptiske til slike bær da kan ha salmonella i seg 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
endo Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Ødelegge frukt til smoothie ved å koke den? Ødelegge næringsinnholdet i en smoothie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Tror det skal være greit, utifra det som står her: https://www.barebrabarnemat.no/baer/ Ser for meg det er større krav til hygiene etter man har fjernet skallet fra frukten, men det er bare min hypotese. Anonymkode: cd946...7b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden mommyaka skrev (13 minutter siden): Jeg ville kokt..så fryst igjen. Tenker å lage smoothie til barna selv snart men er skeptiske til slike bær da kan ha salmonella i seg 😕 Ja, bær må du koke. Salmonella har man ikke lyst på. AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror det skal være greit, utifra det som står her: https://www.barebrabarnemat.no/baer/ Ser for meg det er større krav til hygiene etter man har fjernet skallet fra frukten, men det er bare min hypotese. Anonymkode: cd946...7b5 Takk! Tenker at det alltid vil være en viss risiko med oppskåret frukt, men ser ut til at den er mindre enn med bær. Tenker jeg tar sjansen på å bruke frukten ukokt. Anonymkode: fa532...ef8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå