AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Noen som kan anbefale bra frisør i Trondheim? Jeg har langt hår og har lyst å klipp det litt annerledes, få litt form/fremheve ansiktet osv, hvor er beste plassen for det? Redd for å bli skamklipt. Har hatt en del tur til frisør der jeg ville bare sett meg ned og grin etterpå, regner med at jeg er ikke alene om det. Pris har ingenting å si så lenge det er verdt det og de vet hva de holder på med. Anonymkode: a4809...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Leif Anders hos Hannes Frisør. Ingen over, ingen ved siden av. Anonymkode: af773...7cb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Har klipt meg på Bitina siste x ganger, men er ikke spesielt fornøyd + det koster mye for å gå ut misfornøyd etterpå synes jeg. Anonymkode: a4809...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Leif Anders hos Hannes Frisør. Ingen over, ingen ved siden av. Anonymkode: af773...7cb Nå er jeg mann, men ingen andre i Trondheim enn Leif Anders får klippe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Leif Anders Anonymkode: ea0aa...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Sissi på Venue på Bakklandet. Evig ventetid, så verdt det! Anonymkode: 97eec...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå