Gå til innhold

Spillet 2025 (ingen spoiling)

Nevian

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

siesta skrev (På 6.12.2024 den 23.51):

Kansje Tv2 har ett plott på gang.

Setter Oscar inn som Damby, Jan Fredik som Erik og Hanne som Anette.

Bare en gøy tanke 

En meget interessant tanke. Tror nok Oskar vil kle den rollen godt.  

Premieren er nå på søndag klokken 20:00.  :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oskar er vel heller som Line… Manipulerende, begge to. Det var skummelt å se hvordan hun manipulerte og bygget makt i forrige sesong. De hun kontrollerte var jo redde for henne! 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ingenting personlig mot Solberg, men la oss få en liten pause da, han er jo absolutt overalt....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter og ser nå! Kult det med den nye på panelet, kommer til å gjøre seg godt der

Endret av Polyester
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (25 minutter siden):

Sitter og ser nå! Kult det med Martine Lunde på panelet, hun spilte jo så bra i fjor!

Sikkert mange som skal se dette først i kveld...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (16 minutter siden):

Sikkert mange som skal se dette først i kveld...

Er dette en spoilerfri tråd? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (1 time siden):

Sitter og ser nå! Kult det med den nye på panelet, kommer til å gjøre seg godt der

Bruk spoiler tag plis. Du røper handlingen.

Endret av anonym35445
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym35445 skrev (1 minutt siden):

Bruk spoiler tag plis. Du røper handlingen.

Er dette spoilerfri tråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (Akkurat nå):

Er dette spoilerfri tråd?

Mulig de ikke står spesifisert i tråden men burde vell være en selvfølge eller? Hvorfor ønsker du å røpe handlingen for oss andre? Dette er ett program som går på lineært tv så er mange som ikke kommer til å se de før i kveld.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevian skrev (På 26.11.2024 den 13.46):

Da er deltakerne til neste sesong klare. Jeg kjenner til overraskende mange av dem :laugh: Ble dog umiddelbart sliten bare av å se at Oskar Westerlin skal delta med sitt, etter min mening, uspiselige vesen, og slitsomme 50/50 engelsk/norsk vokabular -.-

https://www.vg.no/rampelys/i/W0aMeg/spillet-disse-kjendisene-er-med-i-sesong-2

Kan du som administrator av gruppa spesifisere att dette er en spoiler fri tråd? Mange som liker å gå inn å lese og dele tanker men som likevel ikke ønsker spoilere før di har fått sett nyeste episode.🥰. Tenker siden programmet sendes lineært på TV.

Endret av anonym35445
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

anonym35445 skrev (54 minutter siden):

Kan du som administrator av gruppa spesifisere att dette er en spoiler fri tråd? Mange som liker å gå inn å lese og dele tanker men som likevel ikke ønsker spoilere før di har fått sett nyeste episode.🥰. Tenker siden programmet sendes lineært på TV.

Utført.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Veldig gøy att Victor går ifra «kommentator» rollen eller hva vi skal kalle de for til å være «spiller». Gleder meg til å følge med på årets sesong og har troen på att han kan gjøre de bra med tanke på erfaring ifra forræder og annen reality. Når jeg tenker meg om har di vell egentlig hinta litt til dette og me tanke på invjuer om han i forkant🥰.

Endret av anonym35445
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hanne Krogh overrasker så langt! Mange har vel forventa at hun skulle bli årets Anette Hoff, vel det tegner det ikke til! Regner med hun har gått i skole hos sønnen før hun dro inn. 😅Tror vi får se litt andre sider av henne enn «søte og litt naive Hanne», og jeg gleder meg! Ser ut som en god cast, og bra at det er såpass få som kjenner hverandre noe særlig fra før. Også Martin som ikke kjente igjen Hanne først🤣

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerer meg at ingen benytter muligheten til å stemme ut Oskar når alle der inne vet godt fra før hva slags kynisk monster de vil bli nødt til å håndtere senere når alliansene vokser frem, og hans forvorpne vesen har fått fotfeste der inne. De hadde alle en gylden mulighet, men kastet den bort.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...