lille__lulu Skrevet 1. mars 2006 #1 Skrevet 1. mars 2006 Sitter her og leser, og kom over en tråd om hårfjerning.. Det jeg lurer på er, når dere barberer leggene.. hvor langt oppover leggen/låret barberer dere? Bare lurer..
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2006 #2 Skrevet 1. mars 2006 Jeg barberer til kneet. Lår-hårene mine er tynne og ikke så synlige.
Phantasy Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 jeg barberer til knærne, men vet om mange som barberer opp til hoftene, altså, barberer lårene også. Jeg har ikke det behovet akkurat
Malou Skrevet 1. mars 2006 #5 Skrevet 1. mars 2006 Til rett over knærne. Vet ikke hvorfor jeg begynte å barbere knærne egentlig, men nå blir jeg jo nødt til å fortsette med det.
Gjest Mamma Mø Skrevet 1. mars 2006 #6 Skrevet 1. mars 2006 Fra ankelen til øverst på låret... Pes å være dame, gitt
Gjest Virvel Skrevet 1. mars 2006 #7 Skrevet 1. mars 2006 Om vinteren er jeg ikke så nøye på det, men om sommeren barberer jeg hele veien opp. Det ser passe idiotisk ut med helt glatte legger og dunete lår, spør du meg. Håret på lårene vokser veldig sakte hos meg, så jeg trenger ikke å barbere der så ofte, det holder faktisk med en gang annenhver uke for å holde det sånn noenlunde glatt. Leggene er en annen sak...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå