AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har et forkjølelsesvirus i kroppen og hangler litt. Skal i narkose om to dager og kan ikke bli sykere, for da må narkosen avlyses. Har time til soneterapi i morgen og er litt skeptisk mtp at jeg kan bli dårligere, fordi soneterapi/ akupunktur og lign kan gjøre at man blir fortere syk når man har fått virus i kroppen. Stemmer ikke dette? Anonymkode: 201a8...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Nei, det er overtro. Du kan bli sykere hvis du stresset rundt og drar ut når du burde være hjemme og hvile. Terapeuten vil vel uansett ikke ha deg til time når du er syk. Anonymkode: 320e1...324 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har et forkjølelsesvirus i kroppen og hangler litt. Skal i narkose om to dager og kan ikke bli sykere, for da må narkosen avlyses. Har time til soneterapi i morgen og er litt skeptisk mtp at jeg kan bli dårligere, fordi soneterapi/ akupunktur og lign kan gjøre at man blir fortere syk når man har fått virus i kroppen. Stemmer ikke dette? Anonymkode: 201a8...362 Du skal selvfølgelig ikke dra på en velværetime når du har forkjølelsesvirus. Den narkosen kan du bare avlyse også. Anonymkode: a84e4...0a0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skal selvfølgelig ikke dra på en velværetime når du har forkjølelsesvirus. Den narkosen kan du bare avlyse også. Anonymkode: a84e4...0a0 Det er ikke velvære-det er behandling. Du må ikke forveksle fotsoneterapi med pedikyr Ts Anonymkode: 201a8...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Det er bare tull, men du drar jo ikke på den timen når du er syk. Ring de du skal ha narkose hos og for å informere, kan hende de velger å avlyse først som sist. Anonymkode: 8bdff...7c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er bare tull, men du drar jo ikke på den timen når du er syk. Ring de du skal ha narkose hos og for å informere, kan hende de velger å avlyse først som sist. Anonymkode: 8bdff...7c8 Fikk beskjed at jeg ikke kan ha feber og halsbetennelse når jeg skal narkose. Sikkert ikke lurt å hoste heller Ts Anonymkode: 201a8...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Min erfaring er at både jeg og barna blir raskere friske, men det er jo også derfor vi har gått dit. Uansett er det greit å ta en telefon med sykehuset og drøfte med dem. Anonymkode: 12ad5...f86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke velvære-det er behandling. Du må ikke forveksle fotsoneterapi med pedikyr Ts Anonymkode: 201a8...362 Fotsoneterapi er på ingen måte behandling. All forskning tilsier at det ikke har noen virkning. Anonymkode: a84e4...0a0 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Grunnen til at du ikke skal på soneterapitimen din er fordi du er syk, og ikke skal spre smitten til andre. Og så bruker du tiden hjemme på å bli frisk så du kanskje kan gjennomføre narkosen som planlagt. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Fotsoneterapi er på ingen måte behandling. All forskning tilsier at det ikke har noen virkning. Anonymkode: a84e4...0a0 Bullshit! Jeg fikk utmattelse etter covid og soneterapi har gitt meg mye av energien tilbake. Helsevesenet hadde INGENTING å tilby. Ts Anonymkode: 201a8...362 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bullshit! Jeg fikk utmattelse etter covid og soneterapi har gitt meg mye av energien tilbake. Helsevesenet hadde INGENTING å tilby. Ts Anonymkode: 201a8...362 Kan du sannsynliggjøre at du ikke kunne fått samme resultat uten soneterapi? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Fotsoneterapi har ingen effekt, og har derfor heller ingen bivirkninger. Sånn sett kan du jo dra, men tenker det beste er å ikke spre smitte. Anonymkode: 7b991...f97 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 3 timer siden #13 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Bullshit! Jeg fikk utmattelse etter covid og soneterapi har gitt meg mye av energien tilbake. Helsevesenet hadde INGENTING å tilby. Ts Anonymkode: 201a8...362 Vis meg en fagfellevurdert forskningsrapport som sier at fotsoneterapi fungerer, så aksepterer jeg det 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #14 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bullshit! Jeg fikk utmattelse etter covid og soneterapi har gitt meg mye av energien tilbake. Helsevesenet hadde INGENTING å tilby. Ts Anonymkode: 201a8...362 Forstår at du tror på det, men det endrer ikke at det ikke har noen dokumentert virkning. Sannsynligvis har du blitt bedre av deg selv samtidig som du har du har gått i soneterapi. Jeg fikk akupunktur av en behandler jeg stolte på, kom hjem og googlet akupunktur - har sjelden følt meg så lurt i hele mitt liv. Akupunktur har heller ingen dokumentert virkning. Anonymkode: 320e1...324 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Forstår at du tror på det, men det endrer ikke at det ikke har noen dokumentert virkning. Sannsynligvis har du blitt bedre av deg selv samtidig som du har du har gått i soneterapi. Jeg fikk akupunktur av en behandler jeg stolte på, kom hjem og googlet akupunktur - har sjelden følt meg så lurt i hele mitt liv. Akupunktur har heller ingen dokumentert virkning. Anonymkode: 320e1...324 Det er ikke sånn at energien min har blitt bedre dag for dag, men de dagene jeg har vært til sonterapi har jeg ofte følt meg som en fisk på land på grunn av utmattelse, og når jeg har reist meg fra benken og gått ut har jeg pustet lettere, ikke lenger hjernetåke, har klarare syn og har mer energi. Ts Anonymkode: 201a8...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke sånn at energien min har blitt bedre dag for dag, men de dagene jeg har vært til sonterapi har jeg ofte følt meg som en fisk på land på grunn av utmattelse, og når jeg har reist meg fra benken og gått ut har jeg pustet lettere, ikke lenger hjernetåke, har klarare syn og har mer energi. Ts Anonymkode: 201a8...362 Placebo is one helluva drug. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er ikke sånn at energien min har blitt bedre dag for dag, men de dagene jeg har vært til sonterapi har jeg ofte følt meg som en fisk på land på grunn av utmattelse, og når jeg har reist meg fra benken og gått ut har jeg pustet lettere, ikke lenger hjernetåke, har klarare syn og har mer energi. Ts Anonymkode: 201a8...362 Det kan være så enkelt som at du har fått hvilt deg litt ordentlig. Man skal heller ikke undervurdere effekten av placebo. Som du selv sier, du blir egentlig ikke bedre dag for dag av soneterapi. Du føler deg bare bedre for en liten stund etterpå. Noe som for meg høres mer logisk ut at man kan forklare det med at du får hvile ordentlig og placebo. Anonymkode: 28637...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er ikke sånn at energien min har blitt bedre dag for dag, men de dagene jeg har vært til sonterapi har jeg ofte følt meg som en fisk på land på grunn av utmattelse, og når jeg har reist meg fra benken og gått ut har jeg pustet lettere, ikke lenger hjernetåke, har klarare syn og har mer energi. Ts Anonymkode: 201a8...362 For all del. Whatever floats your boat. Dine penger. Din placebo. Men jeg ser ikke hvorfor du skal spre smitte blant oss andre bare fordi du skal ligge på en benk i en times tid? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har et forkjølelsesvirus i kroppen og hangler litt. Skal i narkose om to dager og kan ikke bli sykere, for da må narkosen avlyses. Har time til soneterapi i morgen og er litt skeptisk mtp at jeg kan bli dårligere, fordi soneterapi/ akupunktur og lign kan gjøre at man blir fortere syk når man har fått virus i kroppen. Stemmer ikke dette? Anonymkode: 201a8...362 Sånn terapi gjør absolutt null og niks hverken positivt eller negativt (utenom litt placebo), og I ALLE FALL ikke noe med et virus Anonymkode: 8f72e...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #20 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Fotsoneterapi har ingen effekt, og har derfor heller ingen bivirkninger. Sånn sett kan du jo dra, men tenker det beste er å ikke spre smitte. Anonymkode: 7b991...f97 Det er ikkje riktig. Forsking har vist at akupressur kan fungere og at grunnen til dette er at nervene blir stimulert. Forskarar meiner også å kunne bevise at akupressur reduserer stresshormonet kortisol. Anonymkode: adb34...036 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå