AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Heisann, jeg er en dame på 44 som nylig har begynt på Lenzetto og Utrogestan (perimenopause). Instruks fra legen er 1 dose hver dag av sprayen og utrogestan 14 dager i strekk hver mnd. Jeg er nå på min 2/3 syklus og har allerede tatt kontakt med legekontoret (spesialist) 4 ganger med spm., så tenkte å ikke plage dem mer🤪 Jeg lurer på to ting. Ser på sprayen at den skal brukes innen 56 dager. Etter å ha lest her på forumet, trodde jeg at den inneholdt 56 doser. Men jeg er nå på snart 60 dager., og det er mer igjen. Jeg skal da kassere denne og åpne en ny? Det andre er at syklusen er heeelt på villspor nå, og da lurer jeg på om jeg skal følge disse 14 dagene med utrogestan etter kalenderen (eller ta hensyn til sykluysen)? Forrige mens varte i 2,5 uke og nå skulle jeg hatt mensen for 9 dager siden (i 7 dager har det vært tegn til at den er på vei, og nå på dag 9 kan det se ut som at den muligens kommer, men det har jeg trodde mange dager nå, heh!). Jeg skal etter kalenderen starte på nye 14 dager med utrogestan om 6 dager. Egentlig skal man da være ca i eggløsning, mens jeg nok kommer til å ha mensen da. Håper noen forstår hva jeg spør om, Beklager rotete innlegg:) Anonymkode: d15fa...9d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Syklusen kan tulle ekstra nå i starten fordi du fortsatt har din egen og ting kan kræsje litt. Det pleier å gå seg til Jeg bruker gel selv, men har lest at folk bruker opp sprayen helt. Når det begynner å bli lite og de er usikker på om det blir rett dose tar de kanskje en spray av den gamle og supplerer med den nye hvis du ser det kommer for lite. Anbefaler gruppen FemiPositiv på facebook, der er det mye gode erfaringer fra andre å hente Anonymkode: 61739...c27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå