Cid Skrevet 25. november 2024 #1 Del Skrevet 25. november 2024 Skal noen her se den? Jeg kjente at jeg ble giret nå, jeg likte veldig godt Lilo og Stitch som liten 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #2 Del Skrevet 25. november 2024 Etter at de ødela Mulan er jeg litt skeptisk, vil helst beholde de gode minnene om de fine filmene, men dette kan jo bli spennende Anonymkode: 5ea51...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg elsket Stitch som barn, og nå har jeg en 8åring hjemme som også er super fan så den må vi nok se ja 😅 Anonymkode: 6981c...2dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #4 Del Skrevet 26. november 2024 Jeg kjenner jeg er skeptisk. Dette er jo en film om romvesner og mye annet som ikke akkurat lar seg gjennomføre "live", så da er det en viss risiko for at de mister en del av tegnefilmens humor og sjarm. Tviler på at jeg skal se den. Anonymkode: 38d14...b2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #5 Del Skrevet 26. november 2024 Den så utrolig dårlig ut, og veldig uprofesjonelt laget😳 er imot alle desse live action-disneyfilmene. Blir aldri bedre enn originalen. Anonymkode: e317c...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrevippen Skrevet 29. november 2024 #6 Del Skrevet 29. november 2024 Veldig glad i Lilo & Stitch jeg også, og pleier ikke se filmene som blir laget til live action. Forstår ikke helt at de må lage det, istedenfor å bare lage en annen god film. Jeg synes disse tar bort magien i original filmene fra Disney. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #7 Del Skrevet 29. november 2024 De kunne heller lagd ny Lilo og Stich, istede for å lage en verre versjon av det som er for å tjene penger. Anonymkode: 5e528...24c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå