AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #1 Del Skrevet 25. november 2024 Jeg var på jobbintervju forrige uke. De sa de skulle ta en avgjørelse i løpet av denne uka. I dag ble referansen min oppringt, men jeg har ikke hørt noe enda. Kan jeg ta dette som et tegn på at de vil ansette meg? Eller er det vanlig at de kontakter referanser til alle kandidatene? Hvor fort etter referansene er oppringt, er det vanlig å få tilbud om jobb? Dette er en kommunal stilling, om det har noe å si. Anonymkode: db8d9...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2024 #2 Del Skrevet 25. november 2024 Har vi vært på samme intervju?🤭 som å lese om meg selv.. Anonymkode: 3ebd3...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 Vi ringer som regel referansen til de 3 som har gitt best inntrykk på intervju, for å sjekke om referansene gir oss samme inntrykk av kandidaten som vi fikk i intervjuet. Så da er du i allfall fortsatt aktuell til jobben. Men noen ganger snur referansesjekken opp ned på det vi trodde, og den som vi hadde som nr 3 på lista får får heller tilbud om jobben en den som vi hadde som nr 1. Anonymkode: 7c720...64d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå