Gå til innhold

The Well

Grenlands_par

Anbefalte innlegg

Vi er ett par som er veldig nysgjerrige på swingers, dp osv.. men tenkte vi skulle starte veldig slow og føle oss frem, og dermed starte med en tur på the well.. Litt for å bare kjenne litt på det å være nakene i samme rom som andre, og ingen egentlig veit om vår lille greie.. Noen som har noen gode "råd" på åssen man skal gå denne veien bortsett fra å ha god kommunikasjon oss i mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler disse 2 tingene ikke har noe med hverandre å gjøre...

Anonymkode: 65124...f9e

• Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenlands_par skrev (3 minutter siden):

Vi er ett par som er veldig nysgjerrige på swingers, dp osv.. men tenkte vi skulle starte veldig slow og føle oss frem, og dermed starte med en tur på the well.. Litt for å bare kjenne litt på det å være nakene i samme rom som andre, og ingen egentlig veit om vår lille greie.. Noen som har noen gode "råd" på åssen man skal gå denne veien bortsett fra å ha god kommunikasjon oss i mellom?

The Well ikke en swingersklubb….

Anonymkode: a13b4...b52

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The well er digg. Men har ingenting med swinging å gjøre. Det er bare nakenbading og badstu egentlig og langt i fra sexuell stemning. Og det er vel der som ellers at de fleste jeg bader naken med kunne jeg neppe tenkt meg å ha sex med. 

Anonymkode: 4a05b...881

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ditt for å finne swingers par, men egentlig bare kjenne litt på åssen det er å være naken sammen med andre.. (ikke sitte å stirre på andre...)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenlands_par skrev (17 minutter siden):

Vi skal ikke ditt for å finne swingers par, men egentlig bare kjenne litt på åssen det er å være naken sammen med andre.. (ikke sitte å stirre på andre...)

Det blir som å være på en nudiststrand. Kan være spennende nok, men ikke noe seksuelt. Det gjør man mer privat.
Kos deg på The Well. Vi har et besøk der som et mål, men det er for langt unna til å ta et tilfeldig besøk.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Well er kjempefint, og også populært blant swingers. Men det har jo egentlig ikke noen sammenheng utover nakenhet, som det sies her.

Hvis dere vil prøve dere fram, kan dere ta en tur på swingerklubb, og bare se. Eventuelt kose dere med bare hverandre. Det er åpent for det, og det kan være en spennende start. Lykke til!

Anonymkode: 8eee9...ff4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett flere beskrive her på KG hvordan de angrer som hunder på at de prøvde swinging eller trekant eller på annet vis trekke flere inn i dere to sitt sexliv, fordi forholdet har ikke blitt det samme etterpå. Det kan bli opphavet til mange vanskelige følelser, så tenk dere nøye om før dere begir dere ut på det.

Ellers er The Well et fantastisk sted å tilbringe en dag. Her er ikke nakenheten et mål, men kun et verktøy for å oppnå bedre hygiene, mer velvære og en bedre opplevelse av stedet, rett og slett. Man sprader jo ikke naken rundt, heller. Man skal dusje naken og man kan bade naken. Man skal ikke gå i saunaer med badetøy(bortsett fra tirsdager), men man kan dekke seg til med håndkle eller peshtemal som man får låne/leie ved inngangen. Man får også utdelt badekåpe som det forventes at man har på når man beveger seg rundt i fellesområdene og mellom de ulike opplevelsene. Det å være naken sammen med fremmede er veldig rart i noen minutter, og så tenker man gjerne ikke så mye over det lenger. Man blir mest opptatt av seg og sitt.

Anonymkode: 2a36c...6df

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grenlands_par skrev (3 timer siden):

Jeg forstår ikke helt..?

Det å være naken på badested og i en seksuell setting blir ikke det samme.

Anonymkode: f4ad5...0c8

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemningen på The Well er ganske sløv og introvert. Hvis du tenker sex er dette feil sted - hvis du ikke er så sjelden blant nakne mennesker at du kjenner tenning bare av å kle av deg.

Men viktigere: Hvis dere er så nybegynnere at til og med det å være naken med andre er spesielt, burde dere ikke tenke på swinging. Jeg får en følelse av at dere er milevis unna å være modne for det.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare vært på the well én gang, og da var det en pervo der som stirret og fulgte etter oss. Ts, hvis ikke du er et troll, ikke fall i samme kategori for ham. Man drar ikke på the well fordi andres nakenhet er spennende, men fordi egen og andres nakenhet er befriende. Hvis du ikke skjønner forskjellen, blir du som han pervoen - og ikke dra, i så fall.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Well er ingen swingersclub.

Det finnes millioner av nudistplasser i Europa, hvorfor ikke ta turen til en av dem når det handler om å være naken rundt andre?

Kjøper ikke den om å stikke på the Well for å være naken rundt folk altså, det blir for dumt.

Stikk dit om dere vil, men sånne som meg styrer langt unna sånne som dere som blikker andre nakne folk
😊 

Endret av anon01
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (8 minutter siden):

The Well er ingen swingersclub.

Det finnes millioner av nudistplasser i Europa, hvorfor ikke ta turen til en av dem når det handler om å være naken rundt andre?

Kjøper ikke den om å stikke på the Well for å være naken rundt folk altså, det blir for dumt.

Stikk dit om dere vil, men sånne som meg styrer langt unna sånne som dere som blikker andre nakne folk. Og jeg melder ifra til betjeningen der 😊 done it before.

Som denne! Fantastisk!

https://www.vabali.de/hamburg/

Anonymkode: 58ef1...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I motsetning til de fleste andre her kan jeg forstå tankegangen TS. Vi har egentlig alltid tenkt at nakenhet er litt spennende, litt tabu og en utfordring. For vår del var første møtet vårt med The Well veldig spennende. Vi som par blir uten tvil veldig kåte på hverandre av å være der, og det er nok flere grunner til det. Både det at man er der sammen på kjærestepar, man er uten mobil og distraksjoner og man er nakne der. Første gangen vi var der var det veldig spennende med nakenheten. Som sagt er vi vokst opp med at det er tabu. Men det vi erfarte var at det var overraskende behagelig og avslappende. Så for vår del har spenningen i det forsvunnet og velværet tatt overhånd. Det er deilig avslappende å være der og det er som balsam for sjelen og forholdet. Vi digger fremdeles å være der nakne og synes fremdeles det er gøy med felles nakenhet samtidig som hovedfokuset nå er velvære. 
Så videre til swingersdelen… For vår del førte «frigjøringen» på The Well til at vi åpnet oss mer for hverandre, vi fantaserte mer sammen og fikk et avslappet forhold til vår og andres nakenhet. Etter hvert begynte vi å ta opp temaet swinging, og vi har etterhvert hoppet i det. Men vi setter ingen annen likhet mellom swinging og The Well enn at dette er frigjøring for kroppen på flere måter. Vi har møtt andre på The Well for swingersaktiviteter, men dette har vært avtalt på forhånd og selvsagt kun på hotellet. Mange swingere liker generell nakenhet og derfor er The Well et fint sted samme hvordan man vrir og vender på det. Vi hadde også lest diverse forumtråder og db+-artikler om swinging på The Well og har derfor hatt øynene åpne for om vi har klart å legge merke til noe i spaet. Det har vi IKKE gjort… og vi har selvsagt ikke prøvd å initiere noe heller. 

Jeg tror dere føler på mye av det samme som vi gjorde med tanke på koblingen mellom nakenhet, swinging og The Well. Dere som oss vil nok også erfare at The Well er et fantastisk sted der man kan føle seg frigjort, og et sted med tilnærmet ultimat velbehag. Men noen direkte kobling til swinging er det ikke. Reis på The Well, kjenn på spenningen med å være nakne sammen og med andre, så vil dere nok se at det blir et staselig opphold som er deilig, men uten kobling til swinging. Om dere som føler dere klar for å hoppe uti det med swinging, så meld dere inn på nettsider som SpicyMatch, eller prøv dere på en kveld på swingersklubb. Men ikke koble det direkte til The Well, da blir dere skuffet. Men igjen, jeg forstår koblingen, men håper vår lille introduksjon kan gi en bedre inngang til det hele.

Anonymkode: 4b1b3...7d6

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne guiden leverer 😅 utrolig mange meninger i alle retninger, pluss en haug med private meldinger med div veldig ymse tilbud både fra menn og kvinner.. Mange som syntes dette er spennende, men rett og slett ikke tør å si det høyt fordi de er redd for å bli "dømt" av andre som egentlig syntes dette er spennende men siden de ikke tør så skal hvertfall ingen andre gjøre det heller.. Men vi har ingen hast, vi tar dette i vårt tempo og gir streng tatt blanke i hva andre måtte mene 😅. Men at dette er den store "folke synden" i Norge, er vi ikke i tvil om 🤭 Ha en veldig flott kveld folkens 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Grenlands_par skrev (14 timer siden):

Kvinne guiden leverer 😅 utrolig mange meninger i alle retninger, pluss en haug med private meldinger med div veldig ymse tilbud både fra menn og kvinner.. Mange som syntes dette er spennende, men rett og slett ikke tør å si det høyt fordi de er redd for å bli "dømt" av andre som egentlig syntes dette er spennende men siden de ikke tør så skal hvertfall ingen andre gjøre det heller.. Men vi har ingen hast, vi tar dette i vårt tempo og gir streng tatt blanke i hva andre måtte mene 😅. Men at dette er den store "folke synden" i Norge, er vi ikke i tvil om 🤭 Ha en veldig flott kveld folkens 

Helt riktig, og dere har nå lært at KG egentlige navn er DG (dobbeltmoralguiden). 

Ikke akkurat rart det er en opphoping av dobbeltmoralistene her. De får jo ikke til å fungere i et forhold, noe som ikke akkurat er overraskende når man leser hva de skriver.

Anonymkode: afdd3...d33

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (På 25.11.2024 den 20.30):

Det er ingen nudistplass. Det er ett spa. Med samme regler som the well.

Det vet jeg  jo selvsagt. Men det er likefullt et naturistspa/ nudistsauna all den det er et tekstilfritt spa. Jeg har vært spa og tekstilfrie sauna i hele Europa, både  the well  og  et dusin andre.  Det er mye vanligere med nudist/naturistspa i  Tyskland enn i Norge.  

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det vet jeg  jo selvsagt. Men det er likefullt et naturistspa/ nudistsauna all den det er et tekstilfritt spa. Jeg har vært spa og tekstilfrie sauna i hele Europa, både  the well  og  et dusin andre.  Det er mye vanligere med nudist/naturistspa i  Tyskland enn i Norge.  

Og dessuten, tilleggsinformasjon: blir man permanent stengt ut både fra the well og andre spa i Europa om man misbruker naturismen til metoo eller andre seksuelle tilnærmelser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er nettopp derfor jeg ikke har dratt på the well ennå. Frykter å møte slike som dere, som glor på andre, blir tent av at andre er nakne i samme rom som dere. Det skal ikke være en slik setting. Kvalmende å tenke på at slike som dere drar dit pga utforske egen seksualitet 

Anonymkode: 7ae79...058

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...