Gå til innhold

Skammer meg over magen min.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den er størrelse høygravid. Alt strammer, ser ikke bra ut. Greit, har født 3 stk, er ikke ute etter flat mage..... Jeg er over 100 cm rundt magen, mer om kvelden. Ofte oppblåst. 

Er 165 og veier 70 kg, så resten av kroppen er greit nok. 

Andre med samme problem? 

Anonymkode: 8ffea...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! Er også 165 og veier 74 kg. Er bare 4 mnd siden minstemann kom da. 
Er misfornøyd, men skammer meg ikke. Har bært frem to flotte barn og med tida så skal jeg nok gå ned til 10 kg jeg har for mye 😅👌🏼

Anonymkode: 50c49...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ja! Er også 165 og veier 74 kg. Er bare 4 mnd siden minstemann kom da. 
Er misfornøyd, men skammer meg ikke. Har bært frem to flotte barn og med tida så skal jeg nok gå ned til 10 kg jeg har for mye 😅👌🏼

Anonymkode: 50c49...6ab

Er 11 år siden jeg fødte så ser jeg på bilder at magen er like stor nå som da jeg var høygravid. Er helt sjukt. Har helt sikkert delte magemuskler...men operasjon koster 60.000! 

Hjelper vel ikke å slanke seg heller da...

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Er 11 år siden jeg fødte så ser jeg på bilder at magen er like stor nå som da jeg var høygravid. Er helt sjukt. Har helt sikkert delte magemuskler...men operasjon koster 60.000! 

TS

sjekk ut hypopressiv trening!!! går spesielt på delte magemuskler..

Anonymkode: 53017...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.11.2024 den 22.54):

TS

Hvis du har delte magemuskler så går du til fastlegen din og ber om en henvisning til å få dette sjekket. Er dette en stor plage for deg så får du jo selvfølgelig operasjon. Det tar tid før du slipper til, men siden du har gått sånn i elleve år så regner jeg med det går fint. 
jeg har to familiemedlemmer som har fått delte magemuskler etter barn, begge fikk dekket operasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...