smilla1 Skrevet 17. november 2002 #1 Del Skrevet 17. november 2002 Heisann! Er det noen her som har en ide om hvor mye penger en må regne med å bruke på mat og drikke på fjorten dager på kanariøyene. Er litt usikker på hva det koster etter at euroen ble innført. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 17. november 2002 #2 Del Skrevet 17. november 2002 Kommer an på hva du skal bo og hvor mange dere er. Det har blitt litt dyrere der, men mat og drikke er ikke fryktelig dyrt, men prisenen varierer fra sted til sted. Vi har regnet mellom 10.000 og 15.000 kroner for 2 personer i 2 uker og har da muligheten til å lage mat der vi skal bo. Da regner vi med å kunne kose oss skikkelig, men skal ikke rangle rundt på byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 17. november 2002 #3 Del Skrevet 17. november 2002 Sist jeg var på kanariøyene brukte jeg ca 4000-5000 kr i løpet av to uker. Da drakk vi litt hver kveld, spiste middag ut hver dag, lunsj ut nesten hver dag, leide bil og shoppet litt. Kan sikkert klare seg på mindre, og ihvertfall ikke noe problem å bruke mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilla1 Skrevet 18. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. november 2002 Hei igjen! Tusen takk for svarene jeg fikk. Det hjalp godt på. Vi har planer om å reise til Puerto Rico. Vi har snakket om at vi må klare oss på 10 000,- men var litt usikker på om vi da i det hele tatt kunne gå ut om kveldene med den summen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajsa Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg reiser til kanariøyene 30.11. Skal bare være en uke, men regner med å bruke 4-5000 pr.prs. Da regner jeg med å leve godt + kanskje shoppe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå