Gå til innhold

Ditt ALLER BESTE tips for herpes munnsår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du et genialt tips til ulike salver/kremer? Tenker da på andre ting enn zovirax. 😀

Anonymkode: 94681...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å ta dette hver dag, nå har jeg ikke hatt munnsår på flere år. En gang kjente jeg litt tingling i leppa, da tok jeg dobbel dose så ble det ikke blemme

https://www.tights.no/butikk/bodyfuel-l-lysin/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI8bme2IH1iQMVihCiAx2aRCH6EAAYASAAEgJtfPD_BwE

Anonymkode: 1755f...60d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort jeg skjenner antydning til at jeg får utbrudd, så har jeg på flytende antibakteriell middel. Det påføres ofte. Opplever at det reverseres med det. Bedre en alt annet jeg har prøvd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Har du et genialt tips til ulike salver/kremer? Tenker da på andre ting enn zovirax. 😀

Anonymkode: 94681...46e

Har antix liggende -smører så fort det er antydning til ubehag på leppa i noen dager, da bryter det ikke ut. 

Anonymkode: 2b14d...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes medisin som heter Valtrex og som stopper utbrudd hvis du tar dem i det du kjenner prikkingen. Jeg tar dem, og har ikke hatt et aktiv utbrudd på årevis. De fås kun på resept så hør med fastlegen din.

Anonymkode: eb1dd...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med de over. Om det er forsent og bryter ut syns jeg plaster for munnsår fungerer bedre enn zovirax osvz

Anonymkode: bf37b...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...