Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ida Fladen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært  fint med en oppdatering. Håper det er bra med Ida ❤️ 

• Hjerte 5
Skrevet

Vi må bare vente å se til hun oppdaterer mediene sine. Så får vi se.

Skrevet

Oppdatert i kveld med gamle fotballbilder

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Snakk om å prate med to tunger. Snapp 1. Ønsker ikkje noko artikkel om seg. Snapp 2 filmer seg sjølv der ho held eit barn. Utan noko leselig tekst. 

Ho seier noko og snappen skrik noko anna.

Skrevet
oss-to skrev (2 minutter siden):

Snakk om å prate med to tunger. Snapp 1. Ønsker ikkje noko artikkel om seg. Snapp 2 filmer seg sjølv der ho held eit barn. Utan noko leselig tekst. 

Ho seier noko og snappen skrik noko anna.

Klarer virkelig ikke å se problemet at hun legger ut hvor hun holder et barn? Hun er da ikke pliktig til å melde fra om alt eller?

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Lineaaa skrev (På 1.4.2025 den 3.47):

Jeg er ordentlig bekymret for henne! Selvsagt skylder hun ingen noe, men et lite vink hadde vært fint.. 

*redigert bort*

Hun har sagt hvorfor hun holder helsespørsmål privat, og det handler blant annet om at hun ikke orker debatt rundt hva det innebærer og ei. Og hun misliker tolkninger av form på bakgrunn av bilder.

Hun er ikke primært influencer nei. 

Og det er ganske bedritent å spekulere i graviditet når man vet hun har et sterkt barneønske- men er kronisk syk med flere sykdommer inklusive tidligere kreft. 

Dette er jo en stor livssorg for mange kronisk syke og friske infertile. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
MiominMio skrev (53 minutter siden):

Klarer virkelig ikke å se problemet at hun legger ut hvor hun holder et barn? Hun er da ikke pliktig til å melde fra om alt eller?

Hun vil jo vekke nysgjerrighet og interesse. At folk skal lure på om hun har vært borte fra SOME pga barn/graviditet. Klikk klikk klikk

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (2 timer siden):

Jeg har samme sykdommer som Ida, men i langt mer uttalt grad. Og forsåvidt noen til, men anywho:

Hun har sagt hvorfor hun holder helsespørsmål privat, og det handler blant annet om at hun ikke orker debatt rundt hva det innebærer og ei. Og hun misliker tolkninger av form på bakgrunn av bilder.

Og det er ganske bedritent å spekulere i graviditet når man vet hun har et sterkt barneønske- men er kronisk syk med flere sykdommer inklusive tidligere kreft. 

Hvilken diagnose?

Skrevet
Irja skrev (1 time siden):

Hun vil jo vekke nysgjerrighet og interesse. At folk skal lure på om hun har vært borte fra SOME pga barn/graviditet. Klikk klikk klikk

Nei, det er det få (ingen) som tror. Hun skriver at hun har vært syk og hatt det tungt. Ikke dikt opp eventyr nå. 

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
Fotballfluen skrev (26 minutter siden):

Hvilken diagnose?

Ida har vestibulær migrene og kronisk krystallsyke (det hun har informert om selv). 

Veldig koselig å se henne tilbake på some ❤️

• Liker 3
Skrevet
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Jeg har samme sykdommer som Ida, men i langt mer uttalt grad. Og forsåvidt noen til, men anywho:

Har hun tidligere sagt i hvor stor grad sykdommene påvirker henne? Mtp det uthevede. Har det egentlig noe å si "hvem som har det verst"? Si gjerne fra om jeg har misforstått noe, da beklager jeg 😊

• Liker 9
Skrevet
Fotballfluen skrev (12 timer siden):

Hvilken diagnose?

Det er flere, og det får hun dele selv om hun vil.

Hun har vært åpen om 3 helsetilstander oppigjennom.

På IG sier hun nå at hun ikke ønsker clickbaitsaker og forenklede overskrifter.

Hva hun har vært dårligere med siste 10 mnd vet jeg ikke. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
Purple Diamond skrev (10 timer siden):

Har hun tidligere sagt i hvor stor grad sykdommene påvirker henne? Mtp det uthevede. Har det egentlig noe å si "hvem som har det verst"? Si gjerne fra om jeg har misforstått noe, da beklager jeg 😊

Ja, du misforstod i aller høyeste grad.

Så fint om vi kan la den delen ligge, da jeg ikke la noe i det slik du leste det.

Redigerer det bort for å slippe debatt rundt det. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (6 timer siden):

Det er flere, og det får hun dele selv om hun vil.

Hun har vært åpen om 3 helsetilstander oppigjennom.

På IG sier hun nå at hun ikke ønsker clickbaitsaker og forenklede overskrifter.

Hva hun har vært dårligere med siste 10 mnd vet jeg ikke. 

Jeg antok at hun allerede hadde delt det ref tidligere innlegg om at en bruker her har samme diagnoser som henne. 

Skrevet (endret)
Fotballfluen skrev (1 time siden):

Jeg antok at hun allerede hadde delt det ref tidligere innlegg om at en bruker her har samme diagnoser som henne. 

Hun har delt offentlig noe ja. Om 3 ulike tilstander såvidt meg bekjent. 

Men helt generelt - om man møter folk på venterom, på vei til kirurgi, er i felles grupper for gitte diagnoser, var samtidig på rehabilitering eller for den saks skyld er i ei terapigruppe sammen så deler man jo ikke konkret hva det gjelder med andre utenfor. 

Hva hun har nå evt i tillegg aner jeg ikke. 

Men hun skriver at hun er litt bedre. 

Endret av AprilLudgate
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...