Gå til innhold

Ida Fladen

Sofagris

Anbefalte innlegg

Hvor har det blitt av Ida Fladen?

Hun var sist aktiv på Instagram den 2.oktober, og Christine Dancke har tatt over programlederrollen i podkasten Ida med hjertet i hånden. Hun er heller ikke med i Spårtsklubben, har de fortalt noe i programmet?

Jeg er redd for at kreften har kommet tilbake?  

Noen som vet noe?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (1 minutt siden):

Hun er med i Maskorama.

Hadde ikke forsvunnet fra offentligheten og sine faste jobber med pod/Spårtsklubben for å være med i Maskorama, det skjønner alle. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (Akkurat nå):

Hadde ikke forsvunnet fra offentligheten og sine faste jobber med pod/Spårtsklubben for å være med i Maskorama, det skjønner alle. 

Hun kan jo ikke si det. Er ikke lov å røpe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Maskorama fulltidsjobb?

Tar det så mange timer daglig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (13 minutter siden):

Er Maskorama fulltidsjobb?

Tar det så mange timer daglig?

Nei. Så det er ikke grunnen. 

Man kan fint poste på SoMe resten av uken og spille inn en podcast likevel. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har blitt spurt om dette på Jodel i flere uker men virker ikke som noen vet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har operert bort kreften og fått god behandling etterpå, så det er nok andre årsaker. Hvem er det hun er i Maskorama? 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen komme med ett eneste gyldig argument for hvorfor hun skulle forsvunnet fra offentligheten og sine faste jobber, fordi hun skal være med på maskorama 1 dag i uken? Det er jo heller tvert om, deltagerne skal leve som normalt i hverdagen. Og Maskorama startet i november, hun har vært borte siden tidlig oktober. Er da ingen andre deltagere noen gang som har forsvunnet på den måten. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (12 timer siden):

Hun er med i Maskorama.

Live har nå hatt Lørdagsrådet på lørdag formiddag og Maskorama på kvelden så, hehe. 

Har tenkt på henne jeg og. Først tenkte jeg at hun bare hadde gitt seg pga pes fra gutta, men så ble hun jo borte fra pod og SK og. Håper det går bra med henne ❤️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Kärcher skrev (36 minutter siden):

Savner Ida 😭 håper alt er bra.

Tenker ofte på henne jeg og faktisk. 

Jeg så ikke noen steder at hun har kommentert under poster eller i media om avslutningen til Spårtsklubben. Men jeg så at det stod i en artikkel at hun hadde vært syk og derfor hatt vikar. Håper det går bra etter forholdene 🫶

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

distrea skrev (10 minutter siden):

Hun blir vel å se på tv2 på nyåret i den nye serien Boksen?

Ja, men det er jo en stund siden det ble spilt inn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det er litt merkelig at man blir borte fra alt uten å gi noe beskjed.  Hun lever vel delvis av inntekter dra de kanalene hun nå er borte fra. 

Hvis det er noe veldig privat så kan man jo allikevel melde fra om at man blir borte en stund - man må ikke oppgi årsak.  Tror vel de fleste hadde respektert det og latt henne være i fred. 

Nå spekuleres det jo i hva årsaken kan være.  Kanskje det er en gimmick for å samle opp alle konspirasjonsteorier til slutt 🙂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I Spårtskubben sa de i en av episodene, der de hadde vikar, at Ida var syk. (I enten episoden der Øyunn, Katharina eller Nora var vikar…) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de som har skrevet på jodel av spekulasjon er stygt.

Vi må respektere at det ikke har kommet ut noen annen info enn at hun er syk. Om pårørende eller Ida ønsket at vi skulle vite noe annet, så hadde det blitt sagt.

Synes det var veldig trist at Ida ikke var med på slutten av Spårtsklubben. Vemodig at det er over.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg googlet også ida nettop fordi jeg merker hun er borte. Og kom da inn her... håper alt er bra med henne. Vi må respektere at hun ønsker stillhet rundt hva som skjer. Alt godt ønskes Ida med det fine ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gutta sa i hvert fall at hun skal være med på podcasten i fremtiden, så det er jo positivt. Men litt rart de knapt omtalte eller hedret henne litt i siste episoden. Får håpe hun snart er frisk igjen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...