AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #21 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har eksamen på et kurs i dag, og kan jo hende eg slipper dra inn i det hele tatt visst det bedrer seg. Anonymkode: aa733...83b Du venter ikke med å ringe, du ringer nå. Anonymkode: 268cf...5df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #22 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du venter ikke med å ringe, du ringer nå. Anonymkode: 268cf...5df Det er tilbake til nærmest normal farge så da venter jeg Anonymkode: aa733...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 24. november 2024 #23 Del Skrevet 24. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Endret 24. november 2024 av snillOnkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snillOnkel Skrevet 24. november 2024 #24 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I natt når jeg var oppe på do var urinen nesten svart altså mørk mørk brun. Nå i morges bare mørk brun. Er dette noe som bør sjekkes kjapt evt? Har i tillegg vondt nederst i ryggen men det tror jeg kan skyldes at jeg løfta feil i går. Og litt små stikking i magen men ikke noe grusomt vondt heller ikke noe feber. Spør fordi jeg reiser til utlandet i morgen tidlig og vil helst ikke møte en lege som ikke kan engelsk til uken 😅 er dette noe som mest sannsynlig går over av seg selv? Anonymkode: aa733...83b Du sier du løfta feil i går: kan det være rabdomyolyse? I så fall bør du drikke godt med væske nærmest døgn https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/ulike-muskelsykdommer/rabdomyolyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #25 Del Skrevet 24. november 2024 snillOnkel skrev (2 timer siden): Du sier du løfta feil i går: kan det være rabdomyolyse? I så fall bør du drikke godt med væske nærmest døgn https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/ulike-muskelsykdommer/rabdomyolyse Så faktisk på det tidligere, klarte jo ikke la vær å Google hehe. Men virker som om det er i orden igjen. Takk for svar Anonymkode: aa733...83b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå