AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:11 #61 Del Skrevet mandag kl 23:11 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Nei detg Neinei, men mer utredning ift det jeg var innlagt for. Som ikke blir bedre. Jaja får høre med de Anonymkode: ca138...00c Vanligvis skjer utredning via fastlege/spesialist/dagpost på sykehus. Er man innlagt er det ofte for å sikre at tilstanden ikke er livstruende, eller at behandling må foregå på sykehus. Likevel så er det jo greit å passe på seg selv. Han man lungebetennelse for eksempel, og formen brått blir verre, så hadde jeg straks kontaktet legevakt. Selv var jeg innlagt i en uke på sykehuset for nyrebekkenbetennelse/blodforgiftning. Formen var overraskende bra, men verdiene dårlig. Da jeg kom hjem var jeg fortsatt ganske syk med over 100 i crp. De fant ikke helt grunnen/bakterien som forårsaket det. Men behandlingen hadde åpenbart fungert, man ser ut til å overleve greit, og da blir man sendt hjem for å fullføre kuren. Håper du er bedre nå HI? Fikk du hjelp? Anonymkode: 0e285...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 05:54 #62 Del Skrevet tirsdag kl 05:54 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 9.50): Du får normalt heller ikke snakke med noen lege på telefon, med mindr det her er snakk om et lite lokalsykehus som omgår lover og regler og har lite eller ingen pasienter å ta seg av. Anonymkode: 28b35...c90 Det er ingen lover som forbyr leger å snakke i telefonen med pasienter… Anonymkode: 0da92...de9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå