Adonia Skrevet 3. mars 2006 Forfatter #21 Skrevet 3. mars 2006 Kan hodepinen være muskulær? Etter at du har trent tøyer du ut nakke og skuldre? eventuelt tøyer du ut for mye? ← pleier ikke tøye nakke/skuldre. men har aldri følt meg stiv i de områdene heller..
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #22 Skrevet 3. mars 2006 Hvis du får vondt i hodet etter trening, så prøv å drikke sukkerholdig væske under trening først. 1 liter vann 3 gram salt 30-60 gram druesukker/ eller evt. vanlig sukker- spiller 0 rolle for etter trening.
Ravenna Skrevet 3. mars 2006 #23 Skrevet 3. mars 2006 0.5-0.7l. Når jeg trener styrke drikker jeg etter trening.
helenaa Skrevet 3. mars 2006 #24 Skrevet 3. mars 2006 Jeg kan ikke forstå at du drikker for lite, så det er vel en annen grunn til hodepinen. Jeg merker at jeg har lett for å spenne kjevene, særlig under styrketrening, og kan noen ganger så sterke smerter 1-2 timer etter trening. Kanskje det er noe der? Håper du finner ut av det!
Gjest Hilde K S Skrevet 4. mars 2006 #25 Skrevet 4. mars 2006 Det kommer veldig an på. Har jeg fått i meg nok vann i løpet av dagen, er det ikke sikkert jeg drikker i det hele tatt under en times kondisjonstrening. Dersom jeg har fått i meg for lite iløpet av dagen, merker jeg godt at jeg må drikke mye under trening. Kan gå med en liter på en time da. Som oftes klarer jeg fint å få i meg nok væske i løpet av dagen, men noen ganger skjærer det seg, gitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå