AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:25 #1 Del Skrevet fredag kl 20:25 når jeg ser kvinner med det så tenker jeg de bare vil ligge rundt, tenker kvinner det samme om menn? Anonymkode: aa0a0...405 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:26 #2 Del Skrevet fredag kl 20:26 Ja tenker det samme. Tenker også at jeg ikke kan stole på deres intensjoner med meg. Anonymkode: 7984e...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teoretisk sett Skrevet fredag kl 20:39 #3 Del Skrevet fredag kl 20:39 Ja, styr langt unna 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:27 #4 Del Skrevet fredag kl 21:27 Ikke nødvendigvis. Noen synes kanskje det er litt satt å ha kun «forhold» i profilen. Ønsker muligens å fremstå laidback. Anonymkode: 43339...d86 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet fredag kl 22:32 #5 Del Skrevet fredag kl 22:32 Jeg ville tenkt at det betydde akkurat det det står. Førstepri er forhold, men vil ikke den andre det så er det greit å pule litt rundt også. Ikke noe galt med det, vel? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:56 #6 Del Skrevet fredag kl 22:56 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke nødvendigvis. Noen synes kanskje det er litt satt å ha kun «forhold» i profilen. Ønsker muligens å fremstå laidback. Anonymkode: 43339...d86 Jeg vil ha noen satt for jeg er satt og har øynene på lovetilove. Anonymkode: 7984e...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wandagirl Skrevet lørdag kl 08:59 #7 Del Skrevet lørdag kl 08:59 Tenker det samme som deg egentlig. Uansett hva som menes bak så kan det være med på å skape usikkerhet rundt intensjoner. Er jeg noe midlertidig, eller ønsker han å bli kjent fordi han liker meg som person, ikke bare ser meg som et objekt for sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:20 #8 Del Skrevet lørdag kl 09:20 Ja! Bort med de! Anonymkode: c54ca...afc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet lørdag kl 09:27 #9 Del Skrevet lørdag kl 09:27 Jeg tenker de er mest ute etter ons og situasjonships, men møter de den perfekte så kan det bli forhold. Jeg vil ha forhold eller ingen ting. Derfor er de ikke aktuelle for meg. Jeg er ikke villig til å ha noe løst og meningsløst for å finne ut om det kan bli noe seriøst senere. Her leker nok like barn best tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 09:32 #10 Del Skrevet lørdag kl 09:32 Trek skrev (4 minutter siden): Jeg tenker de er mest ute etter ons og situasjonships, men møter de den perfekte så kan det bli forhold. Jeg vil ha forhold eller ingen ting. Derfor er de ikke aktuelle for meg. Jeg er ikke villig til å ha noe løst og meningsløst for å finne ut om det kan bli noe seriøst senere. Her leker nok like barn best tenker jeg. Tenker helt likt. Menn med sånne profiler/holdninger er helt uaktuelle. Jeg ønsker enn mann som er ute etter forhold og som er selvsikker nok til å stå for det. Anonymkode: 3352e...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå