Gå til innhold

er det turnoff hvis en mann har "ser etter forhold, åpen for kortvarig" på tinder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

når jeg ser kvinner med det så tenker jeg de bare vil ligge rundt, tenker kvinner det samme om menn?

Anonymkode: aa0a0...405

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenker det samme. Tenker også at jeg ikke kan stole på deres intensjoner med meg. 

Anonymkode: 7984e...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis. Noen synes kanskje det er litt satt å ha kun «forhold» i profilen. Ønsker muligens å fremstå laidback.

Anonymkode: 43339...d86

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt at det betydde akkurat det det står. Førstepri er forhold, men vil ikke den andre det så er det greit å pule litt rundt også. 

Ikke noe galt med det, vel?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke nødvendigvis. Noen synes kanskje det er litt satt å ha kun «forhold» i profilen. Ønsker muligens å fremstå laidback.

Anonymkode: 43339...d86

Jeg vil ha noen satt for jeg er satt og har øynene på lovetilove.

Anonymkode: 7984e...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det samme som deg egentlig. Uansett hva som menes bak så kan det være med på å skape usikkerhet rundt intensjoner. Er jeg noe midlertidig, eller ønsker han å bli kjent fordi han liker meg som person, ikke bare ser meg som et objekt for sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker de er mest ute etter ons og situasjonships, men møter de den perfekte så kan det bli forhold. 

Jeg vil ha forhold eller ingen ting. Derfor er de ikke aktuelle for meg. Jeg er ikke villig til å ha noe løst og meningsløst for å finne ut om det kan bli noe seriøst senere. 

Her leker nok like barn best tenker jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trek skrev (4 minutter siden):

Jeg tenker de er mest ute etter ons og situasjonships, men møter de den perfekte så kan det bli forhold. 

Jeg vil ha forhold eller ingen ting. Derfor er de ikke aktuelle for meg. Jeg er ikke villig til å ha noe løst og meningsløst for å finne ut om det kan bli noe seriøst senere. 

Her leker nok like barn best tenker jeg.

Tenker helt likt. Menn med sånne profiler/holdninger er helt uaktuelle. Jeg ønsker enn mann som er ute etter forhold og som er selvsikker nok til å stå for det.

Anonymkode: 3352e...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...