AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:40 #181 Del Skrevet søndag kl 23:40 Derfor du er singel🙈😂 Anonymkode: 9e963...b11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet søndag kl 23:46 #182 Del Skrevet søndag kl 23:46 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.14): Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 Du liker slanke damer best og det er helt greit at du er ærlig om det, men om slank er mest naturlig er jeg ikke helt sikker på. Jeg tenker at urmennesket trolig har vært syltynne på seinvinteren og særlig i vårknipa, og blitt fyldigere utover sommeren og feitere på høsten. Men er det smartest å tenne seksuelt på tynn vårkropp, medium sommerkropp eller feit høstkropp? Matematikken er at samleie i mars gir barn i Desember, samleie i Juni gir barn i mars og samleie i november gir barn i august. Jeg gjetter at det i steinalderen var best å få barn i april, mai eller juni, og i såfall burde jo juli, august eller septemberkroppen være mest attraktiv. Endret søndag kl 23:56 av I Grosny 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:46 #183 Del Skrevet søndag kl 23:46 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Muskler veier mer enn fett. Anonymkode: f7106...8b9 Ja, men det er ekstremt få slanke kvinner som er overvektige på BMI. Kanskje noen få toppidrettsutøvere innen crossfit og lignende. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Men det gjelder ikke ALLE. Hormonelle endringer gjør at man kan legge på seg, det samme kan medisiner gjøre. Anonymkode: f7106...8b9 Man legger ikke magisk på seg uten å spise hverken av hormoner eller medisiner, nei. I 99,99 % av tilfellene skyldes økt vekt økt apetitt. Anonymkode: 69426...64a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet i går, 01:42 #184 Del Skrevet i går, 01:42 (endret) I Grosny skrev (1 time siden): Du liker slanke damer best og det er helt greit at du er ærlig om det, men om slank er mest naturlig er jeg ikke helt sikker på. Jeg tenker at urmennesket trolig har vært syltynne på seinvinteren og særlig i vårknipa, og blitt fyldigere utover sommeren og feitere på høsten. Men er det smartest å tenne seksuelt på tynn vårkropp, medium sommerkropp eller feit høstkropp? Matematikken er at samleie i mars gir barn i Desember, samleie i Juni gir barn i mars og samleie i november gir barn i august. Jeg gjetter at det i steinalderen var best å få barn i april, mai eller juni, og i såfall burde jo juli, august eller septemberkroppen være mest attraktiv. Kroppen er designet for muskler og energilager i form av fett. Den ble vel utviklet i Afrika og der er det ikke så mye årstider. Synes likevel det er en interessant vinkling. Endret i går, 01:44 av Flintis 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet i går, 05:14 #185 Del Skrevet i går, 05:14 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.14): Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 Er ikke rart at du fikk negativ respons på dette. Ikke fordi du ønsker deg enn slank partner, men fordi det du ikke ønsket. Tror du også skjønner dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet i går, 05:16 #186 Del Skrevet i går, 05:16 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.14): Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 I starten er det ok, men du kan ikke forvente det etter fødsler, ved div sykdommer osv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 06:04 #187 Del Skrevet i går, 06:04 Jeg er høy, slank og veltrent. Da jeg var yngre fant jeg veltrente gutter sexy, men jeg endte alltid opp i forhold med "normale" menn. Jeg faller for kjemi og personlighet. Nå som 40 åring så setter jeg pris på å se en kjekk og veltrent mann, men det er fremdeles ikke det jeg faller for. Jeg er enda mer bevisst på indre kvaliteter, like verdier og livssyn og de viktige grunnleggende tingene som at han er emosjonelt tilgjengelig, lytter og ser meg etc. At folk har forskjellige preferanser er deres sak. Jeg er glad jeg er sammen med en mann som jeg vet vil elske meg uansett hvordan jeg etterhvert måtte forfalle. Han er en som også faller for det indre mer enn det ytre. Han har blitt grå og har litt mage, men jeg synes han er rådeilig og latterlig kjekk. Anonymkode: c98db...45b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:08 #188 Del Skrevet i går, 07:08 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, men det er ekstremt få slanke kvinner som er overvektige på BMI. Kanskje noen få toppidrettsutøvere innen crossfit og lignende. Man legger ikke magisk på seg uten å spise hverken av hormoner eller medisiner, nei. I 99,99 % av tilfellene skyldes økt vekt økt apetitt. Anonymkode: 69426...64a "Jeg har aldri hørt om det, så det kan umulig eksistere! Blåser i om konsensus er noe annet, jeg vet selvsagt best". Ok. Lykke til med det. Anser meg som ferdig med deg nå, da jeg daglig ser det du nekter for kan skje. Anonymkode: f7106...8b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:14 #189 Del Skrevet i går, 07:14 Kravstor? Hvis det er det eneste kravet du har ville jeg tenkt du var litt enkel. Eller veldig kroppsfiksert. Var de som reagerte slanke da? Da kan jo være du traff et eller annet. Anonymkode: fd161...229 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:20 #190 Del Skrevet i går, 07:20 Jeg vet ikke. men jeg lurer på en ting. Altså, det er en mann på jobben som har pupper. Skal jeg be han om å bruke Bh ? De rister og rasler og beveger seg rundt i takt med at han går rundt. Anonymkode: 11aac...663 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:43 #191 Del Skrevet i går, 07:43 Syns at det er helt innenfor. Jeg har selv et par kg for mye, men kunne heller ikke tenkt meg å datet en overvektig. Blant annet fordi overvektige menn er som oftest mer inaktive enn overvektige kvinner, og jeg er veldig aktiv. Så handler mer om hva man liker å gjøre. Heller topptur en lørdagsmorgen enn å være fyllesjuk pga grandis og for mange øl dagen før! Anonymkode: 3636f...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 10:27 #192 Del Skrevet i går, 10:27 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg vet ikke. men jeg lurer på en ting. Altså, det er en mann på jobben som har pupper. Skal jeg be han om å bruke Bh ? De rister og rasler og beveger seg rundt i takt med at han går rundt. Anonymkode: 11aac...663 Virker som de har mere pupper en kvinner nå om dagen.Er jo en del hormonforsyrende stoffer i alt vi får i oss i løpet av et liv. Anonymkode: 7d580...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoolanda Skrevet 15 timer siden #193 Del Skrevet 15 timer siden Selvfølgelig er det helt innafor? Alle har jo sine preferanser. Samtidig så tror jeg jo at dersom man hadde blitt kjent med noen over tid, så spiller slike ting mindre rolle. Men i den prefrransebaserte hurtige sveipe-kultutrn vi lever i, så blir det jo til å slike "overfladiske" verdier kommer høyt opp. Pick-and-choose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #194 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.14): Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 Nei, det er ikke for mye å be om. Absolutt ikke. Jeg føler det på samme måte om jeg skulle hatt en kjæreste, og jeg er kvinne selv (og slank). Jeg tenner rett og slett ikke på overvektige, klarer det ikke. Sånn er det. Selv om overvekt er blitt den nye normalen, så har ikke min oppfatning av hva som er attraktivt endret seg i takt med den nye tidens "normalitet". Anonymkode: 4ddfb...d56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #195 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 21.27): Ok, for deg er slank viktigere enn snill. Det sier i grunn ganske mye om hva du verdsetter og prøver å være selv. Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold der «slank» er den viktigste verdien. Anonymkode: ce33b...7e9 Det er nok litt selvsagt at hun må være snill og. Enkelte ting kommer ikke på lista fordi det er helt åpent, som at man faktisk må komme overens. Skal du bli enda mer banal kan du legge til at hun må være menneske, over 18, bevisst, ha evne til samtykke, etc. Sånne ting er jo teknisk sett krav, men de er så selvsagt at det liksom blir litt meningsløst å nevne det. Anonymkode: 706a1...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #196 Del Skrevet 9 timer siden *åpenbart Anonymkode: 706a1...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bazzle Skrevet 9 timer siden #197 Del Skrevet 9 timer siden Litt snodig dersom dette er det eneste kravet du har til en partner hvis tanken er at det skal vare. Det burde muligens være andre verdier som er viktigere men for all del, jeg ser ikke noe galt i å ha det som preferanse. Folk er forskjellige og vi ønsker åpenbart forskjellige ting, behøver ikke være mer komplisert enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #198 Del Skrevet 9 timer siden Helt legit krav det. Kvinner sorterer på høyden, menn på vekt. En av tingene kan personen jobbe med, den andre ikke. Hvis det er ditt eneste krav er det litt teit, hun må jo gå an å leve med også (no drama queens f.eks)😅 Feit er så mye mer enn overvektig, det forteller meg alt om hvordan du lever livet ditt. Som regel følger det med sykdommer, lat, dårlig kosthold, dårlig impulskontroll/disiplin, ustabilt humør, usikker, dårlig selvtillit osv osv osv.. Til deg som brenner i fingrene; det finnes alltid unntak. Hilsen slank, 187 høy mann. La hetsen begynne for vi har ikke lov å ha krav! 😂 Anonymkode: 1f467...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #199 Del Skrevet 8 timer siden Hva er slank, for diskusjonen blir jo veldig vanskelig om mange mener slank er normalvektig og andre mener da tynn. Jeg er ikke slank, jeg har lår som disser, har fått en liten valk på magen jeg er normalvektig. Bmi på 23, jeg er aktiv. Trener yoga og er enormt mye ut i naturen. Går rundt 5-6 mil i uka, i tillegg til en jobb der jeg går minimum 15000 skritt hver vakt. Jeg ser ikke på slanke de som ser ut som meg; derimot jeg var slank engang. Da trente jeg ikke, jeg spiste usunt men bmi var da på 15,5. Anonymkode: 439c9...96b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #200 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Helt legit krav det. Kvinner sorterer på høyden, menn på vekt. En av tingene kan personen jobbe med, den andre ikke. Hvis det er ditt eneste krav er det litt teit, hun må jo gå an å leve med også (no drama queens f.eks)😅 Feit er så mye mer enn overvektig, det forteller meg alt om hvordan du lever livet ditt. Som regel følger det med sykdommer, lat, dårlig kosthold, dårlig impulskontroll/disiplin, ustabilt humør, usikker, dårlig selvtillit osv osv osv.. Til deg som brenner i fingrene; det finnes alltid unntak. Hilsen slank, 187 høy mann. La hetsen begynne for vi har ikke lov å ha krav! 😂 Anonymkode: 1f467...a91 Begge sorterer på begge tror jeg, med varierende resultat. Jeg ser etter noen med fysikk lignende min, som kvinne. Anonymkode: f2b6d...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå