AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:43 #21 Del Skrevet fredag kl 20:43 Jeg ser ikke noe problem i å ha absolutt krav. Men jeg synes det er litt rart at du som tydeligvis er opptatt av trening og holde deg i form ikke setter det som en preferanse, men midjemål er viktigere enn livsstil. Men det er uansett ditt valg. Jeg trener litt mer enn deg, og for meg er det mye viktigere at partner trener aktivt og er i god form, enn hva han har i midjemål... Anonymkode: 4397b...ac9 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet fredag kl 20:46 #22 Del Skrevet fredag kl 20:46 Tipper antydningene om misogymi handler om at du sier ikke bare at en potensiel kjæreste krop er viktigst, men at den er det eneste du virkelig bryr deg om med en kvinne. Da fremstår du jo ikke som du er spesielt opptatt av hva en kvinne kan tilføre live dit av intresange samtaler, omsorg eller andre dypere verdier. Det en kvinne kan tilby deg som kjæreste er krop liksom..... Det fremstår ikke spesielt respektfult. Så er det også et stort rødt flag i forhold, fordi det at en dame er tyn i dag, trenger ikke bety hun er tyn om 10 eller 20 år. Livet skjer og dama kan blir gravid eller syk, de fleste ønsker seg en partner som vill elske en uanset. 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:46 #23 Del Skrevet fredag kl 20:46 Mannen min var litt ubetenksom i datingfasen med å si at han var lei eksen som bare spiste potetgull og ble tykkere og tykkere. Han dro henne ut på trening osv, men ho var ikke interessert. Jeg var den gang ekstremt undervektig, men likevel det satt seg. Jeg ble gravid, passet på vekten. 3 graviditet skjedde det noe med kroppen, den samlet vann og jeg gikk enormt opp i vekt. Etter fødsel gikk jeg ned igjen, men kroppen var ikke den samme. Så ble jeg syk, fikk medisiner og gikk opp 20 kilo opp. Fortsatt kan det streife meg at han liker ikke dette. Han var en ung gutt, jeg en ung jente. Vi var "overfladiske" allikevel slår disse tankene inn. Det er vel litt problem med å si jeg liker bare slanke jenter, for vekt vil endre seg både opp og ned gjennom livet. Det vet jo de fleste og da virker man veldig overfladisk. Anonymkode: 439c9...96b 8 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:47 #24 Del Skrevet fredag kl 20:47 Rosa Gnom skrev (12 minutter siden): Hvorfor utelukker det ene det andre? Det finnes ingen slanke,snille mennesker her i verden? Eller med andre gode verdier selvom man er slank? Selvfølgelig, slank utelukker kun alle over normalvekt, og de fleste slanke mennesker har mange gode egenskaper. Men ts hadde slank som sitt eneste krav. Det hadde vært mer ok hvis kravene var snill, morsom, omsorgsfull, lyst til å bo i samme by, ha minst to like interesser og slank. Bare slank er et svært overfladisk utbyttbar knulledukke-krav, og ikke egentlig et kjæreste-ønske. Anonymkode: ce33b...7e9 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:51 #25 Del Skrevet fredag kl 20:51 Hvis eneste kriterium er en slank kvinne synes jeg du er særdeles inkluderende. Lettere psykisk utviklingshemning, tyngre psykiske diagnoser, uegnethet for arbeidslivet - ingen hindring bare hun er slank Anonymkode: 86c98...705 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:51 #26 Del Skrevet fredag kl 20:51 Ikke noe i veien med å foretrekke en slank partner, men stusser over at du skriver det er det eneste kravet. Er du kun opptatt av kropp og ikke hvem personen er? Anonymkode: 21085...bcf 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 20:53 #27 Del Skrevet fredag kl 20:53 Alle har blodårer i armene altså Anonymkode: a57c0...1af 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet fredag kl 20:54 #28 Del Skrevet fredag kl 20:54 (endret) Dersom folk bare legger er snev av godvilje til skjønner de at det eneste endelige kravet TS har til UTSEENDE, er at hun er slank. Endret fredag kl 20:55 av Traktor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet fredag kl 20:56 #29 Del Skrevet fredag kl 20:56 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig, slank utelukker kun alle over normalvekt, og de fleste slanke mennesker har mange gode egenskaper. Men ts hadde slank som sitt eneste krav. Det hadde vært mer ok hvis kravene var snill, morsom, omsorgsfull, lyst til å bo i samme by, ha minst to like interesser og slank. Bare slank er et svært overfladisk utbyttbar knulledukke-krav, og ikke egentlig et kjæreste-ønske. Anonymkode: ce33b...7e9 Jo,men da er jeg selvfølgelig helt enig med deg her. Jeg misforstod litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:01 #30 Del Skrevet fredag kl 21:01 Har det helt likens som deg, TS. Slank er min eneste preferanse. Ellers handler det om å ikke se ut som en dukke i trynet, men å være helt normal. Dette tør jeg liksom ikke si høyt, for da blir jeg møtt med haggel. I alt fra at jeg pusher kvinner inn i spiseforstyrrelser med mine preferanser til at jeg ikke fortjener noe annet enn å være enslig. Så... her er det bare å holde slank-preferansen for seg selv! Anonymkode: 63eea...fe4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:08 #31 Del Skrevet fredag kl 21:08 Jeg reagerer ikke på at du har preferanser på hva enn du vil. Men at den eneste preferansen går på utseendet er jo litt trist. Og det innebærer ren flaks for dama hva feks barnefødsler og overgangsalder angår. Aka (sannsynligvis) fremtiden hennes..? Anonymkode: f7106...8b9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:10 #32 Del Skrevet fredag kl 21:10 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it Må si meg enig med venninna di. Når ditt eneste krav til en kvinne går på utseende, så er det misogynistisk. Hva med de personlige egenskapene? De egenskapene er mer pålitelige enn de fysiske. AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Vi lever ikke i den verden lenger. Hva når livet skjer? Vekten går gjerne opp og ned gjennom livet. Du kommer garantert ikke til å trene tre ganger i livet hele livet ut. Bare vent og se. Anonymkode: 4370f...5b4 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:10 #33 Del Skrevet fredag kl 21:10 Tenker at det er helt naturlig å ønske en sunn partner. Overvekten kom etter at folk begynte å sitte på ræva hele dagen og trykke i seg sjokolade og brus. Gå på youtube og se hvor flotte og slanke folk var på 1970 tallet. Anonymkode: 4bdb3...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:17 #34 Del Skrevet fredag kl 21:17 Traktor skrev (22 minutter siden): Dersom folk bare legger er snev av godvilje til skjønner de at det eneste endelige kravet TS har til UTSEENDE, er at hun er slank. Jeg forstod faktisk ikke det. Var ikke uvilje. Tolket det som sto, ikke om det handlet om utseende. Anonymkode: 408bc...0b0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingvinen Skrevet fredag kl 21:36 #35 Del Skrevet fredag kl 21:36 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 Jeg er overvektig. Blir ikke fornærmet dersom noen ønsker en slank partner. Tenker det er helt greit jeg. Lov å ha preferanser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:44 #36 Del Skrevet fredag kl 21:44 Lurer på hva de hadde sagt hvis du sa at det eneste kravet var at hun skulle være ca 30 kg overvektig...🤔 Anonymkode: ab68c...bf1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:45 #37 Del Skrevet fredag kl 21:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, for deg er slank viktigere enn snill. Det sier i grunn ganske mye om hva du verdsetter og prøver å være selv. Jeg hadde ikke ønsket å være i et forhold der «slank» er den viktigste verdien. Anonymkode: ce33b...7e9 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ønsker du en slank kvinne dersom hun drikker alkohol, spiser junkfood/ultraprosessert, røyker, snuser, og/eller ligger på sofaen og ser på TV hele dagen? Det høres lite gjennomtenkt ut at eneste kravet er å være slank. Anonymkode: 682b1...6e7 Herrejesus… 🫠 Anonymkode: ff713...48f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:49 #38 Del Skrevet fredag kl 21:49 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 Ingen krav eller ønske om partner er feil. Jeg tiltrekkes ikke menn særlig lavere en 185. Samtidig må de være ganske «robuste». Ikke slanke/tynne, men ha litt pondus. De kan ikke være glattbarberte. Jeg syntes barberte, tynne menn er litt femi. Ingen ting er feil. Vi liker bare forskjellige ting. Anonymkode: 0957b...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 21:56 #39 Del Skrevet fredag kl 21:56 Reagerte de på at du ønsket en slank dame, eller at det var ditt eneste krav? For sistnevnte høres jo litt spesielt ut. Du driter i alt utenom fasongen hennes, liksom, "jeg tar alt så lenge hun er slank." Hvis du hadde ordlagt deg litt annerledes, du ønsket blablabla kjemi personlighet osv og kastet inn at det var viktig for deg at hun var slank, så hadde det kanskje hørtes litt annerledes ut. Anonymkode: 6c781...0ae 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 22:08 #40 Del Skrevet fredag kl 22:08 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kom i verdens teiteste diskusjon med noen studievenninner. Vi snakket om dating, Tinder, m.m., og hvilke absolutte krav vi har til en potensiell make. Jeg sa at mitt eneste generelle krav er at kvinnen er slank. That's it. Selv trener jeg 3-4 ganger i uka og holder meg slank, med blodårer i forarmene. Jeg fikk såå mye shit fra de pga. det kravet. Hun ene begynte å antyde at jeg var misogynist 🤣 ... Er det virkelig for mye å be om i dag? At potensiell partner har den naturlige kroppsformen som mennesker egentlig er designet for å ha i utgangspunktet? Anonymkode: a5a97...ba4 Så lenge du selv er like slank tenker jeg det er helt ok. Men småfeite menn med mage som snakker ned kvinner med samme fettprosent som dem selv, er motbydelige. Man bør holde samme standard selv når man har krav. Hilsen kvinne på 45, med synlige mageruter og synlig blodåre både i underarmen og brachialisen. Anonymkode: 69426...64a 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå