Gå til innhold

Møte opp og ligge sammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange ganger. Men så er jeg 43. Verste var kjerrringa med kontrollbehov. Vekte meg kl 02 på natta med en HARD albue i ryggen for runde nr husker ikke,l 5-6-7 vetta faen. Og jeg hadde vært oppe siden 06, møtt henne på hotell kl 20 og holdt på til 01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humas skrev (23 timer siden):

det å avtale sex med mange ofte ødelegger muligheten til noe varig. Det er kortsiktig nytelse mot mange år tomhet og ensomhet senere.

Å ha noen år med mye kortsiktig moro, ødelegger ikke for resten av livet ditt. 

Hva du gjør fra nå er ikke styrt av hva du gjorde i går. Jeg er selv i et langvarig forhold nå, etter noen år med nye partnere hver helg. 
Begge deler er fint, og det definerer ikke meg.

Anonymkode: a0e2e...e38

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Å ha noen år med mye kortsiktig moro, ødelegger ikke for resten av livet ditt. 

Hva du gjør fra nå er ikke styrt av hva du gjorde i går. Jeg er selv i et langvarig forhold nå, etter noen år med nye partnere hver helg. 
Begge deler er fint, og det definerer ikke meg.

Anonymkode: a0e2e...e38

Jeg forstår ikke helt mentaliteten til å klare å være nær noen nye hver eneste helg. Og så plutserlig være med noen over lang tid, som at du ikke nettop var emosjonelt avstumpet i flere år? Det må jo påvirke hjernen din på noe vis, alt påvirker jo oss? Hva er din opplevelse? Ubrydd?

Det definerer deg selvsagt, du er hjernen din, du er dine handlinger. 

Anonymkode: 96487...6f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 20.27):

Til begge kjønn:

Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date?

Hvilke erfaringer har dere? Hvilke stillinger og hvordan var sexen?
Husk kjønn, alder og fylke.

Har gjort dette med noen jenter fra sukker. Ganske rett på sak. Ulike stillinger. Oslo og Akershus

Anonymkode: 7506b...a1b

Jeg har gjort dette noen ganger. Men hadde jeg vært kvinne så ville jeg aldri tatt sjansen 

Ene gangen hadde jeg ikke fått av meg skoene engang før vi var i gang. Var også en som møtte meg i døren med sexy undertøy. Men den mest ekstreme som jeg ikke forstår hvordan hun turte, det var en kvinne som hadde døren åpen, og satt på kne på soverommet med bind for øynene 

Men alle gangene jeg har gjort dette, så har vi snakket mye på forhånd, også på tlf, så vi vet hva vi går til 

Tror jeg er en person det er lett å stole på og ser snill ut, mistenker det er en grunn for hvorfor jeg har fått med mange kvinner på dette 

Mann 40

Anonymkode: ce2c9...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 20.27):

Til begge kjønn:

Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date?

Hvilke erfaringer har dere? Hvilke stillinger og hvordan var sexen?
Husk kjønn, alder og fylke.

Har gjort dette med noen jenter fra sukker. Ganske rett på sak. Ulike stillinger. Oslo og Akershus

Anonymkode: 7506b...a1b

Kan fint hende at man avtaler å møtes for sex, men ikke kjapt etter match.... Det er etter å sjekka at man er kompatible seksuelt, at det er veldig god kjemi i chat, at han takler å ikke få svarene han helst vil ha osv.

God erfaring, fordi jeg venter til jeg er trygg på personens oppførsel og håndtering. Den minste usikkerhet eller noe som skurrer så er det ikke aktuelt å møtes.

Fordi det er hensikten med fuckfriends.

For dating kan jeg godt møtes for kaffe, gå tur osv...bli kjent på annen måte.

Men skal man gjøre det med fuckfriends, så blir det uklarheter... Og den ene går stort sett følelser fordi man blander inn ting som man ikke skal trenge med fuckfriends (turer, middager, fremtidsplaner, osv osv)

Men folk som møtes kjapt for sex uten å vite hvordan personen håndterer ting, f.eks håndterer et nei..... Det er røde flagg for min del...møter ikke menn som er ivrige på å møtes kjapt fordi vi er en match fordi begge sveipa rett vei.

Anonymkode: ef297...c94

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 0.06):

Du vet ikke engang om du vil ha noen, når dere ikke har møttes? Ikke vær naiv å tro noen kan kjenne noen gjennom en skjerm.

Anonymkode: 96487...6f0

Det er også forholdsvis naivt og tro at du kjenner noen bare fordi du møter dem ansikt til ansikt. 

Utrolig hvor mye mer man kan kjenne en person ved å chatte noen uker.... Kontra å møte noen fysisk 2-3 ganger for å bli kjent.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er også forholdsvis naivt og tro at du kjenner noen bare fordi du møter dem ansikt til ansikt. 

Utrolig hvor mye mer man kan kjenne en person ved å chatte noen uker.... Kontra å møte noen fysisk 2-3 ganger for å bli kjent.

Man kan få et veldig godt inntrykk om hvem noen er, og om det vil være attraksjon om man har hatt daglig kontakt i flere uker. Hver eneste gang jeg har avtalt slike møter, så har det gått akkurat slik jeg forventet. 

Å chatte godt før man møtes kan også nesten være som er langt forspill, så begge er veldig klare når man møtes 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man kan få et veldig godt inntrykk om hvem noen er, og om det vil være attraksjon om man har hatt daglig kontakt i flere uker. Hver eneste gang jeg har avtalt slike møter, så har det gått akkurat slik jeg forventet. 

Å chatte godt før man møtes kan også nesten være som er langt forspill, så begge er veldig klare når man møtes 

Nettopp! 

Og man kan sjekke ut hvordan noen reagerer på å ikke få svaret man vil, om de får et nei f.eks og blir drittunge så er det ikke aktuelt.

Ting man ikke har mulighet til å ane noe om ved å møtes for kaffe for å sjekke kjemi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (På 3.12.2024 den 8.16):

Aldri hørt om den siden, så det er du som markedsfører nå. 

slike sider er vel 1000 kåte menn pr 1 aktive dame

Dette er andre sider, med kvinner som har mye libido/lyst, og rett og slett vil ligge rundt.. 

Da var det i så fall det du skrev som kunne misforstås? 

"Mye mer fair slik, en det der tinder tullet. Bedre med matchmaking da der man finner partner basert på felles interesser og verdier. "

Anonymkode: 311df...42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg gjort mange ganger. 
Er jeg bare kåt og ønsker meg sex, gidder jeg ikke masse dating først. Da avtaler jeg å treffes for sex. 
Kan være alt fra vanlig vaniljesex til at jeg er totalt submissiv eller dominerende. Alt kan være moro. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...