AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #41 Del Skrevet 24. november 2024 Ja, men da er det ikke date. Er ikke interessert i forhold med folk som er med på sånt. Dobbeltmoralsk, jeg vet. Anonymkode: ad107...16c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #42 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har et enormt nettverk og kjenner kun én kvinne som faktisk har ons. Vi i nettverket er på samme alder (+/- 2 år), og jeg er nå 31.... Det var ikke vanlig når vi var i tidlig tyve, og tror ikke det er vanlig nå heller. Anonymkode: 2272d...bc9 Jeg tror du tror feil. Nå er jeg forsåvidt 23, men jeg vil si at flertallet av jenter jeg kjenner holder på sånn. Anonymkode: a4e61...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jim 2 Skrevet 24. november 2024 #43 Del Skrevet 24. november 2024 Hallo midt i natta. Det jeg syns er veldig bra er at alle har mulighet til å velge hva de selv vil, da får jo alle det som de vil eller forsåvidt det de ikke vi. Er det lov å spørre dere kvinner hvordan en mann som meg skal oppføre seg og behandle dere kvinner?? Jeg spør ikke for å kverulere eller å fornerme noen men hadde vært fint å hyggelig å høre hva flertallet av dere mener. Mvh Meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2024 #44 Del Skrevet 24. november 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg tror du tror feil. Nå er jeg forsåvidt 23, men jeg vil si at flertallet av jenter jeg kjenner holder på sånn. Anonymkode: a4e61...231 Det var i vært fall ikke sånn for 10 år siden. Er det virkelig vanlig nå å dra hjem til fremmede menn og ligge med dem uten at man blir kjent først? Jeg tviler veldig. Hva om han har kjønnssykdommer? Hva om har er sosiopat? Anonymkode: 2272d...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 24. november 2024 #45 Del Skrevet 24. november 2024 Det er vel lurt å kysse først 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 26. november 2024 #46 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 20.27): Til begge kjønn: Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date? Hvilke erfaringer har dere? Hvilke stillinger og hvordan var sexen? Husk kjønn, alder og fylke. Har gjort dette med noen jenter fra sukker. Ganske rett på sak. Ulike stillinger. Oslo og Akershus Anonymkode: 7506b...a1b jeg har møtt flere damer kun etter prat på nett og har sex på første treff. Noen av de ble det mer fast med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 26. november 2024 #47 Del Skrevet 26. november 2024 feliek54 skrev (1 time siden): jeg har møtt flere damer kun etter prat på nett og har sex på første treff. Noen av de ble det mer fast med. Hvordan fungerer det syns du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 29. november 2024 #48 Del Skrevet 29. november 2024 Irak skrev (På 26.11.2024 den 22.13): Hvordan fungerer det syns du? For meg har det alltid fungert veldig bra. Jeg vet ikke hvorfor det er slik men jeg er en person med godt humør og er nok veldig tolerant moe de fleste andre personer. Jeg er forståelig og prøver å forstå andres syn på tin selv om jeg ikke må være enig. Men før vi treffes så har vi snakket om hva vi ønsker og jeg ønsker kun det mest normale og ikke bdsm og veldig kinky ting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #49 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 3.40): Det var i vært fall ikke sånn for 10 år siden. Er det virkelig vanlig nå å dra hjem til fremmede menn og ligge med dem uten at man blir kjent først? Jeg tviler veldig. Hva om han har kjønnssykdommer? Hva om har er sosiopat? Anonymkode: 2272d...bc9 Ja, det er vanlig. Det var vanlig for 10år siden også. Men det er jo ikke i alle sirkler det er sånn, og ikke alle bor i en by av signifikans heller. Antageligvis var bare ikke du i en jentegjeng med tilgang på menn de vil ha. Anonymkode: a0f3d...fa8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2024 #50 Del Skrevet 29. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det er vanlig. Det var vanlig for 10år siden også. Men det er jo ikke i alle sirkler det er sånn, og ikke alle bor i en by av signifikans heller. Antageligvis var bare ikke du i en jentegjeng med tilgang på menn de vil ha. Anonymkode: a0f3d...fa8 Du vet ikke engang om du vil ha noen, når dere ikke har møttes? Ikke vær naiv å tro noen kan kjenne noen gjennom en skjerm. Anonymkode: 96487...6f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 30. november 2024 #51 Del Skrevet 30. november 2024 (endret) I singelperioden min så avtalte jeg det med noen damer. Møtes, så knulle. Møttes på en bar, drakk ikke, snakket litt og gikk bare og knullet. Men avtalen var ikke date, bare knull og orgasmer. Hvis en ikke ville, så ble det ikke noe. Herlig måte å «bli kjent» på, både personen, utsiden og innsiden. Disse damene hadde stor apetitt på sex, slik som meg. Mye mer fair slik, en det der tinder tullet. Bedre med matchmaking da der man finner partner basert på felles interesser og verdier. Endret 30. november 2024 av Sander33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 1. desember 2024 #52 Del Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 20.27): Til begge kjønn: Hender det at du avtaler med en date fra feks. Tinder at du bare skal ringe på og så ligge med vedkommende? På første date? Hvilke erfaringer har dere? Hvilke stillinger og hvordan var sexen? Husk kjønn, alder og fylke. Har gjort dette med noen jenter fra sukker. Ganske rett på sak. Ulike stillinger. Oslo og Akershus Anonymkode: 7506b...a1b Spørs hvor kåte vi er i gjerningsøyeblikket😅 Men joda.. vi har ikke direkte samtaler om knulle hverandre.. Vi hinter om savn av nærhet, for å lokke hverandre til sengs. Så vi blir enige om å bare sove sammen.. men som oftes sier de at rompestumpen er kald, så da legger jeg meg i skje bak henne🥰 M50+ Trøndelag.. Jeg bruker ikke datingplattformer, de fleste jeg treffer er lokale.. eller med de jeg har chattet med en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #53 Del Skrevet 2. desember 2024 Sander33 skrev (På 30.11.2024 den 16.46): Bedre med matchmaking da der man finner partner basert på felles interesser og verdier. Hvis du begynner å markedsføre matchmaking som et bra sted for å finne seg sexpartner, så får de nok fart på omsetningen. Men jeg tror gjerne du er inne på noe. Anonymkode: 311df...42b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #54 Del Skrevet 2. desember 2024 Har møtt menn på nett og banket på døren , og tre minutter senere er han inni meg. Anonymkode: 27010...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #55 Del Skrevet 2. desember 2024 Tror det var mer vanlig tidligere, da var vi mye mer frigjort mht sex. Anonymkode: 2bd8b...f9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 3. desember 2024 #56 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvis du begynner å markedsføre matchmaking som et bra sted for å finne seg sexpartner, så får de nok fart på omsetningen. Men jeg tror gjerne du er inne på noe. Anonymkode: 311df...42b Aldri hørt om den siden, så det er du som markedsfører nå. slike sider er vel 1000 kåte menn pr 1 aktive dame Dette er andre sider, med kvinner som har mye libido/lyst, og rett og slett vil ligge rundt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #57 Del Skrevet 3. desember 2024 Gjorde dette en del ganger da jeg var yngre, starten av 20-åra - da jeg ikke hadde grenser og ikke visste bedre. Nå i dag - aldri! kjemi MÅ være på plass og et visst snev av lyst... Anonymkode: 2ab47...045 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #58 Del Skrevet 3. desember 2024 Humas skrev (På 22.11.2024 den 22.12): Er det ikke andre steder enn Tinder man kan avtale å være hore og horekunde? Man kan ha ganske dårlig sak om en viser seg å være litt for voldelig (eller røff), for da er det avtalt sextreff og man må tåle det man blir utsatt for. Nei, det er nå en gang slik at tinder er den mest brukte appen til kjøp og salg av sex. Anonymkode: 5cbfc...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2024 #59 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.11.2024 den 1.45): Jeg har et enormt nettverk og kjenner kun én kvinne som faktisk har ons. Vi i nettverket er på samme alder (+/- 2 år), og jeg er nå 31.... Det var ikke vanlig når vi var i tidlig tyve, og tror ikke det er vanlig nå heller. Anonymkode: 2272d...bc9 Jeg har og ett enormt nettverk, og kjenner flere som har ons nå, enn når jeg var i tidlig 30 årene. Alt fra arbeidsledige venninder til venninder som jobber som leger og annet. Men, ikke ons via tinder for eksempel, men treffe på byen osv. Kvinne 44 Anonymkode: 4a155...c5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet 3. desember 2024 #60 Del Skrevet 3. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er nå en gang slik at tinder er den mest brukte appen til kjøp og salg av sex. Anonymkode: 5cbfc...69c Ok. Jeg møtte og datet en person og vi er fortsatt sammen etter 8 år. Jeg bare lurer på hva de unge tenker på, de lever kanskje til de blir ca 80, og siste ca 30-40 år som ensomme fordi de aldri forsto at det å avtale sex med mange ofte ødelegger muligheten til noe varig. Det er kortsiktig nytelse mot mange år tomhet og ensomhet senere. Mange som blir eldre som innser at handlingene fikk sånne konsekvenser. Og, ikke misunnelig eller hat - bare at vi har glemt underveis at det er familie som gjerne er lim og forsikring mot ensomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå