AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:05 #1 Del Skrevet fredag kl 16:05 En fyr jeg var med før som ikke behandlet meg bra, og han var selvopptatt og brydde seg ikke om andre, det var kun han han han hele tiden. Han er en sånn fyr som kunne drept andre for å få det som han ville. Jeg var sammen med han men det funket jo ikke, han behandlet meg dårlig på så mange måter. Han bor vist alene nå var det noen som sa, og jeg vet ikke hvor stort nettverk han har. Men veninna mi driver å snakker om han hver gang vi møtes, om at det er jo så synd på han. Å hun har så vondt av han, håper han har noen. Jeg syns jo så synd på han og stakkars han osv osv... Det er helt greit å ha medfølelse, men jeg syns ikke hun trenger å snakke om han hver gang med meg, og jeg har prøvd å ta det opp med henne men det hjalp ikke mye. Hun glemmer nok hvordan jeg har hatt det med han. Jeg orker ikke å klarer ikke å ha noe medfølelse med han, men jeg kan jo ikke sitte å si at jeg syns han er en drittsekk når hun snakker om hvor synd det er på han. Hun har mye omsorg for folk og det er fint men av og til kan det bli litt mye. Jeg har også omsorg for andre, men klarer ikke å ha det med han som har behandlet meg så dårlig. Er jeg urimelig? Anonymkode: e8d3a...527 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet fredag kl 16:23 #2 Del Skrevet fredag kl 16:23 Jeg forstår deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:27 #3 Del Skrevet fredag kl 16:27 Hun dater ham, om forsøker å mykgjøre deg. Tenker jeg. Anonymkode: d5035...f8f 2 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet fredag kl 16:29 #4 Del Skrevet fredag kl 16:29 Hva er det som skjer her egentlig? Har han noe form for diagnose? Hvorfor skal man synes synd på denne personen? Gikk liksom fra å være mishandler til offer i samme setning. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:34 #5 Del Skrevet fredag kl 16:34 Fant80 skrev (3 minutter siden): Hva er det som skjer her egentlig? Har han noe form for diagnose? Hvorfor skal man synes synd på denne personen? Gikk liksom fra å være mishandler til offer i samme setning. Om han har diagnose vet jeg ikke. Hun syns synd på han fordi han bor alene. Anonymkode: e8d3a...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:35 #6 Del Skrevet fredag kl 16:35 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun dater ham, om forsøker å mykgjøre deg. Tenker jeg. Anonymkode: d5035...f8f Det tror jeg ikke for hun har en annen hun dater. Anonymkode: e8d3a...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:36 #7 Del Skrevet fredag kl 16:36 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): men jeg kan jo ikke sitte å si at jeg syns han er en drittsekk når hun snakker om hvor synd det er på han. Hun har mye omsorg for folk og det er fint men av og til kan det bli litt mye. Jeg har også omsorg for andre, men klarer ikke å ha det med han som har behandlet meg så dårlig. Er jeg urimelig? Jo, det kan du. Si det rett ut: Jeg synes han er en drittsekk og synes overhodet ikke synd på han. Jeg var sammen med han, og han behandlet meg dritt. Nå er det nok snakk om han, eller dra hjem. Nei, du er ikke urimelig. Anonymkode: 82135...31d 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet fredag kl 16:37 #8 Del Skrevet fredag kl 16:37 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om han har diagnose vet jeg ikke. Hun syns synd på han fordi han bor alene. Anonymkode: e8d3a...527 Halve Norge bor jo alene. Dette må være en oversympatisk venninne 😅 4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:43 #9 Del Skrevet fredag kl 16:43 Klart du kan si at han er en drittsekk og sette noen grenser for hva du gidder å høre på. Hun snakker om hvor synd det er på han som var slem med hun som liksom skal være venninnen hennes? Hun trenger tydeligvis en grei påminnelse. Dessuten, som flere her også nevner, de fleste bor alene. Det er ikke synd på dem av den grunn. Anonymkode: 102ef...ccf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:45 #10 Del Skrevet fredag kl 16:45 Fant80 skrev (7 minutter siden): Halve Norge bor jo alene. Dette må være en oversympatisk venninne 😅 Ja hun er oversympatisk 😊 Anonymkode: e8d3a...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:47 #11 Del Skrevet fredag kl 16:47 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Om han har diagnose vet jeg ikke. Hun syns synd på han fordi han bor alene. Anonymkode: e8d3a...527 Hvorfor er det synd på noen som bor alene? Anonymkode: 9cc89...0ea 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 16:49 #12 Del Skrevet fredag kl 16:49 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg orker ikke å klarer ikke å ha noe medfølelse med han, men jeg kan jo ikke sitte å si at jeg syns han er en drittsekk når hun snakker om hvor synd det er på han. Anonymkode: e8d3a...527 Hvorfor kan du ikke det? Du har førstehånds erfaring med hvordan du opplevde han som person. Anonymkode: 75a07...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:11 #13 Del Skrevet fredag kl 17:11 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor er det synd på noen som bor alene? Anonymkode: 9cc89...0ea Det er jo ikke det. Hun som synes det. Anonymkode: e8d3a...527 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 17:11 #14 Del Skrevet fredag kl 17:11 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvorfor kan du ikke det? Du har førstehånds erfaring med hvordan du opplevde han som person. Anonymkode: 75a07...597 Jo, jeg kan vel si det neste gang hun begynner å snakke om det. Kanskje det blir mindre snakk om det etter det. Anonymkode: e8d3a...527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:13 #15 Del Skrevet søndag kl 02:13 De blir snart et par eller hun er redd du skal finne ut de har vært sammen. Hun kan jo ta seg av han hvis hun synd så synd på han Anonymkode: 62d65...2f1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 02:25 #16 Del Skrevet søndag kl 02:25 Du kan alltids si ifra om at hun ikke trenger å snakke med han når du er der og at du generelt ikke gidder å høre noe om han. Det har jeg sagt og det gikk helt fint. Anonymkode: aa5dd...ba4 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 07:15 #17 Del Skrevet søndag kl 07:15 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 17.05): En fyr jeg var med før som ikke behandlet meg bra, og han var selvopptatt og brydde seg ikke om andre, det var kun han han han hele tiden. Han er en sånn fyr som kunne drept andre for å få det som han ville. Jeg var sammen med han men det funket jo ikke, han behandlet meg dårlig på så mange måter. Han bor vist alene nå var det noen som sa, og jeg vet ikke hvor stort nettverk han har. Men veninna mi driver å snakker om han hver gang vi møtes, om at det er jo så synd på han. Å hun har så vondt av han, håper han har noen. Jeg syns jo så synd på han og stakkars han osv osv... Det er helt greit å ha medfølelse, men jeg syns ikke hun trenger å snakke om han hver gang med meg, og jeg har prøvd å ta det opp med henne men det hjalp ikke mye. Hun glemmer nok hvordan jeg har hatt det med han. Jeg orker ikke å klarer ikke å ha noe medfølelse med han, men jeg kan jo ikke sitte å si at jeg syns han er en drittsekk når hun snakker om hvor synd det er på han. Hun har mye omsorg for folk og det er fint men av og til kan det bli litt mye. Jeg har også omsorg for andre, men klarer ikke å ha det med han som har behandlet meg så dårlig. Er jeg urimelig? Anonymkode: e8d3a...527 Du er slett ikke urimelig. Du har nå sagt til din venninne hva dette gjør med deg, hun lytter ikke. Si nei til å treffe henne, neste gang, helt til hun respekterer dette. Det høres ut som hun liker han mer enn hun vil innrømme. Enkelte damer fungerer sånn, at jo verre en mann er, jo mer vil de ha han. Anonymkode: 47951...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 08:05 #18 Del Skrevet søndag kl 08:05 AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 17.35): Det tror jeg ikke for hun har en annen hun dater. Anonymkode: e8d3a...527 Kjenner du han hun dater? Har du møtt han/sett han? Eller har hun bare fortalt om han? Hvis sistnevnte, er det nok eksen din - men at hun avleder fra å bli oppdaget ved å fortelle om en annen date. Dette høres veldig ut som om hun liker han og at han mykgjør henne bak scenen... Og slike mannfolk gjør jo ofte akkurat det: går for venninner. Det er fælt. Anonymkode: 83419...c41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:22 #19 Del Skrevet søndag kl 19:22 Dette er ikke helt uvanlig, jeg har kuttet ut 2 venninner som holdt på slik med en mann jeg var sammen med en kort stund og gjorde det slutt med fordi han var ustabil, trakasserte meg (og familiemedlemmer..helt drøyt) og brukte bl.a disse to damene som ventil/kontrolltårn for å ha en fot innenfor når til slutt satte strek og ba ham om å la meg være i fred. Han skyr altså ingen midler, men fordi han gråt og bar seg, mens jeg sa veldig tørt og kort at dette ikke er noe for meg - er det uhorvelig synd på ham. Noen har et så løst forhold til både sannhet og sympati, at de tar det helt for god fisk at menn generelt sett er stakkarslige og/eller deres egne venninner ikke er greie. Det er en fin linje i mine øyne mellom å være en god venninne og en eksvenninne når man er såpass villig til å velge side uten å spørre den som er involvert direkte. Du sier at hun er oversympatisk og det er du som vet det best, men jeg ville vært noe på vakt og også bedt henne om å la dette ligge for fremtiden og at du har opplevd helt andre ting fra ham enn det hun har i så måte at du ikke vil ha med ham å gjøre eller snakke om han. Anonymkode: 46a7a...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå