AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Hei! jeg og samboeren min har vært sammen i 5 år og vi har flyttet sammen for 1 år siden. Jeg sliter med at jeg ikke føler meg opptent eller noe seksuelt i det hele tatt, nesten som at jeg er aseksuell. Vi har nesten ikke noe samleie, siden jeg kan nesten leve uten å ha det, uten noen problemer! Men siden jeg har det bra med det, så føler jeg litt synd på typen min siden han vil jo ha samleie med meg. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har blitt sånn. Jeg trodde det hadde noe med p-pillene jeg gikk på, så jeg byttet merke men det hjalp ikke. Så tenkte jeg at det hadde noe med at jeg ikke følte meg så bra med kroppen min, og det har hjulpet at jeg har freshet meg litt opp før samleie. Men spørsmålet mitt er; er det flere som har hatt det slikt? Hva er det som kan øke sexlysten? Eller har vi bare kommet til et punkt i forholdet der ting har dabbet av?🧐 Anonymkode: bf557...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Blir du tennt av å fantasere han ha sex med ei annen kvinne i din omkrets, gjerne ei som du ubevisst ser på som ”konkurrent”? Anonymkode: b8cc0...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blir du tennt av å fantasere han ha sex med ei annen kvinne i din omkrets, gjerne ei som du ubevisst ser på som ”konkurrent”? Anonymkode: b8cc0...fdc I alle dager...? Dette er vel den sikreste fantasien for de aller fleste kvinner til å miste absolutt all lyst på sex med partneren. Anonymkode: 24944...404 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppiluppi84 Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Kanskje prøve å slutte helt på p piller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Ta det med ro ts. Vi er flere som er aseksuelle. Som har andre gleder i livet enn sug og knull i alle hull. Anonymkode: baa7e...493 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Blir du tennt av å fantasere han ha sex med ei annen kvinne i din omkrets, gjerne ei som du ubevisst ser på som ”konkurrent”? Anonymkode: b8cc0...fdc Har du drukket i fredagslunsjen? Anonymkode: 4ae62...4f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ta det med ro ts. Vi er flere som er aseksuelle. Som har andre gleder i livet enn sug og knull i alle hull. Anonymkode: baa7e...493 Det hadde jo vært helt greit det men er mannen på samme nivå? Anonymkode: b8cc0...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du drukket i fredagslunsjen? Anonymkode: 4ae62...4f8 Hun sier hun føler ikke er seksuelt tiltrekking til mannen. Men jeg som mann har opplevd liknende. 10 + år i forhold. Kona sa hun kunne levd uten sex men så begynte ei litt yngre dame på min jobb som jeg fikk god tone med og plutselig var konas sexlyst i gang igjen. Sjalusi kan vekke ”aseksuell” kvinne og få hun til å bli villdyr i senga. Anonymkode: b8cc0...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hun sier hun føler ikke er seksuelt tiltrekking til mannen. Men jeg som mann har opplevd liknende. 10 + år i forhold. Kona sa hun kunne levd uten sex men så begynte ei litt yngre dame på min jobb som jeg fikk god tone med og plutselig var konas sexlyst i gang igjen. Sjalusi kan vekke ”aseksuell” kvinne og få hun til å bli villdyr i senga. Anonymkode: b8cc0...fdc Hun er vel en god skuespiller da. Anonymkode: 24944...404 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Hadde du lyst på sex i begynnelsen av forholdet deres, da? Eller har du alltid hatt det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden Onanerer du? Har du prøvd sexleketøy? Prøv å les erotiske noveller og se om du blir tent? Du må kanskje prøve å finne ut om det handler om forholdet til mannen din, eller om deg selv - at du rett og slett ikke har sexlyst. Hvis du blir kåt kan du kanskje forsøke å "ta det ut" på mannen. Noen ganger føler jeg det kommer seg litt så lenge jeg bare hiver meg ut i det. Bruk gjerne womanizer mens dere puler. Har dere ellers problemer i forholdet? Kan det være du kjenner deg emosjonelt distansert fra han? Anonymkode: 2fc9a...850 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Men siden jeg har det bra med det, så føler jeg litt synd på typen min siden han vil jo ha samleie med meg. Men spørsmålet mitt er; er det flere som har hatt det slikt? Hva er det som kan øke sexlysten? Eller har vi bare kommet til et punkt i forholdet der ting har dabbet av?🧐 Anonymkode: bf557...d2b Ja, jeg har det sånn. Men det gleder meg hvis han har lyst og tar initiativ. Dessverre tar jeg veldig sjelden initiativ, fordi jeg ikke har lyst. Derfor tar vel han også sjelden initiativ. Han er veldig kosete og masserer så godt. Men det resulterer i at jeg føler meg bare avslappet og deilig trett. Vi har veldig sjelden samleie, men koser mye. Snakk med ham. Jeg snakket med ham og sa at jeg likte godt å ha sex med ham, samtidig som jeg nyter å bare kose, og at det er nok for meg. Jeg føler ikke at noe mangler i forholdet. Men savner du mer sex, spurte jeg. Ja, sa han, men han var også fornøyd med forholdet. Det ble med den snakken, men skulle egentlig ønske vi kunne snakke om det mer. Anonymkode: a8c4c...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #13 Del Skrevet 10 timer siden Uanonym bruker skrev (14 minutter siden): Hadde du lyst på sex i begynnelsen av forholdet deres, da? Eller har du alltid hatt det sånn? I begynnelsen av forholdet så hadde vi mye samleie. Og sexen var på det beste! Men føler at det alltid er slik når man er nyforelsket. Men er derfor jeg er litt skeptisk på hvorfor jeg har blitt sånn som nå. Anonymkode: bf557...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #14 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har/og har hatt det helt likt TS. Og det er veldig frustrerende for jeg er jo så innmarig glad i mannen min. Jeg har trodd alle de tingene du ramset opp også. Først trodde jeg det var p-pillene så jeg sluttet på de men sexlysten ble ikke bedre. Så begynte jeg å lese erotiske noveller + begynte å virkelig tenke på sex gjennom dagen og det hjalp kanskje 1 gang i måneden. Men, når jeg var ferdig med den ene gangen så orket jeg ikke tenke på sex før neste måned igjen. Så prøvde jeg rosenrot og andre kosttilskudd = hjalp ikke. Rødvin på kvelden hjalp litt innimellom. Men, ellers er liksom ikke behovet for sex der. Jeg ser liksom på det som en oppgave som MÅ gjøres. Jeg snakker mye med mannen min om det og sier at jeg forstår om han ikke orker mer selv om det er det siste jeg ønsker! Han er veldig forståelsesfull, men samtidig vet jeg at han ønsker mer sex. Blir så fortvilet over at jeg må "tvinge" meg til å ha sex når jeg ikke finner noe glede i det selv. Vi også hadde MYE sex de første årene. Men, så var det som å trykke på en napp så var lysten borte. Jeg har heller ikke lyst på andre menn, det er bare lysten som ikke er der. Anonymkode: 7fcda...230 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har/og har hatt det helt likt TS. Og det er veldig frustrerende for jeg er jo så innmarig glad i mannen min. Jeg har trodd alle de tingene du ramset opp også. Først trodde jeg det var p-pillene så jeg sluttet på de men sexlysten ble ikke bedre. Så begynte jeg å lese erotiske noveller + begynte å virkelig tenke på sex gjennom dagen og det hjalp kanskje 1 gang i måneden. Men, når jeg var ferdig med den ene gangen så orket jeg ikke tenke på sex før neste måned igjen. Så prøvde jeg rosenrot og andre kosttilskudd = hjalp ikke. Rødvin på kvelden hjalp litt innimellom. Men, ellers er liksom ikke behovet for sex der. Jeg ser liksom på det som en oppgave som MÅ gjøres. Jeg snakker mye med mannen min om det og sier at jeg forstår om han ikke orker mer selv om det er det siste jeg ønsker! Han er veldig forståelsesfull, men samtidig vet jeg at han ønsker mer sex. Blir så fortvilet over at jeg må "tvinge" meg til å ha sex når jeg ikke finner noe glede i det selv. Vi også hadde MYE sex de første årene. Men, så var det som å trykke på en napp så var lysten borte. Jeg har heller ikke lyst på andre menn, det er bare lysten som ikke er der. Anonymkode: 7fcda...230 Det er litt beroligende å høre at jeg ikke er den eneste med det samme problemet! Selvom det ikke er noe å juble for. Jeg har det akkurat slik som du forteller, og jeg elsker typen min! Det er han jeg vil tilbringe livet med. Men det er akkurat dette som jeg har en uro for, fordi i verste tilfelle så kan det hende at han ikke orker nettopp dette i lengden. Men jeg håper at dere også finner en løsning på dette eller at dere godtar at forholdet deres er slik! 🫶🏽 Anonymkode: bf557...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ja, jeg har det sånn. Men det gleder meg hvis han har lyst og tar initiativ. Dessverre tar jeg veldig sjelden initiativ, fordi jeg ikke har lyst. Derfor tar vel han også sjelden initiativ. Han er veldig kosete og masserer så godt. Men det resulterer i at jeg føler meg bare avslappet og deilig trett. Vi har veldig sjelden samleie, men koser mye. Snakk med ham. Jeg snakket med ham og sa at jeg likte godt å ha sex med ham, samtidig som jeg nyter å bare kose, og at det er nok for meg. Jeg føler ikke at noe mangler i forholdet. Men savner du mer sex, spurte jeg. Ja, sa han, men han var også fornøyd med forholdet. Det ble med den snakken, men skulle egentlig ønske vi kunne snakke om det mer. Anonymkode: a8c4c...e17 Det er bra å være åpen med partneren sin i forholdet! Det er gull verdt. Jeg og typen snakket om absolutt alt, og det er utrolig deilig. For da kan jeg snakke om dette uten noen problemer, og han sier at han er fornøyd med forholdet. Men at det kunne vært mer samleie, men han er fornøyd. Og jeg føler at når man er i den situasjonen som vi er i, så burde man holde nærkontakt og gjøre slike ting som massasje og ta på hverandre. Før man trenger den nærkontakten når man ikke har så mye samleie. Men det er bra at dere har snakket litt om det og at han sier at han er fornøyd! Anonymkode: bf557...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg og samboeren min har vært sammen i 5 år og vi har flyttet sammen for 1 år siden. Jeg sliter med at jeg ikke føler meg opptent eller noe seksuelt i det hele tatt, nesten som at jeg er aseksuell. Vi har nesten ikke noe samleie, siden jeg kan nesten leve uten å ha det, uten noen problemer! Men siden jeg har det bra med det, så føler jeg litt synd på typen min siden han vil jo ha samleie med meg. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har blitt sånn. Jeg trodde det hadde noe med p-pillene jeg gikk på, så jeg byttet merke men det hjalp ikke. Så tenkte jeg at det hadde noe med at jeg ikke følte meg så bra med kroppen min, og det har hjulpet at jeg har freshet meg litt opp før samleie. Men spørsmålet mitt er; er det flere som har hatt det slikt? Hva er det som kan øke sexlysten? Eller har vi bare kommet til et punkt i forholdet der ting har dabbet av?🧐 Anonymkode: bf557...d2b Det er jo en veldig god start når du har lyst til å ha lyst. Foreslår at du kontakter en sexolog eller gynekolog. De har mye erfaring med manglende lyst hos kvinner og de kan ofte hjelpe. Anonymkode: b7ea4...760 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun sier hun føler ikke er seksuelt tiltrekking til mannen. Men jeg som mann har opplevd liknende. 10 + år i forhold. Kona sa hun kunne levd uten sex men så begynte ei litt yngre dame på min jobb som jeg fikk god tone med og plutselig var konas sexlyst i gang igjen. Sjalusi kan vekke ”aseksuell” kvinne og få hun til å bli villdyr i senga. Anonymkode: b8cc0...fdc Akkurat det skjedde meg også. Bare at jeg var kona di. Bare synd at den nye dama som la seg etter mannen min, kom etter at vi var skilt. (Muligens en tyvstart der, men det visste jeg ikke da i så fall) Anonymkode: 44073...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 9 timer siden #19 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! jeg og samboeren min har vært sammen i 5 år og vi har flyttet sammen for 1 år siden. Jeg sliter med at jeg ikke føler meg opptent eller noe seksuelt i det hele tatt, nesten som at jeg er aseksuell. Vi har nesten ikke noe samleie, siden jeg kan nesten leve uten å ha det, uten noen problemer! Men siden jeg har det bra med det, så føler jeg litt synd på typen min siden han vil jo ha samleie med meg. Jeg vet ikke helt hvorfor jeg har blitt sånn. Jeg trodde det hadde noe med p-pillene jeg gikk på, så jeg byttet merke men det hjalp ikke. Så tenkte jeg at det hadde noe med at jeg ikke følte meg så bra med kroppen min, og det har hjulpet at jeg har freshet meg litt opp før samleie. Men spørsmålet mitt er; er det flere som har hatt det slikt? Hva er det som kan øke sexlysten? Eller har vi bare kommet til et punkt i forholdet der ting har dabbet av?🧐 Anonymkode: bf557...d2b Jeg leste ett sted at sexlivet er litt som ett bål. Dere må begge være med på å fyre og ikke la det dø ut. Det må være en gnist liksom. Må fortsette å mate det eller så dør det ut. Det syntes jeg virket ganske riktig. Er dere flinke til hverdagsromantikk? Fortelle hverandre at dere elsker hverandre,fine og gode ord, flørte? Date nights? Ofte så tar jo livet rett og slett bare over, man er opptatt med sine ting også går tiden. Plutselig har man ikke hatt sex på en stund. Poenget er vel at dette må holdes vedlike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #20 Del Skrevet 9 timer siden Første steg er å kvitte seg med p-pillene. Noen får lav sexlyst av p-piller uansett hvilket merke det er. Det er syntetiske hormoner som er konstruert slik at de skrur av dine egne hormoner og forhindrer eggløsning. Jeg trodde selv jeg var aseksuell i mange år, helt til jeg sluttet med p-piller. Good Lord! Var det sånn det skulle være ja, liksom.... Om ikke det hjelper så ville jeg sett på andre ting som folk over her nevner. Anonymkode: 9356d...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå