Gå til innhold

Hvilket forhold har du til black friday?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har bestilt alle julegavene på Black Friday i mange år. Veldig fint å få kjøpt alt som skal kjøpes uten å gå vekk fra pcen. Og billigere.

Anonymkode: f6b0b...c3d

Tror du ja. De skrur opp førprisen, og setter den ned igjen under black week/black friday, slik at butikkene får akkurat det de skal ha. Tror du butikkene er interessert i å tape penger? Dere blir lurt alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Black Friday er den dagen i året jeg bruker minst penger. Altså 0 kr. Oppskrytt dag.

Handelstanden øker prisene i oktober for å ha tilbud på Black Week. 

Da er faktisk romjulssalget og januarsalget mye bedre! For da ønsker handelstanden å bli kvitt på ekte varene sine som de har liggende i rest fra juletiden.

Anonymkode: 43eba...622

Jeg kjøpte en luftfukter tidligere denne uken, da til en den laveste prisen den noen gang har hatt. Det samme med robtstøvsugeren. Dette er to produkter som har stått på handlelisten min i snart ett år.

Om man følger med på prisene på mer enn den lovpålagte oppgitte før-prisen, så er det faktisk mulig å finne gode tilbud.

Anonymkode: f7fb2...fff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg trodde faktisk det var i dag, og har handlet det meste av julegavene de siste par dagene. 🤣 Black Week-tilbudene startet jo denne uka. Jaja, får håpe prisene ikke blir lavere om en uke. Jeg har fulgt med på prisene over tid, så jeg vet de er ok. Det er ikke elleville tilbud lenger uansett. 

Anonymkode: bfe5d...508

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke stort om black friday. Tilbudene er ikke unike og spesielle. Det er tilbud året rundt.

Jeg var "med på" den første black friday. Altså ute å løpe i butikkene, stå i kø i fullstendig kaos grytidlig om morgningen osv. Var ute fra morgen til seint på kvelden. Det var første året det ble arrangert her i byen i alle fall, og det var morsomt. Den gang så var det noen kupp som var reelle kupp. Nå er det bare svindel, på sitt beste så er det bare helt vanlige tilbud de kjører. Tilbud de har som sagt året rundt. 

Anonymkode: 91590...f0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Elektronikk scorer av en eller annen grunn veldig godt på black month/friday, sett mot romj/januar.

Når det gjelder klær er jeg enig, januar er ofte mye bedre. 

Anonymkode: f71b6...627

Ja, i januar så skal jo vinterkolleksjonen ut. Så må man ha litt flaks da, for og finne plagget man har lyst på i sin størrelse på rest salg. 
jeg kjøper alltid elektronikk på black friday, men følger med hele året. Aldri funnet billigere enn på black friday. 

Anonymkode: cf353...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i butikk og de siste to ukene har det vært mange innom for å prøve klær og sier at de vil heller vente for det er helt sikkert billigere til uka.

Jobber Black Friday.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrenalina1 skrev (1 time siden):

Tror du ja. De skrur opp førprisen, og setter den ned igjen under black week/black friday, slik at butikkene får akkurat det de skal ha. Tror du butikkene er interessert i å tape penger? Dere blir lurt alle sammen.

Tull. Vi har salg på basisvarene våre 1 dag i året. Nei, det er ikke fordi vi er interessert i og tape penger. Vi har mindre fortjeneste på hver enkelt vare denne dagen, men selger mye mer. Setter ikke opp prisene annet prisveksten. 
bare og følge med på prisene gjennom året det? 

Anonymkode: cf353...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Vi følger med på prisjusteringer, og kjøper om det vi trenger om det svarer seg når det er black friday/week, osv. Men man må følge med at det faktisk er tilbud, og at de ikke bare har langsomt skrudd prisen opp og opp siste måneden i forkant, for så å ha et knallgodt "tilbud" som er helt lik prisen for to måneder siden..

Ungene våre er gale etter Lego, og der er det en god del penger å spare om man kjøper det på black friday. Så vi kjøper masse lego som blir jule- og bursdagsgaver, og sparer mye på det. 

Jeg syr, og det er masse reelle tilbud på både stoff, mønstre, og annet sy-utstyr, som jeg slår til på. Jeg har "spart opp" syprosjekter i påvente av salg, så jeg får kjøpt det jeg trenger billigere enn til vanlig. 

Vi kjøper aldri kun fordi noe er billig eller på "salg". Vi avventer heller å kjøpe ting vi faktisk har tenkt å kjøpe uansett. 

Anonymkode: 1269c...72f

Hvor kjøper dere Legoen? 😁

Anonymkode: f6437...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett hatt gode erfaringer med Black Friday! Gjort en del gode kjøp. Synes det er en fin måte å få unna julegavene på, siden det er lenge før jul og levering alltid har gått fint for meg. 🎁 Det eneste er at det kan være litt vanskelig å vite hva som faktisk er et godt tilbud, og hva som bare er “juks” med førpriser.

I år har jeg brukt en side som samler Black Friday-tilbud og gavetips, så jeg slipper å lete rundt overalt selv. Det har gjort shoppingen mye enklere for meg! Om noen andre også vil sjekke den ut, så er den her: https://godegavetips.no/oversikt-over-black-friday-tilbud/ 🎄

Anonymkode: 40c0b...6cc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 9.18):

Jeg har ikke bestilt mye på black friday. En julegave kom ikke før etter jul. Og det meste kom ganske sent. Ikke syntes jeg tilbudene er så fantastiske heller, og i mange tilfeller bedre tilbud uken etter. 

Så jeg vet ikke. Er det bare jeg som har vært uheldig? 

Anonymkode: ae3e5...689

Har kun gode erfaringer men er veldig bevisst på hva jeg handler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 18.33):

Bryr meg ikke stort om black friday. Tilbudene er ikke unike og spesielle. Det er tilbud året rundt.

Jeg var "med på" den første black friday. Altså ute å løpe i butikkene, stå i kø i fullstendig kaos grytidlig om morgningen osv. Var ute fra morgen til seint på kvelden. Det var første året det ble arrangert her i byen i alle fall, og det var morsomt. Den gang så var det noen kupp som var reelle kupp. Nå er det bare svindel, på sitt beste så er det bare helt vanlige tilbud de kjører. Tilbud de har som sagt året rundt. 

Anonymkode: 91590...f0a

Vel ovn som har kostet 40+ i over 1 år nå litt over 20 bla. Skal ha den når nytt kjøkken skal lages i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enno ei amerikansk høgtid som ingen andre enn handelsstanden meinte vi trong, men har gjort eitt godt kjøp hist og her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandagsunge skrev (37 minutter siden):

Enno ei amerikansk høgtid som ingen andre enn handelsstanden meinte vi trong, men har gjort eitt godt kjøp hist og her. 

Det er ikke en høytid

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...