Gå til innhold

hva gjør dere?

Fremhevede innlegg

Gjest en god nummer to
Skrevet

Ser dere på papiret når etter å ha tørket dere etter avføring?

Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det etter at jeg har tørket meg godt, for å være sikker på at jeg har fått bort alt.

Skrevet
Jeg gjør det etter at jeg har tørket meg godt, for å være sikker på at jeg har fått bort alt.

Enig.

Det var jo også noe å lure på da :ler:

Skrevet

Enig. Ved å se, så vet man jo om man bør ta et tørk til. ..åssen vet man ellers at man har fått bort alt????? ... :ler:

Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Gjest en god nummer to
Skrevet

jeg og gjør det. Vi hadde en diskusjon her om dagen, forstod det slik at dette var ekkelt og noe ingen snakket om. Men enig med dere, vil jo passe på at man er ren.

Skrevet

Enig, det er ikke alltid det holder med ett tørk til.. så er det jo greit å få med seg hvis det f.eks blør baki der...

Skrevet

klart jeg ser på papiret!! og så blir jeg veldig sint når det "aldri" blir rent der bake etter 6 tørk!!!

men hvordan avgjør dere som IKKE ser på papiret om dere er rene bak?! eller kanskje dere aldri blir rene der bak? ;)

Skrevet

Skrevet
Nei det gjør jeg da virkelig ikke. :hoho:

Tenk hvis du går med hvit truse, og titter oppi den et par timer senere da :hoho:

Gjest Bellatrix
Skrevet
klart jeg ser på papiret!! og så blir jeg veldig sint når det "aldri" blir rent der bake etter 6 tørk!!!

men hvordan avgjør dere som IKKE ser på papiret om dere er rene bak?! eller kanskje dere aldri blir rene der bak? ;)

Det lurer jeg og på. Hvordan i all verden kan man vite om man er ferdig å tørke seg om man ikke ser? :overrasket:

Skrevet
Enig. Ved å se, så vet man jo om man bør ta et tørk til. ..åssen vet man ellers at man har fått bort alt????? ... :ler:

Enig! :klappe:

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, da tørker jeg heller litt ekstra...

Gjest BagLady
Skrevet

Av og til kan det være lurt å ta en titt på sin egen avføring, enten på papiret eller nede i doen, for å se hvordan den ser ut. Det er for å kunne avgjøre når noe er unormalt, feks at man har blod i avføringen som kan være et tegn på alvorlig sykdom. Man er da vel ansvarlig for sin egen helse... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...