Gå til innhold

Din favoritt-twist

Paneera

Din favoritt-twist?   

111 stemmer

1. 1. Hva er din favoritt i Twistposen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Freia på Karl Johan selger jo Twist i løsvekt og der er banan den mest solgte. Så den er godt likt, men samtidig også minst likt blant mange. Salget skyldes nok at den er den mest spesielle. De andre utgavene får man stort sett lignende i annen form.

Konstaterer at det kjøres en stor reklamekampanje for Twist om dagen. Salget har kanskje gått ned - er ikke helt billig lengre, i hvert fall. Hører også at sjokoladeprisene øker, så kanskje får man enda minde av de billige bitene som det er blitt mer av i det siste - diverse karamell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Overrasket over hvor mange som liker banan, den syns jeg er helt uspiselig 😅

Anonymkode: e1e37...807

Ikke uspiselig. Det er jo den absolutt beste biten 😁 Jeg hiver meg over bitene med banan, når jeg får en skål med twist foran meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg er sjokkert. Jeg ser i avstemmingen her i tråden og av denne artikkelen om Twist at bananbiten er mest populær! Jeg har aldri likt den og spiser den derfor aldri om noen skulle tilby en skål med Twist. Men den selger i kilovis hver dag, sier produsenten, og da særlig før jul. Jeg skjønner ikke noe.

Merkelig hvor ulike smaker man kan ha!

Den biten med sjokolade med en nøtt inni er jo helt klart best! Som barn elsket jeg den biten med ren lakris.

Anonymkode: 8f36d...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er sjokkert. Jeg ser i avstemmingen her i tråden og av denne artikkelen om Twist at bananbiten er mest populær! Jeg har aldri likt den og spiser den derfor aldri om noen skulle tilby en skål med Twist. Men den selger i kilovis hver dag, sier produsenten, og da særlig før jul. Jeg skjønner ikke noe.

Merkelig hvor ulike smaker man kan ha!

Den biten med sjokolade med en nøtt inni er jo helt klart best! Som barn elsket jeg den biten med ren lakris.

Sjokkert? Banan - twisten ER jo best!!! 😄

Sånn, ferdig diskutert 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris og marsipan brukte å være favorittene men begge har blitt endra til det ugjenkjennelige de sisste årene. Nå er de virkelig uspiselige begge to. Lakrisen smaker parfyme plutselig.

Anonymkode: 87ff8...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri likt banan-twist (men jeg skyr banan generelt 🤭). Barndommens favoritt var uten tvil lakris. Nå er jeg glad i caramel og nøtti. 

Anonymkode: 3e49b...55a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann å bare velge en 😅

Mine favoritter; Twist sjokolade toffee, Twist karamell, Daim, Nugatt Krisp og Lakris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl nut. Sluttet å spise twist da den forsvant. 

Nougat crisp er den eneste jeg spiser ellers. Kranglet alltid med søsknene mine om dem 🙈Til jul og nyttår så måtte vi alltid tømme ut hele posen på bordet og samle alle nougat crisp og fordele dem likt på alle.  

Karamell går til nød hvis jeg er desperat. 

Anonymkode: 61702...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twist er visst umåtelig populært i år, for alle butikker er tomme, har jeg hørt? Inkludert nettbutikken Oda.no. Utsolgt.

Hva kommer det av? Pleier butikkene å gå tomt for den eller har det vært priskrig på den og det er grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Annonse
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjør 😀

Anonymkode: 3cf90...b87

Min favoritt er banan og nougat 

verste er kokkos og marsipan

ts

Anonymkode: 3cf90...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den franske nougaten er den verste. 

Den beste tror jeg er den møeke sjokoladekaramellen/toffeen. Den som man må tygge skikkelig og så jobbe ut av tennene i en time etterpå. Den er SYKT GOD.

Anonymkode: 32270...362

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker disse twist-trådene, for jeg er stor fan av twist! Er nok ingen jeg ikke liker, men er glad i nougat, kokos, marsipan og de seige karamellene som sitter fast i tennene 😄

Anonymkode: 2881c...27a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...