Irak Skrevet 23. november 2024 #21 Del Skrevet 23. november 2024 Nøtti, daim og kokos 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 23. november 2024 #22 Del Skrevet 23. november 2024 (endret) . Endret 24. november 2024 av Sicktrip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2024 #23 Del Skrevet 23. november 2024 Marsipan Anonymkode: 822fa...b60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johan uten land Skrevet 23. november 2024 #24 Del Skrevet 23. november 2024 Freia på Karl Johan selger jo Twist i løsvekt og der er banan den mest solgte. Så den er godt likt, men samtidig også minst likt blant mange. Salget skyldes nok at den er den mest spesielle. De andre utgavene får man stort sett lignende i annen form. Konstaterer at det kjøres en stor reklamekampanje for Twist om dagen. Salget har kanskje gått ned - er ikke helt billig lengre, i hvert fall. Hører også at sjokoladeprisene øker, så kanskje får man enda minde av de billige bitene som det er blitt mer av i det siste - diverse karamell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 23. november 2024 #25 Del Skrevet 23. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Overrasket over hvor mange som liker banan, den syns jeg er helt uspiselig 😅 Anonymkode: e1e37...807 Ikke uspiselig. Det er jo den absolutt beste biten 😁 Jeg hiver meg over bitene med banan, når jeg får en skål med twist foran meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2024 #26 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg er sjokkert. Jeg ser i avstemmingen her i tråden og av denne artikkelen om Twist at bananbiten er mest populær! Jeg har aldri likt den og spiser den derfor aldri om noen skulle tilby en skål med Twist. Men den selger i kilovis hver dag, sier produsenten, og da særlig før jul. Jeg skjønner ikke noe. Merkelig hvor ulike smaker man kan ha! Den biten med sjokolade med en nøtt inni er jo helt klart best! Som barn elsket jeg den biten med ren lakris. Anonymkode: 8f36d...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 17. desember 2024 #27 Del Skrevet 17. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er sjokkert. Jeg ser i avstemmingen her i tråden og av denne artikkelen om Twist at bananbiten er mest populær! Jeg har aldri likt den og spiser den derfor aldri om noen skulle tilby en skål med Twist. Men den selger i kilovis hver dag, sier produsenten, og da særlig før jul. Jeg skjønner ikke noe. Merkelig hvor ulike smaker man kan ha! Den biten med sjokolade med en nøtt inni er jo helt klart best! Som barn elsket jeg den biten med ren lakris. Anonymkode: 8f36d...6b9 Sjokkert? Banan - twisten ER jo best!!! 😄 Sånn, ferdig diskutert 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 18. desember 2024 #28 Del Skrevet 18. desember 2024 Lakris og banan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #29 Del Skrevet 18. desember 2024 Lakris og marsipan brukte å være favorittene men begge har blitt endra til det ugjenkjennelige de sisste årene. Nå er de virkelig uspiselige begge to. Lakrisen smaker parfyme plutselig. Anonymkode: 87ff8...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #30 Del Skrevet 18. desember 2024 Aldri likt banan-twist (men jeg skyr banan generelt 🤭). Barndommens favoritt var uten tvil lakris. Nå er jeg glad i caramel og nøtti. Anonymkode: 3e49b...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 18. desember 2024 #31 Del Skrevet 18. desember 2024 Går det ann å bare velge en 😅 Mine favoritter; Twist sjokolade toffee, Twist karamell, Daim, Nugatt Krisp og Lakris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #32 Del Skrevet 18. desember 2024 Pearl nut. Sluttet å spise twist da den forsvant. Nougat crisp er den eneste jeg spiser ellers. Kranglet alltid med søsknene mine om dem 🙈Til jul og nyttår så måtte vi alltid tømme ut hele posen på bordet og samle alle nougat crisp og fordele dem likt på alle. Karamell går til nød hvis jeg er desperat. Anonymkode: 61702...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2024 #33 Del Skrevet 18. desember 2024 Twist er visst umåtelig populært i år, for alle butikker er tomme, har jeg hørt? Inkludert nettbutikken Oda.no. Utsolgt. Hva kommer det av? Pleier butikkene å gå tomt for den eller har det vært priskrig på den og det er grunnen? Anonymkode: 8f36d...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 18. desember 2024 #34 Del Skrevet 18. desember 2024 Banan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 18. desember 2024 #35 Del Skrevet 18. desember 2024 Japp, nougat crisp og fersken (men den ble selvfølgelig byttet ut med en annen bit). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #36 Del Skrevet 28. desember 2024 Kjør 😀 Anonymkode: 3cf90...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #37 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjør 😀 Anonymkode: 3cf90...b87 Min favoritt er banan og nougat verste er kokkos og marsipan ts Anonymkode: 3cf90...b87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #38 Del Skrevet 28. desember 2024 Den franske nougaten er den verste. Den beste tror jeg er den møeke sjokoladekaramellen/toffeen. Den som man må tygge skikkelig og så jobbe ut av tennene i en time etterpå. Den er SYKT GOD. Anonymkode: 32270...362 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 28. desember 2024 #39 Del Skrevet 28. desember 2024 Nougat crisp er best! Den verste er den franske nougaten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #40 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg elsker disse twist-trådene, for jeg er stor fan av twist! Er nok ingen jeg ikke liker, men er glad i nougat, kokos, marsipan og de seige karamellene som sitter fast i tennene 😄 Anonymkode: 2881c...27a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå