AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #21 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): hvilke symptomer har dere? Er det kun vonde punkter, eller andre smerter/stivhet? Jeg er så "kronisk" stiv i bekken, rygg, nakke og skuldre. Går jevnlig til osteopat. (prøvd kiropraktor ol også) Har flere ømme punkter rundt på kroppen (typ hyler om noen trykker på de) Fryser VELDIG lett, i forhold til tidligere. føler meg alltid kald. Sliter med IBS mage og overaktiv blære. Sover dårlig om natta, våkner veldig lett, trøtt, sliten... Begynner å lurer om det ligger noe bak alt dette... Mamma har fibro. vet hun sliter med noe av det samme som meg, men om det er tilfeldig eller ikke, vet jeg jo ikke. Sliter litt med å ta det opp med legen, føler liksom det er en tabu diagnose, redd han ser på meg som teit/hypokonder. Anonymkode: 021fc...c3b Har du ADHD? Nesten alle med udiagnostisert ADHD ender opp med Fibromyalgi etter noen år....og ekstremt mange burde blitt utredet..... Jeg har fibro-diagnose med alle symptomene dine og flere til, men er udiagnosert med ADHD. Min datter har det, og jeg vet hun har arvet det fra meg..... Sjekk forskning: Fibromyalgi og ADHD Anonymkode: 78da7...d89 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #22 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Blir bare stivere jeg, til tross for yoga og bevegelse men er og hypermobil rundt omkring så kanskje derfor jeg kjenner ekstra på det. Men sliter med det samme, tidvis rar mage med all slags rare symptomer, til og med tatt gastroskopi og endte opp med noe IBS greier/funksjonell dyspepsi/GERD greie. Blir med det som FM diagnosen, hvis de ikke kan se noe eller finne det så er det sånne diagnoser man får. Mitt hovedproblem er brystryggen, sliter med smerter der. Ellers så verker det i hender og resten av kroppen, veldig herlig, spesielt vinteren. Hvor putter de Botox og hvordan hjelper det? Har hørt et par har fått kortison eller noe rett i brystryggen og skuldre... 😮 Anonymkode: c83c4...cfd Bare å google så finner du det. Det er ca 32 steder. Jeg har meget god effekt av det. Du får også botox i sinnarynken og panne så rynkefri ansikt er jo en stor bonus😊 Anonymkode: 93f50...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #23 Del Skrevet 22. november 2024 Forundret.. skrev (6 timer siden): Hvordan brukes botox og hvorfor? Er det for at muskulaturen ikke skal være anspent? Botox blokkerer jo muskelen. Helt genialt for meg,da klarer ikke muskelen trekke seg sammen = ingen migrene/smerter i skulder osv. Botox gjør jo at du ikke klarer trekke sammen muskelen😊 Anonymkode: 93f50...ac8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #24 Del Skrevet 22. november 2024 Botox ble opprinnelig benyttet medisinsk. Mot migrene feks. Rynkefri panne var en effekt mange likte. Og nå benyttes det hovedsakelig estetisk. Men jeg har fått det i skuldre. Det benyttes også av de med parkinson. Anonymkode: 15491...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #25 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har du ADHD? Nesten alle med udiagnostisert ADHD ender opp med Fibromyalgi etter noen år....og ekstremt mange burde blitt utredet..... Jeg har fibro-diagnose med alle symptomene dine og flere til, men er udiagnosert med ADHD. Min datter har det, og jeg vet hun har arvet det fra meg..... Sjekk forskning: Fibromyalgi og ADHD Anonymkode: 78da7...d89 ja, jeg har ADHD... Anonymkode: 021fc...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #26 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ja, jeg har ADHD... Anonymkode: 021fc...c3b Er du medisinert? Ifølge min datter, som har fått diagnosen ADHD, så hjelper medisinene veldig bra..... Anonymkode: 78da7...d89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2024 #27 Del Skrevet 22. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du medisinert? Ifølge min datter, som har fått diagnosen ADHD, så hjelper medisinene veldig bra..... Anonymkode: 78da7...d89 har prøvd forskjellige typer, men får så høyt blodtrykk og andre bivirkninger, at jeg ikke orket... Anonymkode: 021fc...c3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå