AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden Hei,,hvordan er markedet og hvilken app anbefales? snittet kjekk mann, 185, 88kg, 56 år stabilt forhold til ex, god jobb, normal pluss økonomi. Skilt i ca 4 år og har ikke vært på app, truffet noen venners venner, på ferie mm men ikke blitt noe. Nå føler jeg meg klar for å date og finne den siste flotte i mitt liv Jeg har hørt av andre single menn at det er mange raringer der ute, spesielt menn. Noen som har erfaringer - det et det jo, men vil de deles ? hvilken app og hvilken tilnærming Søkende mann 56 Anonymkode: df330...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #2 Del Skrevet 19 timer siden Har hørt de samme er på ulike apper, men at flest er på tinder. Anonymkode: feba3...a1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Hvor i landet holder du til? Usikker på om det har noen betydning, men som kvinne på ca 50 begynner jeg å bli lei både Sukker og Tinder. Veldig mange useriøse menn der. Min erfaring er at også venninner i samme alder er seriøse, men opplever samme nedturer når det gjelder å møte menn som er seriøse. Er noen heldige og møter "seriøse" menn dukker de opp i bunken til oss venninnene et par måneders tid etterpå - lite sjarmerende. Om du er klar for nytt forhold og ønsker å møte en seriøs dame anbefaler jeg Tinder eller Sukker og heller være på for å vise at du er seriøs. Det vil være veldig positivt for den du møter og ikke minst for deg om ting klaffer! Anonymkode: d970e...499 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvor i landet holder du til? Usikker på om det har noen betydning, men som kvinne på ca 50 begynner jeg å bli lei både Sukker og Tinder. Veldig mange useriøse menn der. Min erfaring er at også venninner i samme alder er seriøse, men opplever samme nedturer når det gjelder å møte menn som er seriøse. Er noen heldige og møter "seriøse" menn dukker de opp i bunken til oss venninnene et par måneders tid etterpå - lite sjarmerende. Om du er klar for nytt forhold og ønsker å møte en seriøs dame anbefaler jeg Tinder eller Sukker og heller være på for å vise at du er seriøs. Det vil være veldig positivt for den du møter og ikke minst for deg om ting klaffer! Anonymkode: d970e...499 Hei, hva er det med sukker du og dine venninner liker? Anonymkode: be3bc...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Takk, bor i Oslo. Er seriøs men en skal ha flaks om en treffer en på første så da man vel date litt og 50 årene i Oslo så kjenner vel mange hverandre. En ting er jo å date, en annen er sex. En er vel ikke super useriøs om en dater litt forskjellige før en forhåpentligvis finner ei god ei. TS Anonymkode: df330...ee1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden jeg anbefaler matchme.no ble anbefalt av en venninne, og forrige helg var jeg med på digital introduksjon. Litt skeptisk, for jeg er egentlig ikke så glad i sånn videogreier, men traff to menn på sånn digital introduksjon og hadde korte samtaler med dem, ca 15 min. Så fylte vi ut skjema i etterkant, og så var det litt kjemi mellom han ene og meg. Så vi dro på date allerede lørdag ettermiddag (introduksjonen var på formiddagen). Vi tok et par glass vin og spilte dart på en pub. Har også snakket gjennom uka og skal møtes igjen over helgen. Hvem vet hva som skjer, jeg var egentlig bare ute etter å treffe noen og kanskje komme på date - og det skjedde 😁 vi som er registrert der har jo fylt ut skjema om hva vi ønsker og hva vi vil, og mannfolka der er seriøse og på jakt etter det samme. Vet det skal være mer sånn introduksjon nå i helga, så bare å registrere seg Anonymkode: a22cc...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg anbefaler matchme.no ble anbefalt av en venninne, og forrige helg var jeg med på digital introduksjon. Litt skeptisk, for jeg er egentlig ikke så glad i sånn videogreier, men traff to menn på sånn digital introduksjon og hadde korte samtaler med dem, ca 15 min. Så fylte vi ut skjema i etterkant, og så var det litt kjemi mellom han ene og meg. Så vi dro på date allerede lørdag ettermiddag (introduksjonen var på formiddagen). Vi tok et par glass vin og spilte dart på en pub. Har også snakket gjennom uka og skal møtes igjen over helgen. Hvem vet hva som skjer, jeg var egentlig bare ute etter å treffe noen og kanskje komme på date - og det skjedde 😁 vi som er registrert der har jo fylt ut skjema om hva vi ønsker og hva vi vil, og mannfolka der er seriøse og på jakt etter det samme. Vet det skal være mer sånn introduksjon nå i helga, så bare å registrere seg Anonymkode: a22cc...7f9 Kan være greit å nevne at dette koster relativt mye, selv om jeg ser at de har endret litt på medlemsskap og priser nå. Og de tar ikke inn alle, man må være av de attraktive for å bli medlem, dvs bra utseende og bra jobb. Men ja, du er garantert at de du møter er seriøst på leting etter en partner i alle fall. TS: hva med å hive deg på singeltreff der du møter flere single kvinner på en mer naturlig måte? Det er noe helt annet å møtes ansikt til ansikt enn på datingappene, og veldig mange i 50-årene orker ikke de appene i det heletatt da det er mye håpløst dårlig oppførsel man møter på der. Anonymkode: 50f52...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden I AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan være greit å nevne at dette koster relativt mye ikke alt koster. Disse helgeintroduksjonene er gratis og jeg leste noe om å være kandidat og interessent, det er også gratis. Så, det finnes noe for alle der Anonymkode: a22cc...7f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden M56 her. Jeg har noen gode opplevelser både på Tinder, Facebook, og Match. Hvis jeg hadde bodd i Oslo, så hadde nok rotasjonen vært mye raskere, men her i utkanten tok det et års tid å finne kjæresten. Det som skjedde var at et par perifere bekjente så meg på appene, og skjønte at jeg var singel. Det er jo mye mer spennende å sveipe på nye og ukjente, men det ble bare med korte bekjentskaper, og blindveier av det. Da jeg endelig slapp til de kvinnene som visste om meg fra før, så ble det en annen dynamikk, og den ene viste seg å være en mye bedre match enn jeg kunne ha fantasert om. Rådet er å bare kaste seg ut i det, og la det gjerne bli kjent i den utvidede vennekretsen, at du er på utkikk. Anonymkode: 75f27...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Tinder fungerte best for meg, der måtte det foreligge en gjensidig interesse for kontakt. På Sukker, Happn og Match var det mye creepy og uvelkomment i innboksen. ( K 52) Anonymkode: b3c7e...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Tinder, Match og Facebook dating ☺️ Anonymkode: 719ff...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 32 minutter siden #12 Del Skrevet 32 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tinder fungerte best for meg, der måtte det foreligge en gjensidig interesse for kontakt. På Sukker, Happn og Match var det mye creepy og uvelkomment i innboksen. ( K 52) Anonymkode: b3c7e...fc7 Som mann kan det gi motsatt effekt. Når jeg fikk noe i innboksen, så sa det at hun faktisk var litt på, og mye mer verdifullt enn et sveip på Tinder. Anonymkode: 75f27...0d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå