AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #1 Del Skrevet 21. november 2024 For mange år siden ble jeg diagnosert og behandlet for emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, sammen med angst og ptsd , alt pga oppvekst og traume. per idag, 12 år senere så har jeg enda ikke fått til en utdannelse. Jeg har kronisk migrene vanskelig med å huske absolutt alt to barn jeg elsker - har forsøkt å søke hjelp men avslag pga ressurssterk og sett på som en varm og omsorgsfull forelder karakterene er gode men pga brudd med samboer , sykdom m.m er studieprogresjon dobbelt så lang som de 3 årene det skal ta. Jeg føler meg deprimert og lei. Jeg føler barna fortjener bedre enn meg. I fjor vurderte jeg selvmord så barna mine kan få en «ny» og bedre forelder. jeg har ingen vanskeligheter med verken det sosiale eller jobb, er godt likt hvor enn jeg går og jobber ikke kun pga begrensninger det gav- hadde en 60% stilling jeg trivdes godt i over flere år men da barnefar meldte seg ut klarte jeg ikke jobb og alene forelder tilværelsen. jeg har forsøkt å finne muligheter som gir fleksibel arbeidstid som for eksempel hjemmekontor pga migrenen. jeg har kronisk bihulebetennelse og er under utredning for leddgikt pga autoimmun sykdom som har blusset enormt opp. jeg vet ikke hvor eller hvordan jeg kan søke hjelp. Under covid gikk studiene strålende siden jeg da kunne lese hjemme, levere hjemme men med en gang obligatorisk oppmøte ble gjeninnsatt så begynte keg å slite. Tar IT så jeg åpner for hjemmekontor forøvrig . Jeg vet ikke om jeg klarer å fullføre. Økonomisk får jeg ikke lån siden jeg ikke har jobb men betale husleie på 16000 klarer jeg. Har per nå overgangsstønad som jeg søkte om men hvor kan man søke hjelp/rådgiver eller lignende? noen dager er livet overveldende, jeg føler meg så mislykket, og barna fortjener et hus, gode foreldre som kan gi de den framtiden de fortjener etc. og når jeg jobber hardt for å forbedre hverdagen så er utfordringene så enorm. Jeg har gått ned 15 kilo, mistet halvparten av håret mitt og er generelt veldkg ulykkelig. Skjuler alt for barna selvfølgelig 🌼 Anonymkode: b0018...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå