marta Skrevet 23. mars 2006 #941 Skrevet 23. mars 2006 bare fordi jeg har vært borte fra K.G. i ca. en mnd. så er ikke jeg med på lista. (fått ny jobb, bare derfor - vært litt hektisk) Hvis jeg drikker masse og sier her er jeg igjen da...hva slags stilling får jeg da? Blomsterbud? eller engleblomst? ← Du må sende en søknad til Liv. Det er hun som har ansvaret for annsettelsene. -"Jammen glad jeg lever, jeg"
vixen Skrevet 23. mars 2006 #942 Skrevet 23. mars 2006 *trekker pusten og hjertet begynner å slå!* til vixen som reddet et liv i dag! (Eller latetsom hun reddet et liv?) :klø: ← til marta som hjelper til å holde kunnskapen ved like!
marta Skrevet 23. mars 2006 #943 Skrevet 23. mars 2006 Bare hyggelig, det. Det er en viktig sak! Tenk dersom du plutselig skulle trenge det på skikkelig!!! Du var kjempeflink!
vixen Skrevet 23. mars 2006 #944 Skrevet 23. mars 2006 Bare hyggelig, det. Det er en viktig sak! Tenk dersom du plutselig skulle trenge det på skikkelig!!! Du var kjempeflink! ← Vi må huske på å ta repøvelser ofte! *henger opp diplomen over den ferskenfargede bomullskysengen*
Cata Skrevet 23. mars 2006 #947 Skrevet 23. mars 2006 De er virkelig flinke. Får nesten dårlig englesamvittighet jeg. *kikker bakover for å se om vingene begynner å bli svarte i stedet for hvite*
marta Skrevet 23. mars 2006 #948 Skrevet 23. mars 2006 Ja, jeg følte meg HEEEElt trygg i Vixens vinger!! Hun var så flink, atte!
Cata Skrevet 23. mars 2006 #949 Skrevet 23. mars 2006 *slår ut med vingene* Er det ikke en svak gråtone der, tro? Jeg er slem,doven engel med dårlig samvittighet.....
Cata Skrevet 23. mars 2006 #951 Skrevet 23. mars 2006 Vingene mine, vel - ikke skyene . Vingene mine er i ferd med å bli svarte - tror jeg.
Cata Skrevet 23. mars 2006 #952 Skrevet 23. mars 2006 (endret) *begynner å rydde sammen flasker etter gårsdagens samling ved poolen* Hurra, nå ble samvittigheten bedre - og vingene hvitere igjen. *flakser fornøyd med vingene* Ånei, nå tok jeg helt av.....ikke hekken igjen vel....????? Au!!! Vi må virkelig få en flyinstruktør snart. Jeg fikser ikke dette. marta...kan du være så snill og førstehjelpe meg litt - jeg tror venstre vinge er ute av ledd? Endret 23. mars 2006 av Cata
marta Skrevet 23. mars 2006 #953 Skrevet 23. mars 2006 :lese: ...v-v-video---villsvin---vinge!! :lese: Skadet vinge : Her må man huske: -foroverbøyd -flyforbud i 48 timer Cata, kom skal jeg hjelpe deg! *får vingen på plass igjen* -Ja... så, så... jeg vet det gjør vondt, men det blir bra igjen! Jeg lover. -Bøy deg fremover *legger vingene i rett posisjon* Sånn!.. Nå må du gå slik de neste 48 t så blir alt bra! og for all del!!! Pass deg for hekken neste gang! Ikke la iveren etter god samvittighet ta helt overhånd! Da er det bedre med litt flekkete vinger. Ta en Mens du blir bra! Og her: Bamsemums
Cata Skrevet 23. mars 2006 #954 Skrevet 23. mars 2006 Au! Takk skal du ha. Vinge ut av ledd er ikke godt. Jeg må virkelig finne meg en flott - jeg mener dyktig - flyinstruktør . Stakkars gartnerengelen har jo snart ikke mer hekk igjen slik jeg holder på. *kikker bekymret opp fra bøyd stilling* Jeg må vel ikke gå bøyd de neste 48 timene???
marta Skrevet 23. mars 2006 #955 Skrevet 23. mars 2006 Jo det må du!! Veldig viktig! Det har baby lært oss, vet, du. Her, ta en bamsemums så lenge. 48 timer går fort skal du se!
Cata Skrevet 23. mars 2006 #956 Skrevet 23. mars 2006 Nå tuller du fælt. Jeg gikk tilbake 3 sider og sjekket. Vi måtte gå bøyd dersom vi hadde mistanke om at vingen var brukket, men min var bare ute av ledd. Da tror jeg det klarer seg med 24 timer . *rusler krumbøyd mot solstol og slår seg til ro der med og pledd * Ikke så verst å være rekonvalesent engel ved poolen .
marta Skrevet 23. mars 2006 #957 Skrevet 23. mars 2006 Nå tuller du fælt. Jeg gikk tilbake 3 sider og sjekket. Vi måtte gå bøyd dersom vi hadde mistanke om at vingen var brukket, men min var bare ute av ledd. Da tror jeg det klarer seg med 24 timer . *rusler krumbøyd mot solstol og slår seg til ro der med og pledd * Ikke så verst å være rekonvalesent engel ved poolen . ← Men at den er ute av ledd er nesten like alvorlig, det. Er det ikke bedre at du tar 48 for sikkerhetskyld? Bekymret, vet du!
marta Skrevet 23. mars 2006 #959 Skrevet 23. mars 2006 (endret) Men er det ikke best å vere føre var da?? (Jeg tenker litt på hekken også ) Endret 23. mars 2006 av marta
vixen Skrevet 24. mars 2006 #960 Skrevet 24. mars 2006 Jo, men jeg syns vi snart skal ha hageparty jeg altså!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå