Gå til innhold

Må en mann være konvensjonell pen for at du skal gidde å ha ONS med han?

AnonymBruker

Må en mann være konvensjonell pen for at du skal gidde å ha ONS med han?  

53 stemmer

1. 1. Må en mann være konvensjonell pen for at du skal gidde å ha ONS med han?

• Ja
      26
    • Nei
      27

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så du går rundt og leter etter noen som kun vil ha sex med deg.

Samtidig gjør du deg uinteressant og ekkel for alle jentene som ønsker kjæreste (og sex).

Og du har ikke lært deg hvordan du gjør deg attraktiv for dem som ønsker ons fordi du har lite erfaring med damer.

Lykke til med den…

Til din informasjon så blir man ikke god til sex av ons. Man blir god til sex av fast partner hvor man lærer av hverandre mens man har sex med samme person mange ganger. 

Anonymkode: 5a119...9c9

Love you too darling 😘

Anonymkode: 9d684...cc6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Love you too darling 😘

Takk for det! Faktisk ønsker jeg deg egentlig ikke noe vondt. Jeg tror det du har best av er å ikke fokusere så mye på ditt og andres utseende. Det du får mest igjen for er å snakke med damer, se dem i øynene og gi dem et smil.

Lykke til på ekte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg tror det du har best av er å ikke fokusere så mye på ditt og andres utseende. Det du får mest igjen for er å snakke med damer, se dem i øynene og gi dem et smil.

Lykke til på ekte!

40% av kvinner sier de ikke vil ha ons med mindre mannen er konvensjonelt pen, da hjelper det ikke med smil og vennlige øyne. Jeg regner med at disse damene er konvensjonelt pene selv, noe som betyr det ikke er vits å nærme seg dem med mindre du er en såkalt "chad". Dette betyr at incel teorien ikke er helt uten hold.

Det er interessant fordi nesten ingen damer innrømmer de vil ha klassisk pene menn I kommentarfelter, man må lage poll for å få mer representative antall.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

40% av kvinner sier de ikke vil ha ons med mindre mannen er konvensjonelt pen, da hjelper det ikke med smil og vennlige øyne. Jeg regner med at disse damene er konvensjonelt pene selv, noe som betyr det ikke er vits å nærme seg dem med mindre du er en såkalt "chad". Dette betyr at incel teorien ikke er helt uten hold.

Det er interessant fordi nesten ingen damer innrømmer de vil ha klassisk pene menn I kommentarfelter, man må lage poll for å få mer representative antall.

45%. Dette betyr at halvparten av kvinner er kun aktuelle hvis du er stereotypisk kjekkas, men du hører ikke halvparten av kvinner si det høyt. Man må bite seg merke i hva kvinner ikke sier. Polls er gode til det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Får lage en dedikert tråd om disse resultatene. .

Hvorfor? Svaret er velkjent for de fleste og er at det varierer 

Anonymkode: 4fdb7...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 11.47):

Deg om det, jeg kan fint ha seksuell kjemi med en overvektig mann. 

Anonymkode: 4a9a9...809

Da er det fordi du ikke kan tiltrekke deg noe bedre isåfall. 

Anonymkode: 0a01f...21f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 9.16):

Igjen, ons er ikke representativt! 

Det som ofte betyr noe, har liten betydning når man ikke skal til

AnonymBruker skrev (På 22.11.2024 den 9.35):

45%. Dette betyr at halvparten av kvinner er kun aktuelle hvis du er stereotypisk kjekkas, men du hører ikke halvparten av kvinner si det høyt. Man må bite seg merke i hva kvinner ikke sier. Polls er gode til det.

Du blander korta. 

Å ville knulle noen en gang, er ikke det samme som å ville satse på dem.

Veldig mange vil ikke bare knulle en gang, så også her bommer du.

Av dem som vil/liker å ha ons KAN det for halvparten være avgjørende med utseendet. Hva forteller det oss om hva folk vil ha i livet? Ingenting..

Anonymkode: 44416...c41

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags vrøvl er det?

Jeg har vært godt med en toppidrettsutøver og er i dag sammen med en mann med pondus. Kunne blitt hos toppidrettsutøveren, men er lykkeligst og mest tilfreds med han jeg nå har. Ville være singel, men inn kom det et herlig vesen jeg falt pladask for. Synes han er sexy som få, og kunne ikke tenke meg livet med noen andre. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags vrøvl er det?

Jeg har vært godt med en toppidrettsutøver og er i dag sammen med en mann med pondus. Kunne blitt hos toppidrettsutøveren, men er lykkeligst og mest tilfreds med han jeg nå har. Ville være singel, men inn kom det et herlig vesen jeg falt pladask for. Synes han er sexy som få, og kunne ikke tenke meg livet med noen andre. 

Gift med en toppidrettsutøver*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Igjen, ons er ikke representativt! 

Det som ofte betyr noe, har liten betydning når man ikke skal til

Du blander korta. 

Å ville knulle noen en gang, er ikke det samme som å ville satse på dem.

Veldig mange vil ikke bare knulle en gang, så også her bommer du.

Av dem som vil/liker å ha ons KAN det for halvparten være avgjørende med utseendet. Hva forteller det oss om hva folk vil ha i livet? Ingenting..

Bare ville ha sex. Jeg skulle ønske jeg bare fikk ha sex 😪 Dere aner ikke hvor priviligerte dere er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ville ha sex. Jeg skulle ønske jeg bare fikk ha sex 😪 Dere aner ikke hvor priviligerte dere er..

Men det er idet minste en annen 50%

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

For en fæl ting å si. "Bedre", menneskers verdi er bare utseende ifølge deg. Håper du er mann.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Kanskje du kan? Hva gjør du for å oppnå det?

Anonymkode: 4fdb7...5aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 18.25):

Hvordan blir man trygg i seg selv?

Man må akseptere seg selv. Man må akseptere at man har sterke sider og svake sider. Man må akseptere at ikke alle vil like deg eller finne deg attraktiv, og at det ikke betyr at du ikke ER attraktiv, for folk har forskjellig smak og preferanser, og det er greit. 

En uttrygg person prøver å late som om de er noe annet enn det de er, og da fremstår de ofte som falske og som om de prøver å bedra deg.

Å være trygg og selvsikker, betyr ikke at man vet alt eller kan alt, og at man alltid sier de rette tingene eller alltid oppfører seg riktig i enhver situasjon. Tvert imot. Når man er trygg og selvsikker, så er man ikke redd for å si "jeg har vært litt nervøs for daten her", eller "jeg kan ikke så mye om x emne, kan du si litt mer om...", eller "du har rett, jeg tok feil", eller "jeg vet jeg burde bli bedre på x og y, men jeg har slitt litt med motivasjon". 

I tillegg føler man ikke behov for å snakke ned andre. Man snakker andre opp. Man gir komplimenter uten å forvente noe tilbake. Man viser interesse for hva andre tenker og føler. Og, man blir ikke sinna og svarer med kvalmete oppførsel om noen ikke viser interesse tilbake. Man respekterer det. 

Alt dette kan trenes på. Den enkleste måten å starte på, er å begynne og være trivelig mot andre- uansett hvem de er. Det gjelder både i dagliglivet med familie og venner, og også med både kvinner og menn når man er ute på byen, uansett om man er interessert i de eller ikke. Er man mann og ønsker å gi komplimenter til en kvinne, er det best å holde seg unna komplimenter om kropp eller å bruke ord som "vakker/sexy/nydelig". Kvinner er vant til å høre slikt fra menn som bare vil én ting og ikke er interessert i å faktisk bli kjent med de: selv om det bare er for en natt. Da er det langt bedre å komplimentere blusen de har på seg, eller at smilet/latteren deres er herlig og smittsom. Da komplimenterer du valgene de tar og utstrålingen de har, som er langt bedre fordi det går på personlighet, ikke kropp.

Som du ser i tråden her; kvinner flest er ikke spesielt visuelle. Utseende til en mann er svært avhengig av hvilken utstråling han har og ikke minst hvordan han får de (kvinner) til å føle seg, og dette gjelder ikke bare når man er ute etter en romantisk partner, men også et ons. En tradisjonell kjekk mann kan bli utrolig stygg og kvalm idet han åpner munnen. En "uattraktiv" mann kan også bli svært attraktiv. 

Jeg har ikke hatt ons på mange år nå, men da jeg var yngre, havnet jeg i seng med de som fikk meg til å le, de som fikk meg til å føle meg trygg til å være meg selv. På grunn av dette, var de alle attraktive i mine øyne selv om bare et par av de var tradisjonelt kjekke.

Anonymkode: ba6e8...34c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Åssen kom du frem til den konklusjonen på en person du ikke kjenner? Du er klar over at det finnes damer som liker menn med "pappa-kropp"? Og menn som liker damer med former. 

Du sitter da ikke med fasiten på hva folk faller for 🙄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Som du ser i tråden her; kvinner flest er ikke spesielt visuelle. Utseende til en mann er svært avhengig av hvilken utstråling han har og ikke minst hvordan han får de (kvinner) til å føle seg,

Anonymkode: ba6e8...34c

Ikke visuelle? Så hvorfor slikt enormt fokus på sminke? Halvparten her sier mannen må være stereotypisk vakker, menn er ikke så kresne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr klassisk pen? Hvis du mener fotomodellpen, så nei takk, helst ikke. Jeg foretrekker menn som ser alminnelig pene ut.

Anonymkode: f2b85...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva betyr klassisk pen? Hvis du mener fotomodellpen, så nei takk, helst ikke. Jeg foretrekker menn som ser alminnelig pene ut.

Anonymkode: f2b85...f56

Kan du gi et eksempel på en "alminnelig pen" mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...