Ragara Skrevet 12 timer siden #21 Del Skrevet 12 timer siden Jeg sa ja til god og vonde dager, motgang og medgang. Vi har opplevd mye motgang og vonde dager, grunnet sykdom i nær familie, og andre ting som har dukket opp, som har tatt veldig på forholdet. Det som er fint med dette er at, vi har fått testet forholdet veldig, og gleder oss til litt roligere dager sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 12 timer siden #22 Del Skrevet 12 timer siden Ja, med onde var vi beredt til å jobbe med ekteskapet gjennom nattevåke, mangel på søvn, tenåringsperioder og andre "bumps in the road". Vi har klart det hittil. Gift i 25 og kjærester i 35 år, står stødig sammen og har det fint i livet begge to. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #23 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, som i at det både er gode og onde. Vi har hatt det veldig fint i 20 år, og vært hverandres støtte gjennom nedturene livet byr på. Og heiet på hverandre gjennom livets oppturer. Men "onde" har for meg alltid betydd livets uunngåelige nedturer. Utroskap, mishandling, psykisk sykdom der jeg blir brukt som søppelbøtte. Da hadde jeg gått, uten et snev av tanke på løftene jeg ga. Anonymkode: d27f5...76c I de skillsmisser jeg kjenner til, har alltid minst en av disse tre ( utroskap,mishandling, psykisk sykdom) og/ eller psykisk mishandling uten at der er psykisk sykdom, vært involvert. Anonymkode: 18e36...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 10 timer siden #24 Del Skrevet 10 timer siden Med min eksmann: Nei, men vi giftet oss borgerlig. For meg var ekteskapet en vei ut av et ekstremt voldelig forhold. Med min mann (jeg nå er gift med): Ja, med hele mitt hjerte, og derfor giftet vi oss også i kirken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6 timer siden #25 Del Skrevet 6 timer siden Rosalilje84 skrev (6 timer siden): Det mente jeg. Men med onde tider mener jeg dødsfall i nær familie, sykdom, arbeidsløshet, depresjon eller ulykker. Når en part med vilje går all inn for å såre den andre parten, er det ikke "onde tider", men en ond partner. Ja, helt enig. "Onde dager" er de vanskelige periodene i livet, noe vi alle må igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 2 timer siden #26 Del Skrevet 2 timer siden Ja, selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #27 Del Skrevet 1 time siden Jeg mente det ja, men ikke eksmannen. Han ville heller være i wow livet sitt på PCen. Anonymkode: ec6ae...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå