Gå til innhold

Hente pus 10,5 uke gammel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Her er det nok andre feil enn at den ble hentet tre uker for tidlig. Jeg flaska opp en kattunge fra den var fire dager (mor ble påkjørt) og den ble da ikke i nærheten av noe sånt når den ble voksen. 

Anonymkode: 83e40...e40

Ikke meg, men ja, det kan naturligvis være. Det kan gå helt fint med kattunger som blir tatt fra moren etter kun noen uker og blir flasket opp. Noen blir skikkelig kosepuser og ser ikke ut til å ha tatt skade i det hele tatt.

Men ponget er at, statistisk sett, så har kattunger godt av  å være med moren fram til 12 uker. Det lar seg jo ikke alltid gjøre, men når det lar seg gjøre, så bør man overholde anbefalingen. 

Anonymkode: f3e16...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Sprø holdning. Jeg har Ragdoll, som jo har blå øyne hele livet, men katter er så klart søte også som voksne, og uavhengig av øyenfarge.

De vokser seg raskt store, og er ikke katten interessant når den ikke er "liten og søt" lenger, så kan man ikke ha katt. Da passer det nok bedre med en kosebamse.

Anonymkode: f3e16...652

Så enig, Er man ikke interessert i katten etter at den er søt og liten, SKAL man ikke skaffe seg katt. Katter kan bli tyve år gamle, er en forpliktelse hele livet dens, også når den blir gammel, halt, blind, dement eller døv, som katter også kan bli. Vil gjerne ha mine lengre enn tyve år.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...